PDA

Bekijk Volledige Versie : Beste aanbod domeinen



rockaa
17/02/07, 12:37
Er zijn meerdere topics hierover gemaakt, alleen omdat tijden/prijzen/service veranderen. Vraag ik jullie mening, of tip.

Ik zoek:
"goed bedrijf die domeinen verkoopt (verhuurd)"

Nu google ik nu al een tijd je rond, heb registreerhetnet.nl al gevonden.
Maar of dit een goed bedrijf is om mee in zee te gaan betwijfel ik. graag jullie mening

Let op: gaat hier om iemand met een reseller zaak! Graag uit dat perspectief.

FSCJasper
17/02/07, 12:38
registreerhetnet.nl is bij mij niet bereikbaar.

Je zoekt dus een domein reseller? Ik kan je TransIP aanraden. Een geweldige domeinreseller waar ik nog nooit problemen mee heb gehad.

rockaa
17/02/07, 12:51
ja!, klopt ik heb gewoon een reseller account genomen met plesk, als service erbij.

ik net trouwens de verkeerde site gegeven registreerhet.nl/ dit is de goede

TomNL
21/02/07, 19:53
Ook ik zou kiezen voor Transip. Veel positieve gebruikers hier denk ik.
Voordeel bij Transip is dat ze zelfs een API hebben die je kan integreren in je eigen site, zodat klanten direct via hun systeem domeinen kunnen aanvragen (als je dat zou willen natuurlijk). Meer daarover op hun site. www.transip.nl (en ik heb geeneens aandelen :p )

Server00
21/02/07, 20:08
registreerhetnet.nl is bij mij niet bereikbaar.

Je zoekt dus een domein reseller? Ik kan je TransIP aanraden. Een geweldige domeinreseller waar ik nog nooit problemen mee heb gehad.

registreerhet.nl is het en is zeer goed bedrijf doe af en toe wel eens registratie daar ;) en je kan via API ook Realtime bestellingen doen + reseller account aanmaken voor je eigen klanten.

mitedo
03/03/07, 16:18
Registreerhet.nl lag er vannacht helaas uit door een stroomstoring in het datacenter.

Registreerhet.nl bestaat vanaf okt. 2005 en is voor vragen gewoon weer bereikbaar op info@registreerhet.nl