PDA

Bekijk Volledige Versie : Automatisch factureren



Qdex
16/02/07, 23:14
Automatisch factureren

Ik sta op het punt een reseller pakket aan te schaffen,
Waar ongeveer 8 websites onder worden gebracht.
Nu hebben deze site in verschillende periode hun piek qua schijfruimte en data verkeer.
Nu wil ik dit iedere maand of kwartaal automatisch factureren
Hoe is dit mogelijk of waar moet ik op letten.

Groeten Niels

wdv
16/02/07, 23:35
Hangt helemaal af van welk control panel je gebruikt. Meeste hebben wel een API waarmee je verbruik per user uit kunt lezen.

David-Andrew
17/02/07, 00:00
wefact.nl

alex[nl]
18/02/07, 22:38
Er zijn plenty pakketten: ClientExec, WHMCS, AWBS, ModernBill

Bullcat
18/02/07, 23:27
Ja maar je zal zelf het gebruik per user in de gaten moeten houden, ik kan me zo 1 2 3 geen pakket voor de geest halen die automatisch over-usage gaat berekenen, ja op suspend zetten dat wel :)

Hans

FSCJasper
19/02/07, 00:28
Ik hoop binnenkort de beschikking te krijgen over Webhostpanel. Heb een goede eerste indruk van dit panel gekregen en automatisch factureren zou ook hierin verwerkt moeten zijn.

sl@mer
19/02/07, 08:05
Ik ben al meer dan een half jaar tevreden met webhostpanel (http://www.webhostpanel.nl)

Veel mogelijk en 'bijna' maandelijks een update van de maker, met nieuwe mogelijkheden, verbetering, wijzigingen.

Een aanrader wat mijn betreft.

FSCJasper
19/02/07, 11:53
Bedankt voor je referentie sl@mer. Ik zag dat je goed actief bent op het forum daar. Dit panel is de enige die ik vind kunnen concurreren tegenover Wefact, afgaant van beide demo's.

Het is wachten op een reactie van Hostje. Carnaval heeft, gegrijpelijk, ook hun supportlijn aangetast.

groenleer
19/02/07, 18:42
[carnaval mode/support vanuit de kroeg]
Goede middag met de X Helpdesk.

Waarmee kan ik u helpen {feest muziek op de achtergrond}
..mphpmpphpm..
Wat zegt U, ik kan u moeilijk verstaan. Wilt u over 2 dagen terug bellen? Alvast bedankt.
[/carnaval mode]

Support laat toch wel horen dat ze tijdelijk minder te bereiken zijn?
Een auto-reply is zo gemaakt.

Automatisch factureren is niet zo moeilijk. Anders is het wanneer je informatie uit X wilt factureren met pakket Y en dat vol automatisch. Dat is veelal wel een probleem.

Goede pakketten die beiden doen ben ik nog niet echt tegen gekomen.

Bullcat
19/02/07, 19:02
Wel ik zou dan zeggen spring in dat gat in de markt, maak zelf een pakket wat wel supper is dan !

Maar brand anderen niet af die een redelijk pakket aanbieden tegen een redelijke prijs per jaar.

Dat ze met carnaval niet bereikbaar zijn vind ik ook niet echt je dat omdat ik het graag zou willen testen, ofwel schaduw draaien met mijjn huidige pakket, maar dan maar even geduld hebben, er is geen man over boord , en ik heb geen server daar staan/hangen !

Hans

FSCJasper
19/02/07, 19:20
Waarmee kan ik u helpen {feest muziek op de achtergrond}
..mphpmpphpm..
Wat zegt U, ik kan u moeilijk verstaan. Wilt u over 2 dagen terug bellen? Alvast bedankt.
[/carnaval mode]


Geen zorgen, een auto-reply waarbij hun aangeven dat het support iets later zal zijn deze periode, is ontvangen. Vandaar dat ik ook aangeef dat het begrijpelijk is. Wij waren gister de hele dag ook enkel telefonisch bereikbaar. De rest van de dagen zijn we gewoon tot ~20.00 uur bereikbaar voor onze klanten.

Bullcat, dat zij carnaval vieren is volledig begrijpelijk. Het is gewoon traditie onder de grote rivieren. Uiteraard wil ik ook liever vandaag dan morgen het hele pakket installeren en aanpassen, maar helaas moet ik nog een poosje wachten. In die tijd heb ik me wel goed kunnen oriënteren en het systeem kunnen bekijken.

Bullcat
19/02/07, 19:25
@FSCJasper , daar heb ik ook geen moeite mee, dat ze carnaval vieren hoor, maar als je iets wil hebben dan het liefst gisteren nog :D :D :D

FSCJasper
19/02/07, 19:27
Daar ben ik absoluut mee eens. Het liefst doe ik vanavond op carnavalsavond nog het hele pakket installeren en bijwerken. :) Gelukkig ligt er nog een ander klusje klaar; het integreren van iDeal. Dat zal nog een hele klus worden.

groenleer
19/02/07, 19:46
Wel ik zou dan zeggen spring in dat gat in de markt, maak zelf een pakket wat wel supper is dan !

Maar brand anderen niet af die een redelijk pakket aanbieden tegen een redelijke prijs per jaar.

Dat ze met carnaval niet bereikbaar zijn vind ik ook niet echt je dat omdat ik het graag zou willen testen, ofwel schaduw draaien met mijjn huidige pakket, maar dan maar even geduld hebben, er is geen man over boord , en ik heb geen server daar staan/hangen !

Hans

Het is vaak niet alleen afhankelijk van het facturatie pakket. Veelal missen de API's om over-usage uit de CP's te trekken.
Als de API's er zijn, dan zijn ze veelal niet in de documentatie terug te vinden.

Een 'super programma' zelf maken zijn we al lang mee gestart. Echter onze eisen hier aan zijn zeer hoog. Waarschijnlijk hoger dan dat menig hoster hier zal stellen.
Door onze eigen hoge eisen is ons programma ook nog niet klaar. We zijn nu aangeland in de 'Functioneel ontwerp'-fase.

Verder heb ik het gevoel dat je je aangevallen voelt door mijn eerdere reactie. Als je goed had gekeken zie je dat ik zelf ook van onder de rivieren kom. Ik ben zelf normaal ook een fervent carnavalsvierder. Echter door wat rugklachten en het tijdelijke onvermogen om lang te staan zit het er dit jaar niet in.

Wat ik aan wilde geven is dat je dus zo'n gesprek kan verwachten als je wel telefonische support nu verwacht van een hoster uit het zuiden.
Verder schreef ik dat de meeste programma's problemen hebben, ik schrijf niet dat een van de genoemde mogelijke programma's dit probleem ook heeft.
Wat ik wel wil mee geven aan een ieder is dat je niet zonder meer op de ervaringen/meningen van een ander moet vertrouwen.

Bullcat
19/02/07, 19:59
Het is vaak niet alleen afhankelijk van het facturatie pakket. Veelal missen de API's om over-usage uit de CP's te trekken.
Als de API's er zijn, dan zijn ze veelal niet in de documentatie terug te vinden.

Een 'super programma' zelf maken zijn we al lang mee gestart. Echter onze eisen hier aan zijn zeer hoog. Waarschijnlijk hoger dan dat menig hoster hier zal stellen.
Door onze eigen hoge eisen is ons programma ook nog niet klaar. We zijn nu aangeland in de 'Functioneel ontwerp'-fase.

Verder heb ik het gevoel dat je je aangevallen voelt door mijn eerdere reactie. Als je goed had gekeken zie je dat ik zelf ook van onder de rivieren kom. Ik ben zelf normaal ook een fervent carnavalsvierder. Echter door wat rugklachten en het tijdelijke onvermogen om lang te staan zit het er dit jaar niet in.

Wat ik aan wilde geven is dat je dus zo'n gesprek kan verwachten als je wel telefonische support nu verwacht van een hoster uit het zuiden.
Verder schreef ik dat de meeste programma's problemen hebben, ik schrijf niet dat een van de genoemde mogelijke programma's dit probleem ook heeft.
Wat ik wel wil mee geven aan een ieder is dat je niet zonder meer op de ervaringen/meningen van een ander moet vertrouwen.

Als jullie al zover zijn , mag ik zeker wel vragen of er een PSD van het programma is, en of ik dat mag bekijken dan ook nog ?

En zoals ik al eerder aangaf, maakt Carnaval mij niet echt veel uit, het s hun feestje , denk ik dan, alhoewel ik gisteravond rio de janero op tv zag, en dat pas een feestje kon noemen eigenlijk :D :D

FSCJasper
19/02/07, 20:25
Jammer dat hun demo ook offline is. Een storing zal niet snel opgelost worden met carnaval. :(

Server00
19/02/07, 20:50
Je kan wel ff mijn paneel testen :p ik heb het draaien nog ;)

Bullcat
19/02/07, 20:52
NOG?? vertel wat was er niet goed, ik sta op het punt om namelijk ........

FSCJasper
19/02/07, 20:54
Heb jij Webhostpanel draaien, Erwin?

Server00
19/02/07, 21:27
Ja :) is wel leuk stukje software

FSCJasper
19/02/07, 21:46
Dat wist ik niet eens, Erwin. :)

Wat zijn je ervaringen met het systeem? Het lijkt mij prettig werken met zo'n dergelijk online systeem, ipv alles offline via Word te maken.

Server00
19/02/07, 21:57
Ja het is een zeer uitgebreid systeem met vele functies je kan er echt van alles instellen tot zelfs factuurperiode's instellen. Alleen het duurt wel even voordat je alles onder de knie hebt aangezien er zoveel in te stellen is :)

Bullcat
19/02/07, 22:00
maar komen de facturen dan ook automatisch tevoorschijn als bijvoorbeeld een periode bij een maand betaling voorbij is, en dan bedoel ik uiteraard 2 weken voor die voorbij is ! zodat de facturen ook verstuurd kunnen wordne ?

Hans

Server00
19/02/07, 22:15
Er worden aanmalingen gestuurd naar de klant en ik weet ook dat hij in je paneel staat als te laat betaald. En hij stuurt ook voor de volgende periode de factuur.

Bullcat
19/02/07, 22:24
Dat lijkt me toch niet meer als normaal ? Als je klant bijvoorbeeld per maand betaald, en dan 14 dagen te laat nog niet betaald heeft, dan krijgt hij dus een aanmaning voor de vorige maand en een factuur voor de nw periode, ik zou zeggen betaal op tijd dan heb je er geen last van !

wat zou je dan willen, als een klant te laat is met betalen dan geen factuur versturen voor de nieuwe periode ?

Of zie ik het niet goed ?

Hans

Server00
19/02/07, 22:34
Ja dat werkt zo in het paneel zo ik weet het zelf ook niet want heb het niet ontworpen :p

FSCJasper
19/02/07, 22:45
Ik heb de demo enkele uurtjes doorgekeken naar de mogelijkheden, en het zag er allemaal goed uit. Hoop dat Hostje snel weer kan reageren, zodat ik alles in orde kan maken. :)

Vitamined
20/02/07, 13:35
Ik ben ook aan het kijken voor een uitgebreider facturatiesysteem.
Heb "Webhost panel" ook in gedachten.

Jammer dat de DEMO het nog steeds niet doet.
Heb hier al een mailtje over gestuurd, kreeg alleen terug dat ze kort gezegd niet bereikbaar zijn wegens carnaval.

Beetje jammer hoor.... Maja...

Ik ben wel bereikbaar tijdens carnaval! (knipoog)

Groeten uit Tilburg!

FSCJasper
20/02/07, 13:58
Sinds vanmorgen doet de demo het weer.

Inderdaad jammer dat de reacties enkele dagen duren. Ook al is het carnaval, zoveel is het niet gevraagd om een paar e-mails te beantwoorden en keys te verlenen?

En over bereikbaarheid: dit is onze drukste week sinds een tijdje. ;) Perfecte timing.

EDIT: ik zie dat de demo weer niet bereikbaar is. Vanmorgen was die reset, nu blijkt weer een grapjas ermee aan het kloten te zijn geweest. :X

groenleer
20/02/07, 14:28
Als jullie al zover zijn , mag ik zeker wel vragen of er een PSD van het programma is, en of ik dat mag bekijken dan ook nog ?

En zoals ik al eerder aangaf, maakt Carnaval mij niet echt veel uit, het s hun feestje , denk ik dan, alhoewel ik gisteravond rio de janero op tv zag, en dat pas een feestje kon noemen eigenlijk :D :D

PSD's komen pas in fase 3 aanbod. Het Technisch ontwerp.

Fase 1, het functioneel ontwerp, is het omschrijven van wat het zou moeten kunnen.
Ook kijken wij meteen naar de 'grote' jongens. Er zal bijvoorbeeld een rack-manager in komen, een tool om switches uit te lezen en eventueel te configureren. Het aansturen van APC's etc.

Wat in onze standaard versie en eerste release moet komen te zitten is een Facturatie systeem en het uitlezen van een controlpanel door middel van plugins. Hier door kunnen we snel ondersteuning voor diverse panels inbouwen.
Verder willen we rekeningafschriften in CSV formaat kunnen importeren, om zo betalingen automatisch te laten verwerken.

Het geheel zal in een 3-tier omgeving worden geplaatst.
Hierbij moet je denken aan een database, een API interface tussen de database en de client.
De client kan uiteindelijk een exe file zijn voor een windows PC of een WebClient (PHP/ASP) die met behulp van AJAX praat met de API.

Onze wens is een centrale intergratie van een web-bestelmodule met het gehele facturatie systeem.

Verder moet er ticket support in komen, zodat tickets met behulp van SLA's geprioriteerd kunnen worden.

Ook zal het de default mail client voor ons moeten worden. Zodat we communicatie met de klant kunnen blijven volgen. Communicatie per brief dient ook opgesteld te kunnen worden vanuit het pakket.

Echter zoals ik al aangaf zitten we pas in Fase 1 (van de 9).
Dit systeem zal zeker niet op korte termijn klaar zijn.

Belangrijkste reden hier voor is dat het in feite een uitgebreid systeem is waarbij de gehele financiele administratie er in onder wordt gebracht.
Omdat het vanuit daar nog een kleine stap is om de BTW aangifte vol automatisch te laten verrichten zal ook de belastingdienst de communicatie willen testen tussen hun systeem en ons toekomstige systeem.
Mocht ons systeem 'ooit' af zijn laten we het hier natuurlijk weten om zieltjes te winnen.

Vitamined
20/02/07, 14:38
Nou zie dat webhostpanel er toch mee bezig is.

We hebben vordering oftewel een nieuwe error:

Warning: Smarty error: unable to read resource: "/home/panel/domains/webhostpanel.eu/public_html4/page/templates/Login.tpl" in /usr/home/panel/domains/webhostpanel.eu/public_html/demo/page/includes/Smarty/Smarty.class.php on line 1095

Naja iig goed dat ze er mee bezig zijn.... Ben benieuwd om de demo te bekijken!

Alleen wel jammer dat ze geen lifetime license aanbieden....

Groeten!

MonkeyHosting
20/02/07, 14:52
Jammer dat er geen cpanel/whm api is... En inderdaad een lifetime license zou ook niet verkeerd zijn.

sl@mer
21/02/07, 11:53
Nou zie dat webhostpanel er toch mee bezig is.

We hebben vordering oftewel een nieuwe error:

Warning: Smarty error: unable to read resource: "/home/panel/domains/webhostpanel.eu/public_html4/page/templates/Login.tpl" in /usr/home/panel/domains/webhostpanel.eu/public_html/demo/page/includes/Smarty/Smarty.class.php on line 1095

Naja iig goed dat ze er mee bezig zijn.... Ben benieuwd om de demo te bekijken!

Alleen wel jammer dat ze geen lifetime license aanbieden....

Groeten!

Deze fout is gemaakt volgens de makers van webhostpanel en de demo is weer operationeel.

FSCJasper
21/02/07, 11:57
Ik zie trouwens één groot minpunt (tenzij ik verkeerd heb gekeken); je kunt alleen een factuur aanmaken middels het versturen van een offerte? Het is niet mogelijk om een factuur voor de klant te creëren zonder eerst een offerte te versturen?

Server00
21/02/07, 12:08
klopt maar die vraag heb ik toen gesteld aan Nick en hij vertelde me dat het toch handig is om je klant het contract te laten ondertekenen zodat je bewijs hebt ;) ik vond dat ook namelijk een - punt.

FSCJasper
21/02/07, 12:10
Het is toch je eigen keuze om een klant eerst een contract te laten tekenen of niet. Hoop dat deze functie in de volgende versie erin zal komen.

Ook een feature is een bestelscript dat verbonden is met het panel, zodat de klant zich niet persé hoeft te registreren in het panel voordat hij een bestelling doet. Werkt veel soepeler.

MaffeMuis
21/02/07, 12:11
Zo carnaval is achter de rug :)

Voor de mensen die gemailt hebben, krijgen straks een reply terug.
Mijn keuze is bewust geweest om tijdens deze dagen alleen de high prio mails meteen te beantwoorden.
En als mensen echt storing/probleem hadden of er lag een server eruit, dan is er altijd nog ons 24 uurs storingsnummer wat ook netjes vermeld staat op onze site.
Ik heb gelukkig ook mensen achter de hand, die tijdens deze dagen een oogje in het zeil houden voor mij :)

De keuze om eerst een offerte aan te maken, is heel bewust gedaan om je zelf eerst te controleren of er geen fouten in gemaakt zijn.
Daar naast werkt het via een stappen systeem. Dus moet je alle stappen doorlopen zoals, een domein registratie, in het DA systeem zetten, factuur in de periodieke lijst toevoegen etc. En daarna is je offerte een factuur en kan je nooit dingen vergeten.


PS: Er wordt al gewerkt aan een kleine API/Wijziging dat je eerst kan bestellen en dan kan inloggen/registreren.

Server00
21/02/07, 12:11
ja voorwaarden / factuur indien ook nodig + registratiecontract NL

sl@mer
21/02/07, 12:15
Het is toch je eigen keuze om een klant eerst een contract te laten tekenen of niet. Hoop dat deze functie in de volgende versie erin zal komen.

Ook een feature is een bestelscript dat verbonden is met het panel, zodat de klant zich niet persé hoeft te registreren in het panel voordat hij een bestelling doet. Werkt veel soepeler.

Je kan een offerte maken door dat met de hand in te voeren aan de hand van de pakketten etc. Je kan er voor kiezen deze offerte NIET te versturen naar je klant en gelijk omzetten naar factuur. Dit principe pas ik regelmatig toe bij mijn klanten.

Ik vind het juist fijn m een klant de offerte te laten tekeken en te retourneren, dit omdat ik dan bewijs heb dat de klant serieus is voor de geplaatste bestelling, het is me regelmatig voorgekomen dat men spook bestellingen plaatste, met ingebruikname van webhostpanel, is dit teruggenomen naar 99%.

FSCJasper
21/02/07, 12:16
Ondanks dat het zeker een punt heeft om eerst een offerte te verzenden, is het geen overbodige luxe om ook een optie aan te maken die direct facturen kan verzenden. Onze reeds bestaande klanten hoeven wij geen offerte meer toe te sturen, lijkt mij. :)

Ik vraag mij af; als een klant zijn pakket wenst te verlengen, moet daarvoor opnieuw een offerte aangemaakt worden? Dit is ook onnodig. Al met al een bruikbare feature om erbij te krijgen, in ieder geval als extra keuze.

Er is alleen de optie om via Mollie iDeal erin te verwerken? Wij zijn namelijk bezig het Basic pakket van de Postbank in onze website te verwerken. Zou fijn zijn als we deze kunnen koppelen aan de facturen via WHP.

EDIT:@ Slamer, dat is een goede optie. Toch blijft het steken dat er eerst een offerte aangemaakt moet worden. :)

sl@mer
21/02/07, 12:22
EDIT:@ Slamer, dat is een goede optie. Toch blijft het steken dat er eerst een offerte aangemaakt moet worden. :)

Het is inderdaad een keuze die is gedaan in WHP, welke ik (maar dat is persoonlijk) een handige optie vind.

Wat betreft je vraag over bestaande klanten:
Deze worden (ingesteld en wel) elke maand gefactureerd (indien verlengd)

EDIT: Er wordt geen offerte meer aangemaakt alleen de factuur dus :)

Je zou de demo goed moeten testen naar de mogelijkheden. Ik heb dat ook 3 weken gedaan alvorens ik overging tot aanschaf en ingebruikname ervan.

MaffeMuis
21/02/07, 12:23
Bestaande klanten die een nieuw pakket bestellen, moeten voor dat pakket de AV ondertekenen!! Dit lijkt mij logisch, want als ze pakket A opzeggen, vervallen daarmee ook die AV mee die ze bij pakket A hebben ondertekend, dus moeten ze ook voor pakket B er 1 ondertekenen.
Dit was zelfs een eis bij me verzekering maatschappij om je goed in te dekken....

Bij periodieke facturen krijgen ze gewoon netjes in 1 keer een factuur! Want dan wordt alles gewoon verlengt.

FSCJasper
21/02/07, 13:43
Ik hoop in ieder geval dat ik zo snel mogelijk gebruik kan maken van het pakket. Het liefst vandaag nog uiteraard. :)

Bullcat
21/02/07, 16:06
ik denk dat ik eerst even een maand neem, ga zitten klooien met klanten die ik ken :) en daarna eens schaduw ga draaien met mijn huidige pakket zover dat mogelijk is.

FSCJasper
21/02/07, 16:09
Idem. Ik heb antwoord gekregen op mijn vragen en hoop vandaag nog het systeem & licentie te ontvangen. Dan kan er optimaal getest worden met DA en Transip API.

Aecius
21/02/07, 16:10
Leuk online bestellen/kopen, maar digitaal factureren mag helaas niet zomaar. Denk daarnaast ook aan de bevestigingsmail. Deze is überhaupt heel belangrijk, alsook de inhoud er van.

Mvg,

Mr. Arnoud Punt

Bullcat
21/02/07, 16:15
Ya ga het ook even aanvragen hier, en die TransIP api hoef ik niet mij te duur daar ! :)

FSCJasper
21/02/07, 16:38
Ze kosten wellicht een paar centen meer bij TransIP, maar ze zijn wel betrouwbaar, snel en goed facturatiesysteem. Al zou ik domeinnamen voor €3,00 kunnen registreren, zou ik nog niet weggaan bij hun. :)

FSCJasper
23/02/07, 00:43
Heb vanavond een paar uren kunnen stoeien met het systeem: werkt uitstekend.:)

Bullcat
23/02/07, 01:01
Jij ook al :) , hier ok dus !

De mindere puntjes gaan uiteraard richting maffemuis :)

FSCJasper
23/02/07, 16:18
Eén van de minpunten was dat er geen klanten uit het systeem gehaald konden worden. Gelukkig verhelpt PHPMyAdmin dat probleem. Alle input kan hiermee verwijderd en bewerkt worden, als dat niet mogelijk is in het panel zelf. :)

melvinmelih
28/02/07, 17:12
ik vind de kleuren op de website trouwens errug mooi :d

ensermo
28/02/07, 17:29
Ja maar je zal zelf het gebruik per user in de gaten moeten houden, ik kan me zo 1 2 3 geen pakket voor de geest halen die automatisch over-usage gaat berekenen, ja op suspend zetten dat wel :)

Hans

AWBS kan over usage berekenen mits je cPanel gebruik. (DirectAdmin module ws nog niet af).

NexaNet
04/04/07, 22:27
Wat webhostpanel betreft ben ik toch momenteel al wat teleurgesteld wat service betreft, en ik ben dan nog niet eens klant...

Ik had recentelijk een email gestuurd om een licentie te bestellen, waarna ik een mail kreeg of ik nog even geduld had want dat er binnenkort een nieuwe versie komt.

Ik zei dat ik op 01/04 begon met mijn activiteiten en toch zo snel mogelijk zou willen beginnen met het factureren aangezien ik al voor enkele klanten bezig was toen.

Kreeg toen een mail met het voorstel dat ik de huidige versie kosteloos zou mogen gebruiken tot wanneer de nieuwe versie er is, zodat ik die toch al kon configureren en daarmee van start kon. Van zodra de nieuwe versie er was zou ik dan een factuur ontvangen en de update.

Intussen heb ik reeds 2 of 3 maal een mail gestuurd, en nog steeds de huidige versie niet ontvangen. 1 maal heb ik een mail terug ontvangen met het excuus dat dit van de "to do list" was gevallen, en ik deze meteen zou toegestuurd krijgen.

Op mijn mails daarna heb ik zelfs geen antwoord meer ontvangen... Intussen ben ik volop bezig aan de bedrijfswebsite en zit ik dus te wachten tot wanneer ik webhostpanel ontvang om dit zo snel mogelijk te integreren in de website... dus tot nu toe toch wel wat teleurgesteld in webhostpanel :s

MaffeMuis
05/04/07, 00:10
Inmiddels nogmaals de mail verstuurd. Op een of andere manier is alles verkeerd gegaan. Laat even weten of het in goede orde ontvangen is.

Door de oponthoud zal ik je wat extra aandacht geven, zoals in de mail aangegeven is, hier hoor je morgen iets meer over.

NexaNet
05/04/07, 12:51
Deze keer heb ik de mail wel aangekregen blijkbaar, installatie is intussen succesvol voltooid. Nadat ik terugkom van de boekhouder zal ik eens kijken voor die template voor 21% BTW :)

Aangezien het nu toch over WHP gaat hier in dit topic, heb ook nog een paar suggesties nu ik het proefdraai:

- mogelijkheid om verschillende templates te selecteren bij installatie, zodat automatisch de juiste .tpl files geselecteerd worden naargelang het bedrijf gelocaliseerd is in NL of BE

- mogelijkheid om facturen en offertes te sturen in pdf formaat! (momenteel is dit in onbeveiligd html formaat, en iedereen die een beetje kennis van html heeft kan een factuur vervalsen/aanpassen en in hun boekhouding inbrengen, wat problemen kan opleveren bij BTW controle volgens mij...)

Bullcat
05/04/07, 22:41
Kijk eens op hun forum daar staat een hele waslijst met punten die nog moeten.

Server00
05/04/07, 23:37
Wat webhostpanel betreft ben ik toch momenteel al wat teleurgesteld wat service betreft, en ik ben dan nog niet eens klant...

Ik had recentelijk een email gestuurd om een licentie te bestellen, waarna ik een mail kreeg of ik nog even geduld had want dat er binnenkort een nieuwe versie komt.

Ik zei dat ik op 01/04 begon met mijn activiteiten en toch zo snel mogelijk zou willen beginnen met het factureren aangezien ik al voor enkele klanten bezig was toen.

Kreeg toen een mail met het voorstel dat ik de huidige versie kosteloos zou mogen gebruiken tot wanneer de nieuwe versie er is, zodat ik die toch al kon configureren en daarmee van start kon. Van zodra de nieuwe versie er was zou ik dan een factuur ontvangen en de update.

Intussen heb ik reeds 2 of 3 maal een mail gestuurd, en nog steeds de huidige versie niet ontvangen. 1 maal heb ik een mail terug ontvangen met het excuus dat dit van de "to do list" was gevallen, en ik deze meteen zou toegestuurd krijgen.

Op mijn mails daarna heb ik zelfs geen antwoord meer ontvangen... Intussen ben ik volop bezig aan de bedrijfswebsite en zit ik dus te wachten tot wanneer ik webhostpanel ontvang om dit zo snel mogelijk te integreren in de website... dus tot nu toe toch wel wat teleurgesteld in webhostpanel :s


Ik heb totaal geen problemen gehad ik stuurde een email en was binnen een half uur zeker al beantwoord ;).

spirit010
11/04/07, 14:22
Ik was ook even nieuwsgiemrig naar hun demo, zie zojuist dat deze gehackt is.