PDA

Bekijk Volledige Versie : hostingklanten te koop



Anoniem
14/02/07, 21:38
Wij zijn op zoek naar een serieuze overnemer voor een 20-tal hostingklanten(+ ongeveer evenzoveel domeinnamen). Wij zoeken een partij met goede support faciliteiten en een bewezen staat van dienst.

Voor enkele van onze klanten hebben wij ook het webdesign voor onze rekening genomen en van tijd tot tijd komt er wel eens een update-verzoek binnen. Indien de overnemer hier dus ook wat ervaring mee heeft dan is dat mooi meegenomen.

Hieronder volgt een overzicht van onze pakketten. Bijna al onze klanten hebben nog een ouder, duurder abonnement (het is er nooit van gekomen alles te uniformeren). Onze klanten hebben een contract van 1 jaar.

Wij hebben geen eigen server maar een shared server (Linux, DirectAdmin controlpanel). Wij hebben een driemaandelijks contract met onze hoster. Het is mogelijk het contract met onze hoster over te nemen. Wij kunnen het contract ook stopzetten indien gewenst.

PAKKET 1
- 25 MB webruimte
- 2 Gb datatraffic / maand
- 5 e-mail accounts
- onbeperkt aantal e-mail aliassen
- PHP 4.4.4
- Webalizer statistieken
- FrontPage
- 1 MySQL database
- Perl 1.99
- Apache ASP

EUR 8,15 / maand*
++++++++
PAKKET 2
- 80 MB webruimte
- 2 Gb datatraffic / maand
- 5 e-mail accounts
- onbeperkt aantal e-mail aliassen
- PHP 4.4.4
- Webalizer statistieken
- FrontPage
- 3 MySQL databases
- Perl 1.99
- Apache ASP

EUR 12,42 / maand*
++++++++
PAKKET 3
- 200 MB webruimte
- 3 Gb datatraffic / maand
- 5 e-mail accounts
- onbeperkt aantal e-mail aliassen
- PHP 4.4.4
- Webalizer statistieken
- FrontPage
- onbeperkt aantal MySQL databases
- Perl 1.99
- Apache ASP

EUR 20,75 / maand*
* genoemde prijzen zijn exclusief BTW



Skypen kan via 'rdezeeuw'

Ryan Kalkhoven
14/02/07, 22:02
Kun je aangeven of het met name Belgische of Nederlandse klanten zijn?

Anoniem
14/02/07, 22:20
90% zijn Belgische klanten

FSCJasper
14/02/07, 22:22
Hoeveel klanten hebben Frans als taal?

Anoniem
14/02/07, 22:34
Hoeveel klanten hebben Frans als taal?

Al onze klanten spreken Nederlands.

Jozke
14/02/07, 22:42
PM verstuurd om contact op te nemen.

frajaweb
14/02/07, 22:55
Wij hebben zeker interesse. Zie PM voor meer informatie.

Communicatie
14/02/07, 23:06
Graag zou ik in contact willen komen met jullie voor eventuele overnamen. Kunnen jullie mij meer informatie sturen via mail? Tony-Montana@live.nl of eventueel telefonisch contact met mij opnemen op 070-3615332

Dillard
15/02/07, 02:39
Beste,

Graag verneem ik jullie vraagprijs.

Odon heeft in het verleden ook in Brasschaat gezeten (momenteel vindt alles plaats vanuit Breda), we hebben een redelijke schare aan Belgische klanten, een eigen KBC-rekening en ervaring met het onderhouden van Websites (ook in het Vlaamse).

Wij hebben een goede naam op het gebied van support en klanttevredenheid, maar we zijn niet de goedkoopste aanbieder, onze prijzen liggen redelijk gelijk met die van jullie.

Onze helpdesk is uiteraard altijd telefonisch bereikbaar waardoor vragen van uw klanten snel en effectief kunnen worden opgelost.

Als je contact met mij opneemt (per mail of per telefoon) tijdens kantoortijden, dan kunnen we dit snel en correct afhandelen.

Ik hoor graag van je!

Anoniem
15/02/07, 10:04
Alle bedrijven die hier of via PM interesse hebben getoond krijgen in de loop van deze week meer informatie.

Hostingdiensten
18/02/07, 13:48
Wij hebben ook interesse, graag dus ook meer informatie via PM.
Wij zijn gesitueerd in België (rond Brussel) en maken tevens gebruik van Directadmin op onze servers.

Mathieu
19/02/07, 15:20
Wij hebben ook interesse, graag ook meer informatie.

Wij maken ook gebruik van DirectAdmin en kunnen uw klanten ook helpen met het webdesign-gedeelte..

Alvast bedankt!
Mathieu

swedendedicated
19/02/07, 21:11
Hier tevens interesse in overname, gestationeerd in Amsterdam maar een ruim klantenbestand in België. Eventueel mijn msn: support (@) xema (puntje) nl

chester
20/02/07, 18:22
Beste ITrade Belgium,

Gezien de markt waarin u opereert zouden ook wij graag in contact treden om een eventuele overname te bespreken.

Ook wij hebben veelal bedrijven als relaties, en verzorgen hier tesamen met onze partner al sinds 1999 de volledige automatisering voor, inclusief website onderhoud en -ontwerpen.

Indien u een meer professionele en serieuze kandidaat zoekt, vernemen wij dit graag van u.

Bij voorbaat dank.

beenske
20/02/07, 20:44
Beste ITrade,

Wij zijn ook geïnteresseerd.
Gelieve ons ook wat meer informatie door te sturen.

Met vriendelijke groeten,

Steven Bens
Zaakvoerder Unix-Solutions

stuventure
25/02/07, 19:48
Is het nog te koop? Zo ja tegen welke prijs?

Als het nog te koop is, graag meer info per PM.

machit
27/02/07, 23:53
Graag meer informatie, contact per e-mail michael @ mach-it . net