PDA

Bekijk Volledige Versie : Kleine hoster te koop (142 domeinen)



Anoniem
14/02/07, 13:32
Via deze weg willen wij in contact komen met bedrijven welke interesse hebben ons kleinschalig hostingbedrijf over te nemen. Ik heb hieronder een korte samenvatting van het bedrijf staan, mocht je nog meer informatie willen dan hoor ik dat graag per PM. We hebben geen minimaal bedrag in ons hoofd, en verwachten ook geen asociaal hoog overnamebedrag, dus doe een bod.

- Het bedrijf bestaat sinds 2004, we bieden echter pas sinds begin 2006 shared hosting aan via de website.

- We hebben c.a. 113 klanten, met een totaal van 142 domeinnamen. Vrijwel alle klanten staan in ClientExec welke tevens zorgt voor de afwikkeling van de bestellingen en facturatie. Omzet geschat was vorig jaar c.a. 6.500 EUR. Dit jaar verwachten we een hogere omzet uiteraard.

- We hebben geen verdere verplichtingen aan leveranciers (m.u.v. domeinnamen). De klanten staan gehost op een resellerpakket met 250 GB dataverkeer, en dit is ruim voldoende. Dit resellerpakket kan van maand-tot-maand worden opgezegd. Domeinnamen staan in ons eigen eNom account (internationale), en deze is ook in de koop inbegrepen. .NL domeinnamen staan bij onze reseller provider, maar kunnen zo worden weg verhuist of worden verlengd aldaar. Daarnaast hebben we nog kosten aan de leased license van ClientExec, dit is rond de 14 euro per maand maar kan ook zo worden opgezegd. Het control panel is DirectAdmin.

- We bieden geen telefonische support, enkel per e-mail. De klanten vragen weinig ondersteuning per e-mail, waardoor het weinig tijd vergt.

- De groei van de laatste maanden is als volgt. We hebben verder niets gedaan aan advertenties en overige zaken, alle klanten kwamen van mond-tot-mond reclame. De onderstaande groei is enkel bestellingen via ClientExec, er zijn ook een aantal losse bestellingen geweest en losse domeinnaam registraties, deze zijn hier niet in opgenomen. Dit is enkel een pakket incl. domeinnaam bestelling:

> Semptember - 8 Bestellingen
> Oktober - 13 Bestellingen
> November - 8 Bestellingen
> December - 7 Bestellingen
> Januari - 15 Bestellingen
> Februari tot op heden - 4 Bestellingen

WilloW
14/02/07, 13:37
Beste,

Graag zou ik in contact willen komen met jullie voor eventuele overnamen. Kunnen jullie mij meer informatie sturen via mail? wilco@eliveldnetworks.nl of eventueel telefonisch contact met mij opnemen op 0543 788443

JSK
14/02/07, 13:48
Beste,

Graag zal ik een afspraak met jullie maken. Pm naar info@jsk-hosting.nl of bellen naar 0615590686.

Communicatie
14/02/07, 15:09
Graag zou ik in contact willen komen met jullie voor eventuele overnamen. Kunnen jullie mij meer informatie sturen via mail? Tony-Montana@live.nl of eventueel telefonisch contact met mij opnemen op 070-3615332.

Swiftway-UK
14/02/07, 15:11
Ook wij hebben interesse, graag een Email naar remon@swiftnoc.com

Marinus
15/02/07, 20:15
Graag even contact via marinusisrael@gmail.com. Kun je in je mailtje aangeven wat voor pakketten (schijfruimte/dataverkeer) aanbied en tegen welke prijs?

PerryKniest
15/02/07, 20:40
Graag zou ik ook een samenstelling van de pakketten ontvangen en de prijzen wat de consument betaald.

Wij willen u een bod doen na nader informatie. Gaarne contact per email: info //@// kniestmultimedia.nl

FSCJasper
15/02/07, 21:01
Graag horen wij ook meer informatie over de pakketten, prijzen en totale afname. Gelieve ook de bedrijfsnaam te vermelden, ivm goodwill.

Contact via info [at] easy-is.nl

ShowU
16/02/07, 01:06
ook hier meer informatie graag
o.a. wat de totale kosten per jaar bedragen... en waar u het resellerpakket afneemt

PerryKniest
16/02/07, 13:05
Wij willen op de basis van deze informatie een bod doen van 1500,- ex.
Na nader informatie zijn wij wellicht bereid een hoger bod uit te brengen.

JSK
17/02/07, 14:01
Wij willen op de basis van bovenstaande informatie een bod doen van 2000,- ex. Na nader informatie zijn wij wellicht bereid een hoger bod uit te brengen.

Hostingdiensten
18/02/07, 12:44
Graag meer informatie over de pakketten e.d.
Wij zullen wellicht een veel hoger bod uitbrengen dan deze hierboven.
Wij maken tevens ook gebruik van clientexec, dus overzetten zal moeiteloos gaan.

ronaldvanhoeven
25/02/07, 12:52
Heb net een PB gestuurd, ben in afwachting van uw reactie

Met vriendelijke groet,

Ronald

Spyder01
25/02/07, 16:35
Beste DWK1,

Na onze PM hebben we één bericht van u terug gehad, waarop wij weer hebben gereageerd m.b.t. serieuze interesse.

Tot op heden op die PM niets weer gehoord.

Hoe en wat zit dit?

stuventure
01/03/07, 14:09
Is de hoster nog te koop?

Zo ja graag meer info per p.m.

tucktuck
02/03/07, 11:19
Is de hoster nog te koop?

graag meer info per p.m.

groetje Tuck

Is de hoster nog te koop?

graag meer info per p.m.

groetje Tuck

stuventure
14/03/07, 15:25
Mocht het nog te koop zijn, ook graag meer info via p.m.

theopimus
14/03/07, 15:50
wat is het bod op het ogenblik.
graag wat ifo per pm

Hostingdiensten
15/03/07, 17:49
Niets ontvangen..

Bossie
17/03/07, 14:01
Graag zou ik de pakket samenstellingen ontvangen en de prijzen wat de consument / bedrijven betalen.

Wij willen u een reeel bod doen na de ontvangen informatie.
Gaarne contact per email: richardvandenbos //@// hotmail.nl

jeffrey
30/03/07, 16:17
Zo te zien is het niet meer te koop.
mocht dit wel zo zijn ontvang ik graag meer informatie op sales@skyberate.net

BestXS
10/04/07, 14:09
Beste,

Graag meer info via PM. o.a. vraagprijs.

Mvg

bkoemans
11/04/07, 20:21
Beste,

Ook hier graag wat info over vraagprijs e.d. We kunnen indien gewenst snel handelen
Info mag via bart (appedingetje) bdconsult . nl

Mvg

Bart

Dillard
12/04/07, 01:24
Topic is 2 maanden oud, veel mensen hebben geen informatie ontvangen en de TS neemt helaas niet de moeite om ons hier te informeren.

Topic wordt daarom gesloten, TS kan contact met mij opnemen met de reden waarom hij niets meer van zich laat horen.