PDA

Bekijk Volledige Versie : Neonhosting AV breuk



nielsk
13/02/07, 20:35
Dit verhaal gaat over de website neonhosting.org
Ik kreeg een reseller account van deze jongeman. eerst altijd heel aardig doen enzo om respect te krijgen.
Maar naar een tijdje kreeg ik niet eens meer hulp als ik een vraag had wat er mis was met de site.
Deze jongen is zelfs zo dom om niet eens vakmensen in te huren om zijn server te beschermen
Omdat onlangs zijn server was gehackt door een of andere scriptkiddie waar ik me echt aan heb geërgerd
omdat hij niet eens weet hoe je een server vrij maakt van Denail of Services. En ik dat wel weet, terwijl ik niet eens een server heb of ooit gehad heb.
Hij zegt dus dat hij heel veel weet maar weet in feite geen reet van beveiligingen,
hij zou zijn webhosting laten beveiligen maar nog was ik zelfs instaat om binnen te dringen in zijn webserver.
(zie je maar weer hoe triest hij is en dat hij zijn beloftes niet nakomt)

Wat nou bleek 11-02-2007 is dat ik mijn wachtwoord kwijt was van mijn admin panel van de reseller en ik deze dus wou opvragen.

Tony was online gekomen en ik vroeg aan hem of hij mijn wachtwoord wou herstellen,
hij wou hiervoor 20 euro omdat dit buiten werkuren was
(alsof je buiten werkuren op je msn zit van je hosting bedrijf, ik mag mijn andere hosting op elk uur bellen als er wat
mis is dus ben dit niet gewent en jullie vast ook niet). Na een gesprek voegde ik een
compagnon toe en toen kwam tony aanzetten met dat het praten via msn dat het 2 euro
per minuut kost. toen dacht ik echt van "wat voor hosting ben jij en hoe ga jij wel niet
met je klanten om". om half 7 op 13-02-2007 kwam hij aanzetten met de vraag of ik
mijn reseller wou houden of dat hij alles direct zou verwijderen. nadat ik zei dat ik eerst
mijn wachtwoord wou begon hij nog vager te reageren en wou me hosting permanent
verwijderen.

Bedankt voor het lezen

Ik hoop dat u wat heeft aan deze informatie zodat u niet dezelfde fout begaat als die ik begaan ben.

Rammboy
13/02/07, 20:54
Wat is eigenlijk de bedoeling van dit topic? Een bedrijf of misschien studentje zwart maken? Ik begrijp best dat je er erg kwaad en gefrustreerd op bent, maar dit topic gaat daarbij niet helpen. Hopelijk zie je hierbij wel in dat je best voor kwaliteit gaat en op referenties moet voort gaan. ;)

Ik zou zo zeggen, zoek zo snel mogelijk een degelijke hoster

dennis0162
13/02/07, 20:57
Ik kreeg een reseller account van deze jongeman.


Als je iets ''krijgt'' kan je er ook niet al te veel van verwachten. (niet altijd zo maar meestal wel)
Tip: Zoek een andere hoster.

nielsk
13/02/07, 20:59
dat begrijp ik en begrijp ook waarom je gereageerd hebt. maar als er geen referenties zijn kun je ze ook niet lezen. want hoorde eerst alleen maar mensen positief over de hosting dus toen dacht ik van het kan wel. maar na een tijdje was hij nooit meer voor support aanwezig of voor problemen wat betreft een database storing die 2 dagen duurde. en zo waren er nog meer problemen en het enigste waar hij mee aankwam zetten nadat de server 5 dagen offline was zonder enige e-mail te hebben gekregen van wat er aan de hand is is een mailtje met "het spijt ons dat de server offline is geweest".


Als je iets ''krijgt'' kan je er ook niet al te veel van verwachten. (niet altijd zo maar meestal wel)
Tip: Zoek een andere hoster.

het was sponsoring niet gekregen in feite. maar ik heb nu een goede reseller die binnenkort zal draaien (moet alleen nog wat software geinstalleerd te worden :) )

Rammboy
13/02/07, 21:06
Dat is inderdaad heel onvakkundig, maar als klant had jij dan al de beslissing moeten nemen om over te stappen, het is ook het enige dat je kan doen? Ik heb zelf ook al eens meegemaakt dat men mij diensten verleende, zonder al te mooie uptime of support en heb toen ook meteen de dag nadien een brief geschreven en aangetekend verstuurd. Je jan tenslotte het bedrijf in kwestie niet dwingen ofzo. Ik kan ook moeilijk geloven dat zo'n bedrijf nog klanten behoud.:huh:

EDIT : ik dacht dat het om een betaald account ging, ik had er over gelezen. In dat geval ben je beter dan niets, je krijgt iets zonder er iets voor terug te doen, ook al is het eens af en toe down.

nielsk
13/02/07, 21:09
ja dat kan ik ook niet geloven, mischien doet die jongeman (Tony Campmans) het alleen om scripts en layouts te stelen? dit kan een oorzaak zijn waarom hij mij hosting gaf omdat ik werkte aan wat dingen die je niet tegen een zakcentje zomaar kan kopen als je dit koopt.

Rammboy
13/02/07, 21:12
Liefst geen beschuldigingen of namen vernoemen, het is helemaal niet zo mooi om iemand zwart te maken in het openbaar terwijl hij er niet bij is.

Server00
13/02/07, 21:14
ja dat kan ik ook niet geloven, mischien doet die jongeman (Tony Campmans) het alleen om scripts en layouts te stelen? dit kan een oorzaak zijn waarom hij mij hosting gaf omdat ik werkte aan wat dingen die je niet tegen een zakcentje zomaar kan kopen als je dit koopt.
Met citaat antwoorden

Dit is mogelijk maar zowiezo kan je beter een profesioneel bedrijf zoeken. Tevens geen aandacht aan besteedde hij wil gewoon geld hebben omdat ie het liever toch niet gratis wil doen.

//EDIT

een modje zal wel weer gaan knippen :)

crazycoder
13/02/07, 21:15
ja dat kan ik ook niet geloven, mischien doet die jongeman (Tony Campmans) het alleen om scripts en layouts te stelen? dit kan een oorzaak zijn waarom hij mij hosting gaf omdat ik werkte aan wat dingen die je niet tegen een zakcentje zomaar kan kopen als je dit koopt.
Wat is het doel van dit topic en deze posting eigenlijk? Heb jij bewijzen dat hij scripts en layouts steelt, of is er een andere reden dat je de suggestie wil wekken dat hij steelt??

Vind het raar dat iemand die zegt dure layouts te maken gratis wil hosten.

nielsk
13/02/07, 21:18
Wat is het doel van dit topic en deze mail eigenlijk? Heb jij bewijzen dat hij scripts en layouts steelt, of is er een andere reden dat je de suggestie wil wekken dat hij steelt??

Vind het raar dat iemand die zegt dure layouts te maken gratis wil hosten.

gaat om scripts;) layouts zijn minder waard dan layouts lijkt me zo. hij beloofde allemaal dingen maar kwam ze niet na, ik wou andere mensen ook op de hoogte stellen van dit maar jij hebt geen baat bij informatie over hostings merk ik aan jou bericht?

Rammboy
13/02/07, 21:24
Als het om scripts gaat, beveilig je die, zo simpel is dat. Als iemand je hosting aanbied mag je die persoon dankbaar zijn om wat hij ook bied. Vraagt hij er wat voor en het is redelijk, dan kies je maar, is het niet redelijk dan zeg je op.

Aan diegenen die sponsoring bieden, raad ik aan om een contractje op te stellen, zo word er zich aan de afspraken gehouden.:)

crazycoder
13/02/07, 21:42
gaat om scripts;) layouts zijn minder waard dan layouts lijkt me zo. hij beloofde allemaal dingen maar kwam ze niet na, ik wou andere mensen ook op de hoogte stellen van dit maar jij hebt geen baat bij informatie over hostings merk ik aan jou bericht?
WHT is een soort van hangplek van webhosters.

De meesten hier hebben er duidelijk geen baat bij. Hooguit dat het soms leuk is om een conculega flink op z'n bek te zien gaan :p

santema
13/02/07, 21:43
Dit verhaal gaat over de website neonhosting.org
omdat hij niet eens weet hoe je een server vrij maakt van Denail of Services. En ik dat wel weet, terwijl ik niet eens een server heb of ooit gehad heb.


Tell us!

jan post
13/02/07, 21:53
Neonhosting AV breuk? Hoe kan dit als geen contract hebt met de hoster of heb je een sponsoring overeenkomt?

Het zou je sieren als je de namen van de hoster verwijdert, want nu krijgen we van 1 partij te horen hoe het zit en de wederpartij kan niet reageren tenzij die hier ook aanwezig is.

Server00
13/02/07, 21:58
Ik denk verder dat het weinig nut heb, maar bedankt voor de informatie maar we zijn ook geintresseerd in het verhaal van je hoster.

En als je het gratis heb gehad niet zeuren :)

yton
14/02/07, 07:23
Beste lezers,

Ik, Tony van Neonhosting wil graag even mijn reactie geven. Zoals onze klant, Niels Koolstra, wist dat hij tijdelijk een gratis reseller had lopen, en daarvoor voor het sponsorcontract de algemene voorwaarden heeft geaccepteerd, werden er websites op gehost die volgens onze Algemene Voorwaarden niet zonder toestemming van de auteur geplaatst mochten worden. Hierbij gaat het op websites met naakte foto's, de zogenaamde "criminal"-game, en andere websites die niet op onze servers thuishoren.

Onze klant heeft 2 weken gehad om een e-mail te beantwoorden met de vraag of de websites eraf gingen, of dat de reseller eraf ging. Na 2 weken geen antwoord, sprak ik mijn klant op msn, en voordat ik de reseller verwijderde vroeg ik in alle redelijkheid nogmaals wat hij ermee wilde.

Als laatste wil ik nog wat tegen de heer Kootsta zeggen: Wat heb je eraan om het op dit forum te plaatsen? Dit is een forum voor webhosters die met elkaar praten over problemen, maar ook de goede kant van webhosting. Als het je bedoeling is om ons hier zwat te maken, ga je je gang. Je komt alleen niet ver in het leven als je anderen ontrerecht beschuldigd en je fouten niet toegeeft.

Succes met het zoeken van een gratis resellerhost!

Groet!
Tony, Neonhosting.

tvm
14/02/07, 08:15
voila topic is nu compleet, de echte waarheid zullen we toch niet gaan horen dus ik stel voor dat hij beter gesloten wordt deze topic.

Magus
14/02/07, 09:54
Ik wilde net popcorn gaan maken :)

MediaServe
14/02/07, 10:17
omdat hij niet eens weet hoe je een server vrij maakt van Denail of Services. En ik dat wel weet, terwijl ik niet eens een server heb of ooit gehad heb

Ik ben erg benieuwd, deel deze wijsheid met ons :)

Server00
14/02/07, 10:18
Ik wilde net popcorn gaan maken :)

haal maar vast misschien komt de TS terug met een antwoord

Ber|Art
14/02/07, 10:24
Goed, er is antwoord op de vraag van TS (die speciaal lid is geworden om te komen klagen) wat IMO idd niet via een publiek forum hoeft te lopen, dit soort “problemen” los je professioneel en onderling op, niet op WHT. Gezien dit feit en alle offtopic reacties gaat deze dus nu dicht.