PDA

Bekijk Volledige Versie : VPS / DDS Gezocht..



HHB
09/02/07, 17:21
Ik ben opzoek naar: reseller, vps, dds of colocatie hosting.
Ik heb me op reseller en colocatie al georienteerd. Alleen ben ik nog opzoek naar een vps of dds om een keuze te maken waar ik klanten op zal hosten.

Graag zou ik aanbiedingen, sites enz. ontvangen.

Alvast bedankt, HHB

Apoc
09/02/07, 17:28
Het is aan VPS aanbieders niet toegestaan om aanbiedingen te doen in dit forum, lees daarvoor nog even de regels (http://www.webhostingtalk.nl/webhostingtalk-nl-mededelingen/announcements.html) na. WHT leden kunnen hier enkel aanbevelingen doen.

Mocht je echt specifiek aanbiedingen willen ontvangen, dan kun je daarvoor een aanvraag doen op dit forum: http://www.webhostingtalk.nl/shared-colocated-dedicated-reseller-registratie-aanvragen/

Zorg er wel voor dat je een specifieke aanvraag doet, waarin je omschrijft hoeveel diskruimte, dataverkeer, geheugen, control panel, etc je nodig hebt.

HHB
09/02/07, 18:04
Ik zoek dan aanbevelingen met een minimum aan 5 GB diskspace en verder heb ik niet eisen, ik zou graag op aanbevelingen willen toesten/vergelijken.

Jovana
09/02/07, 18:23
Ik zoek dan aanbevelingen met een minimum aan 5 GB diskspace en verder heb ik niet eisen, ik zou graag op aanbevelingen willen toesten/vergelijken.

Probleem is alleen dat de meeste reageerders zelf in een ISP werken waardoor het moeilijk word om een objectief beeld te krijgen.

Apoc
09/02/07, 18:48
Probleem is alleen dat de meeste reageerders zelf in een ISP werken waardoor het moeilijk word om een objectief beeld te krijgen.

Het is ook niet de bedoeling dat iemand die belangen heeft in een bepaalde partij, voor die partij een aanbeveling doet. Er zijn genoeg mensen op WHT die aanbevelingen voor partijen kunnen doen waarin ze zelf geen belangen hebben.

HHB
09/02/07, 19:57
Dat is zeker zo, ik zoek gewoon een VPS of DDS en inderdaad het liefst natuurlijk met objectieve mening.

Maar iemand die het zelf aanbied, mag het van mij posten, maar dat mag niet volgends de regels, dus vraag ik het niet.

W3SERVE
13/02/07, 03:31
Het beste is om gewoon zelf een aantal providers te benaderen, en eventueel te kijken/vragen naar referenties!