PDA

Bekijk Volledige Versie : Webhosting provider kiezen



jayleesan
08/02/07, 20:18
Ik ben op zoek naar een goede en betrouwbare webhoster. Met mijn huidige heb ik nogal eens problemen dat websites op verschillende domeinen daar erg traag zijn of helemaal niet laden. Wat dus erg vervelend is.

In de eerste instantie wil ik een basispakket dynamic hosting, het zou fijn zijn als er mogeijkheden zijn om voor een meerprijs per maand extra domeinnamen, webruimte, dataverkeer etc. toe te kunnen voegen aan mijn account.

Op het moment heb ik PCextreme op het oog... PCextreme.nl
Ben benieuwd naar jullie reacties.

FSCJasper
08/02/07, 20:19
PCExtreme staat bij mij bekend als één van de betere budgethosters in Nederland.

Randy
08/02/07, 22:11
310 PCextreme B.V. UP 100.000% 00min 0 99.866% 01hr 00min 1 99.896% 05hr 15min 4 Jul 14 2006

Ook even naar de Uptime kijken...

Unixboy
08/02/07, 22:28
Ik denk als je oog op pcExtreme is gevallen dat dit zeker geen slechte keus is. De 'mannen' van pcExtreme hebben verstand van zaken en zijn nog eens aardig ook. (Ik ben geen klant van pcExtreme maar ken diverse medewerkers).

Daarnaast denk ik dat je voor al je vragen ze sowieso kan bellen.

Dillard
09/02/07, 09:52
310 PCextreme B.V. UP 100.000% 00min 0 99.866% 01hr 00min 1 99.896% 05hr 15min 4 Jul 14 2006

Ook even naar de Uptime kijken...

Uptime van één site zegt natuurlijk niet alles Randy. Ik neem dat PCextreme (net als wij) hun eigen site op een aparte server hebben staan. Uiteindelijk meet je dan dus maar de uptime van één site/server, wellicht een aardige indicatie maar niet meer dan dat.

Magus
09/02/07, 11:16
De uptime monitor van WHT zegt zowieso niets over uptime van het netwerk, niet echt een tool waar je wat aan hebt dus. Maar dat terzijde. pcextreme ken ik ook van op de datavloer. Ziet er goed uit en is een stabiel bedrijf geloof ik. Maar zo zijn er natuurlijk nog wel meer te vinden, vergelijken kan geen kwaad.

MonkeyHosting
09/02/07, 11:55
PCExtreme is absoluut een goede keus! (-knip Janneman- verkapte aanbieding)

t.bloo
09/02/07, 14:23
PCExtreme is een goede budget hosting inderdaad. Maar ze leveren een vrij mager pakket, dat is iets wat veel mensen zich niet realiseren. Je krijgt een mager control panel (niet zo uitgebreid als Plesk of Directadmin of...), je krijgt geen https, je krijgt geen webdav/webdisk, je krijgt geen mailing lists, je krijgt geen controle over de spam instellingen etcetera. Je krijgt wel standaard ssh toegang en dus ook cronjobs.

MonkeyHosting
09/02/07, 17:22
PCExtreme is absoluut een goede keus! (-knip Janneman- verkapte aanbieding)

Niet zo bedoeld, vandaar de knipoog (Maar die is ook weggeknipt ;) )

VDE Hosting
09/02/07, 19:53
Ik denk dat als je een goede webhoster zoekt je het beste eens een kijkje kunt nemen naar de klantervaringen van mensen, dit kan je bijvoorbeeld doen op www.ispgids.com en/of www.webhosters.nl
99% van de webhosters kan je een pakket leveren met de door jou gevraagde specs dus daar zal je niet veel wijzer van worden.
Ook upgraden kan bij bijna alle webhosters.
Plaats anders eens een aanvraag en zie wat er je aan wordt geboden, op basis van de aanbiedingen kan je dan een goede webhoster selecteren.
Via onderstaande link kan je een aanvraag plaatsen in het juiste onderwerp.
http://www.webhostingtalk.nl/shared-colocated-dedicated-reseller-registratie-aanvragen/
Suc6.