PDA

Bekijk Volledige Versie : Hostingconcept te koop



Anoniem
06/02/07, 11:57
Beste lezer,

wegens omstandigheden moet ik mijn hostingactiviteiten stopzetten.
Wat ik verkoop:
- 2 servers 1 in colocatie maar kan per direct opgezegd worden, andere staat hier nog thuis.
- Complete goed uitziende website
- Nog niet geïntegreerd registratieformulier die met stappen werkt
- Overname offerte's die ik al heb uitgesturd
- De klanten die ik nu heb zijn goede kennissen en laat ik op een resellerpakket staan bij mij.
- Directadmin licentie Maandelijks betalen is net vernieuwd kan evt lifetime aangevraagd worden.
- Windows 2000 server licentie 1 - 4 cpu

voor meer info gelieve te mailen naar anoniem2@mail.be, na ondertekenen van een geheimhoudingsverklaring wordt u alle informatie netjes doorgestuurd.

Het bedrijf heeft een goede naam, er is nogal wat publiciteit gemaakt. De minimumprijs is € 850.

groeten,

Anoniem

KarnakMedia
06/02/07, 13:20
Ber|Art edit: Ontopic!

Anoniem
06/02/07, 13:25
Gebeurt vaker dat een bedrijf hier anoniem zijn bedrijf te koop stelt. Na ondertekening van een geheimhoudingsverklaring ontvangt u alle juiste gegevens.

Communicatie
06/02/07, 13:28
Graag ontvangen wij meer informatie.

Alvast bedankt.

stuventure
06/02/07, 13:48
Graag ontvangen wij meer informatie.

Alvast bedankt.

Parich
06/02/07, 13:55
Graag meer informatie op info @ parich .nl

WilloW
06/02/07, 14:06
Graag ontvangen wij ook informatie wilco@eliveldnetworks.nl

hostb
06/02/07, 17:09
Ik ontvang ook graag meer informatie.

dannyborneman
06/02/07, 17:52
ik zou ook graag wat meer informatie ontvangen

martysmarty
06/02/07, 18:01
Dus de klanten blijven bij jou, dus deze koop is zonder klanten?

Anoniem
06/02/07, 18:38
Inderdaad,

aangezien de meeste klanten momenteel kennis van mij zijn en aangezien het over een eenmanszaak gaat kan ik het klantenbestand ook niet doorverkopen.

Echter worden de opgestelde offerte's naar klanten wel meeverkocht.

groeten

ronaldvanhoeven
06/02/07, 19:48
Dus eigenlijk verkoop je niets? Of het moet gebakken lucht zijn? Enkel wat uitgebrachte offertes... en een "concept" ..

Ronald

Jovana
06/02/07, 21:31
Als ik het goed begrijp heb je een (hosting) website te koop (inclusief domeinnaam?)? Geen klanten, of domeinnamen of iets in die vorm?

thrunx
07/02/07, 09:53
Misschien handig om de specs van de servers te vermelden? :)

Anoniem
07/02/07, 10:24
Dus eigenlijk verkoop je niets? Of het moet gebakken lucht zijn? Enkel wat uitgebrachte offertes... en een "concept" ..

Ronald

ook met servers licentie's etc.

Indien meer info gewenst is gelevie te mailen naar anoniem2@mail.be daarlangszal je het rapst info verkrijgen.

groeten

Communicatie
07/02/07, 10:41
Waarom laat je niets van je horen?
Ik heb je al 2 keer gemailt.

Mvg,

aleto
07/02/07, 10:48
Server specs zijn mogelijk wel belangrijk ja, want de hardware zal meer waard zijn dan het 'concept' denk ik.

En wat moet je met en Windows 2000 Server licentie i.c.m. Direct Admin wat enkel onder Linux werkt ?

Anoniem
07/02/07, 13:30
communicatie,

alle mails die mij werden doorgezonden zijn gereplyd. Als je even je emailadres geeft kan ik dit even nakijken.

@ aleto,

via mail kan je de serverspecs krijgen, het concept heeft een behoorlijke waarde aangezien er een redelijke naamsbekendheid is.

Er zijn 2 servers:

1 win2k server die momenteel niet in productie is en een server met debian waar directadmin op draait die welin prouctie is momenteel.

groeten

aleto
09/02/07, 13:26
Nog geen reactie mogen ontvangen sinds in 2 dagen terug een PM heb gestuurd.