PDA

Bekijk Volledige Versie : Iemand ervaring met...



Lag
05/02/07, 16:35
Het controlpanel van innovativegamingconcepts?

Peuk
05/02/07, 17:11
http://www.innovativegamingconcepts.com

Aan de geringe googlehits te zien een vrij kleine kans..

http://forums.innovativegamingconcepts.com/

Aan de opties te zien best een leuk paneel. Heb er helaas geen ervaring mee.

Lag
05/02/07, 17:19
het zag er inderdaad interessant uit voor een redelijke prijs, hopelijk zijn er hier wat mensen die hier ervaring mee hebben...

B3rt
05/02/07, 20:06
Dat was voorheen www.game-panels.com

Game-Panel.com is under new ownership, Please update your bookmarks for their website.
En dan wordt je door geredirect naar de link vermeld in topic

Serve-xs
06/02/07, 10:23
Dat was voorheen www.game-panels.com

En dan wordt je door geredirect naar de link vermeld in topic

Klopt, zelfde als gamecp.com toch?

Lag
06/02/07, 10:24
Nee het is niet hetzelfde als gamecp volgens mij...

edit 1: en wat voorheen game-panels.com was is volgens mij nu TCAdmin.
edit 2: denk dat je game-panel.com bedoelde... dat klopt inderdaad ;)

B3rt
07/02/07, 01:10
Ja klopt een s te veel in mijn link, het as dus www.game-panel.com

Lag
07/02/07, 08:55
Maar helaas dus niemand die hier ervaring mee heeft...
Blijft toch een probleem om een goed en betaalbaar controlpanel te vinden.
TCAdmin, gamecp en deze lijken allemaal erg goed, alleen er hangt ook een flink prijskaartje aan vast...

swedendedicated
07/02/07, 13:46
Misschien is http://www.gamehostpanel.com/ wat voor je.

Lag
07/02/07, 13:47
zou wat zijn als het ook windows slave-servers ondersteunde...

Ocean Eyes
15/02/07, 16:22
Ik wil hier ook even ons huisgemaakt cpanel aanraden.
Dit weekend verwachten we een nieuwe versie uit te brengen. Ons panel ondersteund zowal Windows als linux en maakt gebruik van deamons.

Panel draait centraal op 1 server.
Er zitten momenteel een 16tal games in verwerkt. Games toevoegen kan eenvoudig op aanvraag.

Momenteel zitten er in ons panel een 40Gigabyte aan voorgeinstaleerde games voor zowel windows als linux.


Alles werkt momenteel heel netjes en er zijn momenteel een 6 tal bedrijven die gebruik maken van ons panel.

Linux installations kunnen op 8 tal seconden geinstaleerd worden. Inlusief FTP toegang. Wat heel netjes is :).


Vanaf dit weekend voorzien wij een 14 dagen testperiode. Indien u intresse heeft hoor ik het graag.

xYnta
15/02/07, 16:28
Wij hebben geen ervaringen met het bovenstaande controle paneel, echter hebben wij wel ervaren met http://gamecp.com/ en deze valt opzich wel aan te raden. Echter als je het direct goed wilt doen schrijf je natuurlijk een eigen controle paneel, kan je het direct afstellen op je wensen ;).

wutr
15/02/07, 17:44
Wij hebben geen ervaringen met het bovenstaande controle paneel, echter hebben wij wel ervaren met http://gamecp.com/ en deze valt opzich wel aan te raden. Echter als je het direct goed wilt doen schrijf je natuurlijk een eigen controle paneel, kan je het direct afstellen op je wensen ;).

Een eigen controlpanel schrijven is natuurlijk ideaal, maar reken dan wel op extra ontwikkelkosten (tijd die je erin steekt voordat je kunt beginnen met het kwalitatief hosten van games, tenzij je tussentijds een ander panel gebruikt, maar dan zit je weer met het probleem dat je alle servers op een gegeven moment over moet gaan zetten) en hoogstwaarschijnlijk kosten voor de programmeur. GameCP is volgens mij per maand te huren en ondersteunt Windows en Linux based systemen. Dat panel waar Ocean Eyes aan werkt klinkt ook interessant overigens...

edit: @ Ocean Eyes: ik raad je aan die links op de screenshot pagina van gameservercontrolpanel.com even te fixen, mijn eerste indruk was op deze manier niet zo goed ;)

Ocean Eyes
15/02/07, 18:23
edit: @ Ocean Eyes: ik raad je aan die links op de screenshot pagina van gameservercontrolpanel.com even te fixen, mijn eerste indruk was op deze manier niet zo goed ;)


Klopt, er is wordt momenteel een volledig nieuw ontwerp gemaakt inclusief inhoud zal worden aangepast.

Dit zal heel binnenkort aangepast worden :).

http://www.gameservercontrolpanel.com/gscp_info.pdf <== pdf met meer info :)

Lag
15/02/07, 19:15
hoe zit het met licenties? op de site wordt alleen de prijs van 200 euro genoemd, maar is dit per (master/client)server of voor alles?

wutr
15/02/07, 20:19
hoe zit het met licenties? op de site wordt alleen de prijs van 200 euro genoemd, maar is dit per (master/client)server of voor alles?

Voor GameCP? Zoja, check hier: http://gamecp.com/cmboss/index.php?pageId=8

Een lifetime licentie voor een masterserver kost je $100,- (dollar dus). Lifetime licenties voor Linux en Windows machines kosten je $200,- per stuk. Let wel dat je op je masterserver géén gameservers mag draaien.

Ocean Eyes
15/02/07, 22:46
hoe zit het met licenties? op de site wordt alleen de prijs van 200 euro genoemd, maar is dit per (master/client)server of voor alles?

De prijs van ons panel momenteel is:

60Euro remote server
110 Euro voor het master panel

Dit zijn de lifetime licenties met 1 jaar upgrades.
In deze prijs zit ook de installatie voorzien die wij graag voor jou uitvoeren.

wutr
15/02/07, 23:27
De prijs van ons panel momenteel is:

60Euro remote server
110 Euro voor het master panel

Dit zijn de lifetime licenties met 1 jaar upgrades.
In deze prijs zit ook de installatie voorzien die wij graag voor jou uitvoeren.

Mag (en kan zonder conflicten met het master panel) je bij jullie panel wél gameservers draaien op de server waar het master panel op is geïnstalleerd?

Ocean Eyes
15/02/07, 23:43
Mag (en kan zonder conflicten met het master panel) je bij jullie panel wél gameservers draaien op de server waar het master panel op is geïnstalleerd?

Dat is geen enkel probleem. Maar dan zal je wel zowel master als client licentie op dezelfde machiene moeten zetten.

wutr
15/02/07, 23:51
Dat is geen enkel probleem. Maar dan zal je wel zowel master als client licentie op dezelfde machiene moeten zetten.

Uiteraard ;) Dat is wel ideaal, bij GameCP mag dit namelijk niet, zoals ik eerder al meldde. Als je bijv. alleen de master server mag hosten op die machine en geen games zit je al snel met een voor 99% ongebruikte server (tenzij je uiteraard ook nog aan webhosting etc. doet en hij is voor mail te gebruiken en alles, maar toch zonde als dat allemaal niet zo is).

Ocean Eyes
15/02/07, 23:53
Uiteraard ;) Dat is wel ideaal, bij GameCP mag dit namelijk niet, zoals ik eerder al meldde. Als je bijv. alleen de master server mag hosten op die machine en geen games zit je al snel met een voor 99% ongebruikte server (tenzij je uiteraard ook nog aan webhosting etc. doet en hij is voor mail te gebruiken en alles, maar toch zonde als dat allemaal niet zo is).

Klopt, dat is inderdaad zonde van de verspilde resources. Maar dit is bij ons panel perfect mogelijk. Het zal allemaal even goed werken.

BM-Solutions
21/02/07, 23:50
Heb je misschien een demo account voor client en admin beschikbaar ?

McG_NL
22/02/07, 00:07
Uiteraard ;) Dat is wel ideaal, bij GameCP mag dit namelijk niet, zoals ik eerder al meldde. Als je bijv. alleen de master server mag hosten op die machine en geen games zit je al snel met een voor 99% ongebruikte server (tenzij je uiteraard ook nog aan webhosting etc. doet en hij is voor mail te gebruiken en alles, maar toch zonde als dat allemaal niet zo is).

Je kan daar toch ook je TS servers bij hosten.

Ocean Eyes
22/02/07, 16:01
Heb je misschien een demo account voor client en admin beschikbaar ?

Ik heb je een pm gestuurd voor een demo.

wutr
22/02/07, 18:14
Je kan daar toch ook je TS servers bij hosten.

Daar heb je een heel goed punt :) GameCP zegt inderdaad dat je geen gameservers mag hosten op die bak, maar over iets anders zeggen ze niets.

BM-Solutions
25/02/07, 17:12
Ik heb je een pm gestuurd voor een demo.

Ik heb de PM bekeken en een email gestuurd ik heb alleen geen antwoord gekregen

Ocean Eyes
26/02/07, 00:33
Ik heb de PM bekeken en een email gestuurd ik heb alleen geen antwoord gekregen

Oei, blijkbaar is uw mail niet door onze spam filter gekomen.
Ik heb je via PM ons MSN emailadres doorgegeven. Hierop kan u mij contacteren.