PDA

Bekijk Volledige Versie : fluo vest met bedrukking



localh
02/02/07, 11:30
Heeft iemand een link (of meerdere) naar bedrijven waar je fluovestjes (de verplichte tegenwoordig ;-) met opdruk kan bestellen?

VanderToorn
02/02/07, 12:00
AVD productions? (http://www.avdpromotions.nl/produkten.php)

blaaat
02/02/07, 12:54
Dus stel je hebt een ongeluk, dan moet je een vestje aan, maar dannog moet daar reclame op staan? :\ hoe vaak gebruik je die dingen nou.

Lijkt me nou ook niet het meest geschikt, iedereen is geirriteerd doordat het ongeval een file veroorzaakt. en dan zien ze leuk jouw reclame ;)

Dotdns
02/02/07, 14:29
Lijkt me nou ook niet het meest geschikt, iedereen is geirriteerd doordat het ongeval een file veroorzaakt. en dan zien ze leuk jouw reclame ;)
:D :D

Maar kan ook bvb door fietsers worden gebruikt toch ;)

1 Voordeel hebt je .
Als de eigenaar deze nou zou verliezen , krijgt jij het vestje terug :p

crazycoder
02/02/07, 15:17
Dus stel je hebt een ongeluk, dan moet je een vestje aan, maar dannog moet daar reclame op staan? :\ hoe vaak gebruik je die dingen nou.

Is weer eens wat anders dan het zoveelste muismatje :p

WI-Hosting
02/02/07, 16:43
Dus stel je hebt een ongeluk, dan moet je een vestje aan, maar dannog moet daar reclame op staan? :\ hoe vaak gebruik je die dingen nou.

Lijkt me nou ook niet het meest geschikt, iedereen is geirriteerd doordat het ongeval een file veroorzaakt. en dan zien ze leuk jouw reclame ;)

Slechte reclame = Reclame ;)
Alsnog bereik je de eindgebruikers

tvm
02/02/07, 17:11
mail even naar www.flexties.be die zijn er laatst mee op tv en in de krant geweest dacht ik.

Remigius
02/02/07, 17:39
Hier staat inderdaad de informatie welke je nodig hebt:
http://www.veiligheidsjasjes.be/ondernemingen.php

localh
02/02/07, 17:45
Thx Guys! ;)

santema
02/02/07, 17:50
Ben nu best wel nieuwschierig, ga je deze dingen echt in de auto leggen voor het geval dat of...

groenleer
02/02/07, 18:24
Ben nu best wel nieuwschierig, ga je deze dingen echt in de auto leggen voor het geval dat of...

Hier liggen er 2 in de auto.
Welliswaar zonder opdruk, maar ze zijn wel aanwezig.

Ik kom dan ook regelmatig in Belgie en daar zijn ze verplicht.
Nederland wil ze ook in gaan voeren, maar men weet nog niet wanneer.

santema
02/02/07, 18:25
Idd, zonder opdruk, maar waarom met opdruk "Wegleggen" voor die ene keer per 10 jaar :D.

ronaldlokers
02/02/07, 19:37
Bij haasreklame.nl leveren ze ze ook, ik heb daar stage gelopen en je zag dat ze vaak door bedrijven/verenigingen besteld worden die ze dagelijks gebruiken.

Denk bijv. voor op het bedrijventerrein of aan wandelverenigingen die toch veilig willen rondlopen.

Voor zo in de auto zou ik het in ieder geval niet nemen, veel te duur als je er maar een paar laat drukken.