PDA

Bekijk Volledige Versie : solidhost.com ervaring als klant



edwin_kersten
01/02/07, 23:42
Ik heb een aantal weken geleden gevraagd om ervaringen van solidhost.com

door alle positieve ervaringen heb ik een VPS aangeschaft bij hun.

ik kan maar 1 ding zeggen: FANTASTISCH

niet meer en niet minder... al mijn noob vragen zijn prima beantwoord.. zelf wat support op 3de scripting, setups, weird DNS request etc etc... alles is echt als SUPER afgehandeld.

de setup was top-notch, mails worden ECHT binnen minuten behandeld zelfs al is het 4 uur in de morgen.

ik wou dat ik ze eerder had leren kennen.

solidhost.com bedankt!

neej dit is geen spam... ik werk niet bij hun.. ik ben gewoon een tevreden klant.

Erik H.
01/02/07, 23:57
Kom, kom kom dan ook snel naar www.ispgids.com !
(als we toch een klein beetje reclame maken)

edwin_kersten
02/02/07, 00:03
Kom, kom kom dan ook snel naar www.ispgids.com !
(als we toch een klein beetje reclame maken)


In onze database hebben wij 472 Internet Service Providers waaronder 437 webhosting aanbieders, 266 colocatie aanbieders, 288 aanbieders van dedicated servers, 64 aanbieders van VPS-en, 61 aanbieders van gameservers.


ik blijf de optelsom knap vinden.. hoe je hem ook leest :W:

FSCJasper
02/02/07, 00:11
ISPGids is een goede site geworden, nadat webhosters.nl volledig vast lijkt geroest.

Erik H.
02/02/07, 00:12
Edwin, ik weet niet WAT jij aan het optellen bent maar het lijkt me een logische telling ....

Peuk
02/02/07, 00:14
In onze database hebben wij 472 Internet Service Providers waaronder 437 webhosting aanbieders, 266 colocatie aanbieders, 288 aanbieders van dedicated servers, 64 aanbieders van VPS-en, 61 aanbieders van gameservers.

ik blijf de optelsom knap vinden.. hoe je hem ook leest :W:Ooit gehoord van meerdere bedrijfstakken? ;)

amygdela
02/02/07, 09:51
Welke domeinnaam heb je bij SolidHost staan?

edwin_kersten
02/02/07, 11:16
adult-host.nl en adult-design.nl onderandere en nog wat eigen sites en sites van mijn vriendin, vrienden en kennisen, geen wonderbaarlijke projecten :)


Ooit gehoord van meerdere bedrijfstakken? ;)

Yah vrij vandaag, gister aan het bier :) bier en posten op forum is nie goed

Apoc
03/02/07, 23:15
Hartelijk dank voor je feedback Edwin! Ik stel het erg op prijs :)


Kom, kom kom dan ook snel naar www.ispgids.com !
(als we toch een klein beetje reclame maken)

Ik zal daar binnenkort eens naar kijken, momenteel staan wij daar inderdaad nog niet op. Afhankelijk van mijn bevindingen over de professionaliteit aldaar, en of het allemaal echt geheel eerlijk verloopt, zal ik ons daar waarschijnlijk wel toevoegen.

Ecatel
03/02/07, 23:31
Of je het nou wilt of niet de eigenaar zal je er vast wel opzetten ;)

edwin_kersten
04/02/07, 00:09
Geen probleem Andre, ik zal eerlijk zeggen dat ik in de 8+ jaar dat ik in de internet business zit nog niet vaak deze mate van professionaliteit heb meegemaakt. een paar US companies wel waar ik in het verleden veel mee heb gewerkt, maar hun boden niet aan wat jullie wel konden, want mijn traffic is erg laag op het moment (tis niet meer dan hobby op het moment met mijn vaste baan ernaast) :)

nou hopen dat ik me VPSje niet zelf om zeep help haha :)

Bullcat
04/02/07, 01:07
<knip>Rapporteer een topic als je ergens problemen mee hebt, ga niet lopen emmeren in het topic zelf.

internetfan
05/02/07, 21:13
Het spijt mij Andre,

Ik heb juist wat minder goede ervaringen met jullie.

Wilde bij jullie een VPS bestellen gisteren (wist niet dat jij het was als moderator alhier), schrijf je zondag om 11.11 uur dat het vandaag nog geregeld kan worden een proefaccount. Ik vraag je om die aan te maken zodat ik kon testen. Zondag en vandaag niets meer vernomen van je. je had echt een leuke prijs voor mij, maar helaas..

Ik heb dan ook vandaag besloten om met iemand anders in zee te gaan.

TiMMiEJ
07/02/07, 22:12
Een hoster die op zondag ook aan het werk is?! En dan ben jij ook nog ontevreden als het een paar uur uitloopt. Komop zeg.

wbakker-letsgoonline
07/02/07, 22:26
Een hoster die op zondag ook aan het werk is?! En dan ben jij ook nog ontevreden als het een paar uur uitloopt. Komop zeg.

Wel als je ze 24/7 kunt bereiken...

internetfan
08/02/07, 18:55
Timmiej,

Kennelijk is lezen toch wel moeilijk voor je.

Ik schreef dus in mijn berichtje het volgende:

Wilde bij jullie een VPS bestellen gisteren (wist niet dat jij het was als moderator alhier), schrijf je zondag om 11.11 uur dat het vandaag nog geregeld kan worden een proefaccount. Ik vraag je om die aan te maken zodat ik kon testen. Zondag en vandaag niets meer vernomen van je. je had echt een leuke prijs voor mij, maar helaas..

zondag en vandaag dus, vandaag was het maandag eind van de middag toen ik besloten had om niet met hem in zee te gaan.

Waar het mij om gaat dus is, dat er dingen beloofd worden en niet nagekomen worden. Nadien nog een of twee mailtjes naar hem gestuurd (die maandag) ook totaal geen reactie op gehad.

Dus voortaan iets beter leren lezen voordat je een opmerking maakt Timmiej.

Ben het met je eens dat het op zondag ook helemaal niet gedaan hoeft te worden dit soort dingen heeft geen haast, maar als je zegt het kan deze dag geregeld worden, en ik vraag dan om het te regelen, en verder hoor je niets meer, dan hoeft het voor mij niet meer en heb ik dus slechte ervaringen met een deze hoster.

edwin_kersten
08/02/07, 22:37
Ja dat is wel maf opzich, ik heb ze gisteren nog via de tickets zonder problemen kunnen bereiken.

Iedereen recht op zijn eigen meningen en ervaringen natuurlijk, bedankt voor je feedback!

Apoc
09/02/07, 01:46
internetfan: Zou je me even kunnen laten weten in welk ticket ID e.e.a. besproken is? Als ik persoonlijk met je gesproken heb in een sales ticket, dan is het ticket enkel aan mij verbonden, en andere personeelsleden zien je reacties dan niet. Het zou inderdaad kunnen dat ik een bericht van je over het hoofd gezien heb.

Ik heb overigens gedurende het hele weekend, en ook gisteren, diverse test accounts opgezet. Ik kan me niet voorstellen dat ik die van jou vergeten ben. Het zou zelfs kunnen dat je misschien het bericht van onze kant niet gezien hebt of niet hebt ontvangen.

Over het feit dat je dan gelijk slechte ervaringen met ons bedrijf hebt: dat is natuurlijk onzin als je nog niet eens het testaccount hebt uitgeprobeerd. Als wat je omschrijft allemaal klopt, dan is dat hooguit een communicatieprobleem geweest met mijzelf. Om dan gelijk te spreken over "slechte ervaringen met deze hoster" vind ik dan erg ver gaan.

Ik hoor graag van je in welk ticket ID het een en ander besproken is.

Apoc
09/02/07, 01:59
Nog even een toevoeging: ik ben even nagegaan welke reactie ik op 11.11 uur op zondag via een ticket heb gegeven, en dat kan enkel gaan om ticket NGO-38291.

Als onderdeel van mijn antwoord op je vraag, stelde ik:


Een proefaccount is ook zeker mogelijk. Dit account kunnen wij eventueel vandaag nog gereed hebben, maar indien u deze bijvoorbeeld vanaf maandag in gebruik wilt nemen kan dan ook. Kunt u dat even laten weten?

Vervolgens hebben wij geheel niets teruggehoord. Je zegt nu net:


Ik vraag je om die aan te maken zodat ik kon testen.

Een dergelijk verzoek hebben wij nooit ontvangen.

Ik vind het buitengewoon raar dat je dan nu stelt dat je "slechte ervaringen met ons hebt". Het enige wat hier is gebeurd:

Je stelt een aantal vragen, en vraagt tevens of er de mogelijkheid bestaat om een testaccount te verkrijgen.
Ik beantwoord de ticket persoonlijk, en stel dat het mogelijk is om een testaccount te krijgen, en dat je als je dat wilt, even moet aangeven wanneer je deze opgeleverd wilt krijgen.
Vervolgens horen wij niets meer van je, en post je hier dat je slechte ervaringen met ons hebt? Kom op zeg, dat slaat nergens op.

internetfan
09/02/07, 05:43
Hoi Andre,

Het zal dan in dit geval waarschijnlijk een miscommunicatie zijn geweest, of je hebt mijn mail niet ontvangen van 11.16 uur, of over heen gelezen, maar om 16.59 uur nog een herinnering gestuurd omdat ik niets meeer hoorde. Jij hebt van zowel de mail van 11.16 en van 16.59 naar je sales account nu een kopie gehad.

Mijn mail heb ik je nu opnieuw doorgestuurd waarin ik aangeef de proefaccount te hebben aangevraagd met Direct Admin.

Je moet je dus wel kunnen voorstellen dat ik bij zo'n verzoek geen reactie kreeg zeg dit hoeft voor mij niet meer, ook al is het dus nu misschien wel een miscommunicatie.

Apoc
09/02/07, 12:38
Toen je de eerste email stuurde naar ons, heb je van de autoresponder een bericht ontvangen waarmee je de ticket aan onze kant kunt bekijken. Als je dus even had ingelogd op het systeem, had je zo kunnen zien dat wij enkel je eerste bericht hebben ontvangen, en daarna niets meer.


Jij hebt van zowel de mail van 11.16 en van 16.59 naar je sales account nu een kopie gehad.

Ik zie bij de oorspronkelijke ticket nog steeds geen enkele reactie, ook niet van vandaag.


Je moet je dus wel kunnen voorstellen dat ik bij zo'n verzoek geen reactie kreeg zeg dit hoeft voor mij niet meer, ook al is het dus nu misschien wel een miscommunicatie.

Natuurlijk kan ik me dat voorstellen als wij een proefaccount aanbieden, jij die vervolgens aanvraagt, en vervolgens niets meer terug hoort, dat je zoiets hebt van "nou hoeft het niet meer". Echter weet je nu dat de situatie anders is, want we hebben jouw aanvraag nooit ontvangen. Dat je inmiddels al wat anders hebt geregeld, dat begrijp ik, maar ik vind niet dat er sprake is van een "slechte ervaring met deze hoster", zoals je eerder zei.

internetfan
09/02/07, 15:28
Hoi Andre,

In dit geval zal ik toch iets doen aan je mail adres.

Vanochtend dus ook twee mailtjes doorgestuurd die ik dus zondag naar je gestuurd hebt sales@solidhost.com

Apoc
09/02/07, 16:01
Dat zei je al ja, en wij hebben niets ontvangen. Ik ben het nagegaan in onze mailserver logs en er is vandaag geen mail verzoek geweest vanuit je provider. Dit probleem ligt dus niet aan onze kant. Ik zou aanraden om eens contact op te nemen met je provider hierover, dit is niet iets waar wij wat aan kunnen doen.

Ik zou voor willen stellen dit overigens niet verder publiekelijk te bespreken, daar is geheel geen noodzaak toe.

Martine
09/02/07, 23:37
Oorspronkelijk geplaatst door Martine
Doe mij die aanbieding dan maar, zeer geinteresseerd.
(heb 5 minuten geleden mail gestuurd)

En geregeld!

Ber|Art
10/02/07, 10:07
En dicht, het blijkt toch lastig om ontopic te blijven, de rest kan per PB...
op verzoek weer open... vanaf nu ontopic a.u.b.