PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlandstalig ftp programma



internetfan
31/01/07, 21:46
Hoi iedereen,

Weten jullie toevallig een goed werkend Nederlands talig ftp programma?

Mijn ws_ftp le werkt niet meer onder Windows Vista. Dit programma kende ik door en door.

Een Nederlands talig programma zal wel handig zijn.

FreeFly
31/01/07, 21:52
www.smartftp.com iets ?

internetfan
31/01/07, 22:25
Hoi Freefly,

Deze is niet Nederlandstalig.

santema
31/01/07, 23:16
Je kunt toch wel engels?, termen als upload zijn toch hetzelfde :).

FreeFly
31/01/07, 23:49
Hoi Freefly,

Deze is niet Nederlandstalig.

Ow, de vorige versies waren wel in NL meen ik mij te herinneren.

Maar is vrij simpel hoor.....dus moet je wel lukken als internet fan.

internetfan
31/01/07, 23:54
Ik kan me wel redelijk goed redden in het Engels hoor dat is geen probleem, alleen Nederlands voor een nieuw programma zal wat makkelijker geweest zijn.

MonkeyHosting
01/02/07, 09:34
Wat dacht je van filezilla, hier is een NL vertaling voor en het is opensource! (filezilla-project.org)

internetfan
01/02/07, 11:24
Hoi monkeyhosting,

Bedankt voor de naam, deze kende ik nog niet. Zal hem gelijk eens testen.

adknoth
01/02/07, 15:31
Ik gebruik ook filezilla en ik vind het erg handig in gebruik. Aanzienlijk handiger dan andere FTP programma's.

MMaI
01/02/07, 15:33
alternatieve site voor filezilla:
filezilla.sourceforge.net

werkt erg goed, alleen bij sommige versie wat bugs in de buffer controle en binary/auto transfers, goed blijven opletten voor updates, deze komen regelmatig

MarcelC
02/02/07, 21:06
Ik ben een gebruiker en fan van flashfxp, is ook in het NL verkrijgbaar.

Str@nger
02/02/07, 22:02
Zijn deze ook al Vista-geschikt? Aangezien Internetfan daar gebruik van maakt :)

MarcelC
02/02/07, 22:12
Zou mij verbazen als dat niet zo was. Maar als je het zeker wilt weten neem even contact op met de makers van de diverse programma's .... misschien staat het zelfs op de website.

internetfan
02/02/07, 22:23
o.k. jongens bedankt voor jullie reacties.

Vandaag computer opnieuw geinstalleerd en nu goed dual boot gemaakt. Eentje Windows xp en eentje Vista.

heb zelf een beetje op internet rondgekeken en een paar ftp programma's uitgeprobeerd op een test machine (een andere computer als die ik vandaag geinstalleerd heb). Onder andere blaze ftp gedownload en geinstalleerd is erg makkelijk te gebruiken wel in Engels, maar kind kan de was doen met deze versie en hij werkt onder Windows Vista 64 bits.

Maar nu komen er een paar Nederlandse boven water, die ga ik ook eens uittesten, is toch wel makkelijker Nederlandstalig.

Jovana
03/02/07, 13:04
Hoi iedereen,

Weten jullie toevallig een goed werkend Nederlands talig ftp programma?

Mijn ws_ftp le werkt niet meer onder Windows Vista. Dit programma kende ik door en door.

Een Nederlands talig programma zal wel handig zijn.

Misschien heb je het al geprobeerd, maar de "application compatibility wizard" in Vista biedt geen uitkomst? Ik heb namelijk nog geen applicaties gezien welke niet werken op Vista.

En anders moet je maar eens naar Total Commander kijken. Hier kan je alles mee doen wat je wil (heeft ook een NL interface).

internetfan
03/02/07, 18:38
Hoi Jovona,

Total Commander die naam ken ik zeker, heb ik volgens mij zelfs nog ergens op cd liggen alhier. Heeft dit ook een ftp functie, die ken ik niet binnen total commander. Zal hem eens gaan installeren.

Met Vista had ik veel problemen, had hem eraf gegooid, en gisteren xp op mijn pc gezet (draaide eerst ook niet lekker meer) en nu dual boot Vista ga dit verder afwerken en kijken wat er nou niet werkt en wel werkt.

Jovana
03/02/07, 18:44
Hoi Jovona,

Total Commander die naam ken ik zeker, heb ik volgens mij zelfs nog ergens op cd liggen alhier. Heeft dit ook een ftp functie, die ken ik niet binnen total commander. Zal hem eens gaan installeren.



Ja zeker, en wat voor een :cool: Je kan tot 10 ftp connecties open hebben, en daar makkelijk tussen schakelen. Ik gebruik niet anders is helemaal top! :W: