PDA

Bekijk Volledige Versie : MorganaHost, 123Host enz.



daf
18/01/07, 22:56
Geplaatst op 18 Jan 2007 16:53 door club


--------------------------------------------------------------------------------

Zit je bij MorganaHost of 123Host, mond houden als je al 6 weken niet kunt FTP-en. Dit is ons dus gebeurt. We hebben in de 6 weken dat we de site niet konden vernieuwen meer dan 40 mails gestuurd met maar 2 reacties als gevolg, de rest kwam retour. Verder vele malen geprobeerd om iemand aan de telefoon te krijgen wat ook al niet lukte. De mails hebben we naar alle denkbare e-mails gestuurd hulp via hun eigen site ingeroepen maar allemaal zonder resultaat.
Wel kregen we onmiddelijk een reactie toen we onder een ander e-mail adres een prijsopgave voor Hosting hadden aangevraagt.
Toen we kenbaar maakten wie we waren kregen we als antwoord dat we naar het verkeerde e-mail adres onze vragen hadden gestuurd.
Opnieuw mail retour met ons probleem en ja hoor, doodse stilte.
1x een berichtje ontvangen van Marco Blokland op een zaterdag avond met de mededeling dat we voor zondag ons probleem moesten voorleggen omdat ze er anders vanuit gingen dat we geen hulp meer nodig hadden.
Hier weer op geantwoord en wederom doodse stilte.
Uiteindelijk hebben we nogmaals een mail gestuurd en een ultimatum gesteld dat indien er geen reactie van hun zou komen wij onze club Advocaat zouden verzoeken contact met hun op te nemen.
Nu kregen we bericht van Bryan Ho, de eigenaar van o.a. 123 Host en Morgana Host dat ze onze bedreigingen zat waren en dat we maar een andere hostingprovider moesten gaan zoeken. Verder schrijft hij dat we een restitutie zouden ontvangen over de 10 maanden die we nog over hebben. Hierop weer een bericht van ons dat dit geen nette manier is, de fout ligt bij hun zelf dat het probleem niet wordt opgelost. Ik verzocht hun om mij te bellen of een tel.nr. door te geven zodat we het op een fatsoendelijke manier konden oplossen maar helaas. Weer een mail van Marco Blokland dat we maar moesten vertrekken.
Per 31 december 2006 zijn we dus over gestapt naar een andere hosting Provider een 123Host en MorganaHost hiervan op de hoogte gebracht. Tevens een brief gestuurd met onze bankgegevens om de 10 maanden die we hadden betaald retour te storten. We hadden een termijn van 2 weken gesteld, moet toch kunnen in deze tijd. Na 2 weken geen reactie en geld ontvangen dus nog maals 3 werkdagen de tijd gegeven en de betaling rond te maken. Vandaag nog steeds niets binnen dus geven we de zaak in handen van onze Advocaat.

We zijn er wel achter gekomen dat MorganaHost onze inloggegevens had veranderd en ons hiervan niet op de hoogte had gesteld.

MorganaHost, 123Host of Dhr. Bryan Ho / Marco Blokland uit Rotterdam, nee dank je. ->|

joriz
18/01/07, 23:16
WHT is niet de plek om een meningsverschil met je host te posten. Dat regel je maar met hun.

Niemand houd je tegen om te verhuizen.

MarcelC
18/01/07, 23:22
Iemand mag zijn ervaringen toch wel delen ...... negatief of positief ?

joriz
18/01/07, 23:30
WHT is bedoelt voor webhosters. Tevens lijkt het of daf zijn frustraties maar direct op meerdere fora dumpt om zo aandacht te krijgen voor een zaak die hij net zo goed via zijn advocaat kan regelen.

Tevens belemert hem niets om te weigeren te betalen en op te stappen naar een andere host.

veenman
18/01/07, 23:33
Na 2 weken geen reactie en geld ontvangen dus nog maals 3 werkdagen de tijd gegeven en de betaling rond te maken. Vandaag nog steeds niets binnen dus geven we de zaak in handen van onze Advocaat.
De prijzen van de pakketen bij 123host.nl lopen van 39 tot 149 euro per jaar. Bij het duurste pakket zou het dus gaan om een restitutie van 125 euro. Een advocaat rekent minimaal 150 euro per uur. Het lijkt er eerder op dat jullie met dit bericht 123host.nl / Morgane IT extra onder druk willen zetten, dan dat jullie er uberhaubt maar aan denken om een advocaat in te schakelen om de vordering te innen.

Kahil
18/01/07, 23:35
WHT is bedoelt voor webhosters.

Ik ben geen hoster !

Zo'n zaken post je beter op sites als webhosters.nl, hostingvisie.nl, ispgids.com,...

Ik begrijp je frustraties maar er zijn andere manieren om dit af te handelen :)

®on
19/01/07, 00:23
Iemand mag zijn ervaringen toch wel delen ...... negatief of positief ?
Hoor/wederhoor denk ik altijd maar. 't Is al vaker gebleken dat een hier gepostte negatieve ervaring ook een andere kant bleek te hebben. Toen de hoster zelf zich meldde op WHT met zijn kant van het verhaal werd dat snel duidelijk.

MarcelC
19/01/07, 12:04
WHT is bedoelt voor webhosters.
Dan moet WHT anderen verbieden om berichten te plaatsen, dus ook geen hosting aanvragen meer, positieve reacties en dergelijke. Ik zou het ook niet leuk vinden als een klant van mij hier negatieve ervaringen (niet dat ze die hebben ;) ) plaatst. Het geeft me wel de gelegenheid om op een nette en fatsoenlijke manier te antwoorden en te proberen het probleem op te lossen. We hebben van dit forum niet alleen de lusten, ook de lasten.




Hoor/wederhoor denk ik altijd maar. 't Is al vaker gebleken dat een hier gepostte negatieve ervaring ook een andere kant bleek te hebben. Toen de hoster zelf zich meldde op WHT met zijn kant van het verhaal werd dat snel duidelijk.

Het staat iedereen toch vrij om daarop te reageren, dus ook de hoster. En misschien is deze thread daar nou juist wel goed voor ....... hoor/wederhoor.

Uiteraard lijkt het me wel zo fatsoenlijk dat iedere klant zijn problemen eerst met de hoster rechtstreeks moet bespreken.

Magus
19/01/07, 12:20
...en het bestaan van deze draad even kenbaar maakt aan zijn hoster

MarcelC
19/01/07, 12:44
...en het bestaan van deze draad even kenbaar maakt aan zijn hoster

Dat is inderdaad een goede opmerking, helemaal mee eens.

Apoc
19/01/07, 14:05
WHT is niet de plek om een meningsverschil met je host te posten. Dat regel je maar met hun.

Niemand houd je tegen om te verhuizen.

Dat ben ik niet met je eens. Stel nu dat er gezegd wordt "Host X is slecht, ga ergens anders heen!" zonder onderbouwing, dan is dat een ander verhaal, maar hier wordt een compleet verhaal gepost. Als wat gezegd waar is, dan verdient het bedrijf in kwestie de negatieve publiciteit. Als het niet waar is (of niet helemaal), dan hebben ze simpelweg de kans om e.e.a. toe te lichten.

Anderzijds vind ik het wel een kwalijke zaak dat dit de eerste (en enige) post van deze gebruiker is, wat het dus wel weer een twijfelgevalletje maakt.

daf
21/01/07, 09:50
Dat ben ik niet met je eens. Stel nu dat er gezegd wordt "Host X is slecht, ga ergens anders heen!" zonder onderbouwing, dan is dat een ander verhaal, maar hier wordt een compleet verhaal gepost. Als wat gezegd waar is, dan verdient het bedrijf in kwestie de negatieve publiciteit. Als het niet waar is (of niet helemaal), dan hebben ze simpelweg de kans om e.e.a. toe te lichten.

Anderzijds vind ik het wel een kwalijke zaak dat dit de eerste (en enige) post van deze gebruiker is, wat het dus wel weer een twijfelgevalletje maakt.


Nou, ik heb deze site even rustig gevolgt, ik wil niet meteen weer invallen.
Alles wat ik in mijn verhaal heb gemeld kan ik laten zien d.m.v. de ontvangen mails. Wat betreft de Advocaat, wij zijn een vereniging met leden met verschillende beroepen, 2 leden zijn Advocaat dus kunnen wij de eerste stappen kostenloos zetten.
Ondertussen weer div. mails gestuurd naar 123Host en MorganaHost i.v.m. het terug storten van 10 maanden hosting maar ze reageren gewoon niet.
De laatste mails die we ontvangen hebben staan hier beneden, klopt dus helemaal mijn verhaal.

------
Wij zijn het nu ook zat met al jullie bedreigingen (met een Advocaat)en zeggen hierbij het
contract op wegens het gebrek aan wederzijds vertrouwen. We verzoeken u zo
spoedig mogelijk op zoek te gaan naar en andere hostingprovider. U krijgt
een restitutie van hetgeen u voor de resterende maanden heeft betaald.

Met vriendelijke groet,
Bryan Ho


-------

Gachte heer Mu.........,

We verzoeken u om op zoek te gaan naar een andere hostingprovider die u
beter van dienst kan zijn. U ontvangt een restitutie van hetgeen u voor de
resterende maanden heeft betaald.

Met vriendelijke groet,

Marco Blokland

t.bloo
21/01/07, 11:42
ik vermoed ook een andere kant aan het verhaal, niets zo simpel toch om even een account te resetten of nieuwe inlog gegevens te mailen?

crazycoder
21/01/07, 12:30
ik vermoed ook een andere kant aan het verhaal, niets zo simpel toch om even een account te resetten of nieuwe inlog gegevens te mailen?
Die is er altijd :) eens dat de relatie grondig verziekt is kan het zeker geen kwaad om deze te verbreken.

Kortom, netjes afwikkelen en afscheid nemen.

DutchTSE
21/01/07, 16:10
Vind het nog netjes dat ze de resterende maanden terug betalen :)
En je onvrede uiten op een forum is inderdaad kansloos en werkt een eventueel resultaat alleen maar tegen

daf
22/01/07, 00:25
Vind het nog netjes dat ze de resterende maanden terug betalen :)
En je onvrede uiten op een forum is inderdaad kansloos en werkt een eventueel resultaat alleen maar tegen

Ontevreden uiten op dit Forum maakt de zaak kansloos?
We zijn nu alweer 3 maanden bezig om ons geld terug te krijgen.
MorganaHost, 123 Host heeft ons dus 2x geschreven om het bedrag terug te storten. Wij hebben meerdere keren onze bankgegevens doorgegeven maar een reactie van die Firma, vergeet het maar.
Nog even terug komen op wat er heeft gespeeld, zij hebben de inloggegevens veranderd en "vergeten" dit door te geven. Een dikke 6 weken bezig geweest om een reactie van hun te krijgen. Als je dan schrijft dat als er binnen 48 uur geen reactie komt je de zaak gaat over geven aan de advocaat het ineens dreigen is!
Dit is waar het om gaat en waar wij problemen mee hebben.
Niets meer en niets minder.
Indien gewenst kan ik alle 48 mails die we hierover in deze 6 weken hebben gestuurd hier even plaatsen maar dat zal de bedoeling denkelijk niet zijn.

wonko
22/01/07, 07:52
Je spreekt over 48 mails... heb je al eens gebeld met deze mensen?

En nee, het is niet de bedoeling ons te overtuigen van je gelijk, wat je moet doen is een advocaat contact laten opnemen met je hoster, in duidelijke en niet mis te verstane advocaten-taal, dat je je centen terug wil, en pronto. Aan die brief hecht je alles wat je advocaat nodig achter om je gelijk te bewijzen.

Btw, is je advocaat op de hoogte van deze thread, en het publiek plaatsen van al deze info? Meestal is dit een slechte zet, en zal je advocaat dit afraden...

Apoc
22/01/07, 08:34
Ontevreden uiten op dit Forum maakt de zaak kansloos?
We zijn nu alweer 3 maanden bezig om ons geld terug te krijgen.

En hoe draagt het posten op dit forum daaraan bij? Natuurlijk is het begrijpelijk dat je je slechte ervaring wilt delen, maar je punt is inmiddels wel gemaakt.

schuim
22/01/07, 10:51
Normaal reageer ik niet op dit soort topics
maar nu moet ik even reageren.

Ook ik ben geen hoster en ook ik heb een
conflict met een op WHT aanwezige hoster.

Ik heb nooit gekozen om het hier in het forum
te plaatsen aangezien dit soort topics meteen
de grond in geboord worden. Vanuit mijn oogpunt
is het zeer pijnlijk om een hoster aanbiedingen
te zien doen terwijl je eigenlijk wel wil schreeuwen
Pas Op Niet Doen !.
Een "geef feedback" is leuk maar haalt het niet bij
forum topic.

Ik heb inmiddels gekozen voor een rechtzaak aangezien
praten en dreigen tot niets heeft geleid. Tevens kun je
een hoster het beste via internet "berispen" aangezien
hij daar zijn geld mee verdiend. Wellicht een leuk domeintje
nemen met wat content erop en wachten tot bigbrother
google langs komt (mits je klacht gegrond is natuurlijk).

Dus beste hosters geef die 1 % ontevreden klanten
de ruimte om soms uit frustratie (want dat is het soms)
en emotie hun gal te spuwen. Tuurlijk zijn er altijd 2 kanten,
maar soms helpt dreigen niet meer en moet er gehandeld worden.

Denk maar zo, liever een slecht berichtje op WHT dan bij onze
vriendin op Radar.

wonko
22/01/07, 10:57
Wel, ik kan begrip opbrengen, maar je moet weten dat een spreekbuis (want dat wil je dan dat WHT is), de kans moet laten beide partijen hun zeg te laten doen, en zolang dat niet gebeurd is, is dit een eenzijdige visie. Ik zeg niet dat de TS de zaken verkeerd voorsteld, maar eerder dat ik elk dergelijk topic niet met een korreltje, maar met een pakje zout neem... anderen zouden dit ook moeten doen.

Verder moet het probleem niet altijd aan de kant van de hoster liggen, maar kan dit ook het gevolg zijn van andere zaken,... zolang we beide kanten niet gehoord hebben, kunnen we geen oordeel vellen.

BsHosting
22/01/07, 11:03
En dat is nu het grote probleem.

Wanneer is een klacht gegrond.

Er zijn diverse topics terug te vinden waarin de hoster de schuld krijgt maar uiteindelijk de klant op zijn bek gaat omdat de leugen complete onzin is.

Wat schiet je ermee op om je hoster zwart te maken, helemaal niks.
Slechte service ga weg maak er geen woorden aan vuil, als jij bij albert heijn aan de kassa niet met meneer word aangesproken ga je toch ook geen gal spuwen op allerlei forums.

Het is een zaak tussen hoster en klant om e.e.a. op te lossen en niet op een publiek iets.

Een verhaal heeft altijd 2 kanten en 9 van de 10 keer hoor je maar 1 kant.


Tevens kun je
een hoster het beste via internet "berispen" aangezien
hij daar zijn geld mee verdiend. Wellicht een leuk domeintje
nemen met wat content erop en wachten tot bigbrother
google langs komt (mits je klacht gegrond is natuurlijk).


schijnbaar nog nooit van laster gehoord dat is een zware straf in nederland.

Als een hoster niet reageert is dat niet goed te praten maar voordat we allemaal een oordeel geven het is 1 kant van het verhaal en daarom kan je geen oordeel geven.

Jorem
22/01/07, 11:18
Spreek uit ervaring als ik zeg dat mails niet altijd snel beantwoord worden, of helemaal niet.

Als er een mail komt zijn ze kort en krachtig :).

Als hij aangeeft dat het werkt en niemand anders verder problemen heeft op de server dan kan ik me voorstellen dat het niet aan hun zou kunnen liggen.

Heb ook vaak genoeg gehad dat ik met de ene ftp client er wel op kwam, en met een andere niet. Vraag me niet waarom, maar zo was het nou eenmaal.

Hebben ze trouwens geen webftp? Dan kan je er toch zo in, mits je de juiste gebruikersnaam en wachtwoord hebt natuurlijk ;).

Zoals je merkt trek ik geen partij. Altijd 2 kanten aan verhaal.

schuim
22/01/07, 11:21
Wonko, Bshosting

Ik vel hier absoluut geen oordeel maar vraag de aanwezige
op wht (vrijwel allemaal hosters) enige coulance voor dit
soort topics. Het lijkt mij dat een hoster toch wel bekend is
met deze site en deze dus eerder zal vinden dan een klant.
Elke keer hoor of zie ik dat een hoster wel op zijn topic
reageerd maar bijna nooit in het topic zelf, Waarom ?

Je verhaal van Albert gaat niet helemaal op aangezien ik
iedereen die ik ken zou advieseren om niet meer naar Apie
te gaan. En aangezien ik weinig mensen in mijn omgeving
ken die hosting zoeken en hosting toch een internet
aangelegenheid is, zou ik dus ook voor deze weg kiezen.
Het heeft niks met een groter bereik te maken maar meer
met het werkgebied. Ik kan moeilijk met een spandoek voor
het WHT gebouw gaan staan.

Laster vind ik wanneer het ongegrond is, je moet de kritiek dus
wel kunnen onderbouwen en aantonen. In mijn geval absoluut
geen probleem, denk ook niet dat mijn zaak anders aangenomen
zou worden.

Dus nogmaals geen oordeel van mij alleen een vriendelijk verzoek.
Dit soort "slechte feedback" topics beslaat wellicht maar
1 % van WHT, dus prima toch.

BsHosting
22/01/07, 11:33
@ schuim

ik vel ook geen oordeel en blijf onafhankelijk.

alleen deze opmerking
Nu kregen we bericht van Bryan Ho, de eigenaar van o.a. 123 Host en Morgana Host dat ze onze bedreigingen zat waren en dat we maar een andere hostingprovider moesten gaan zoeken.

doet mij aan iets anders denken.

Ik weet het niet omdat er geen wederhoor is hier door betrokken partij dus kan je daar niks zinnigs over zeggen.
Je weet niet wat er bedreigd is etc etc.

En wat er van waar is.

Ook het ftp verhaal, ja als niemand anders last heeft en jij bent de enige ja wat voor support moet je nog geven dan eens houd het op.

Ik heb laatst ook iemand gehad en ftp werkte niet etc en dat was onze schuld.
ik probeer gewoon te ftp'en mij lukte het wel ook op zijn account.

Wel rustig uitgelegd en gevraagd met welk ww ie het probeerde, en dat was dus een compleet ander ww als wat ie moest gebruiken.
stond ook duidelijk in zijn activeringsmail.

Maar ja klant is achteraf wel blij met de hulp, maar je ziet je wordt bijna al zwartgemaakt terwijl het de klant zijn eigen schuld is.

Je weet het in dit verhaal niet en ken ook beide partijen niet maar 48 mails over een ftp die niet werkt vind ik raar.
Het lijkt mij dat als het aan de kant van morgana zou liggen er meerdere mensen klachten hadden en die zie ik nergens terug.

Nogmaals ik post dit op basis van het verhaal wat ik lees en niet anders.

wonko
22/01/07, 11:37
Wonko, Bshosting

Ik vel hier absoluut geen oordeel maar vraag de aanwezige
op wht (vrijwel allemaal hosters) enige coulance voor dit
soort topics. Het lijkt mij dat een hoster toch wel bekend is
met deze site en deze dus eerder zal vinden dan een klant.

Fout, niet elke hoster is hier aanwezig, en aanwezigheid is niet verplicht.


Elke keer hoor of zie ik dat een hoster wel op zijn topic
reageerd maar bijna nooit in het topic zelf, Waarom ?
Omdat dus niet iedereen hier zit.



Laster vind ik wanneer het ongegrond is, je moet de kritiek dus
wel kunnen onderbouwen en aantonen. In mijn geval absoluut
geen probleem, denk ook niet dat mijn zaak anders aangenomen
zou worden.

Dus nogmaals geen oordeel van mij alleen een vriendelijk verzoek.
Dit soort "slechte feedback" topics beslaat wellicht maar
1 % van WHT, dus prima toch.

Het is een probleem als er foute stellingen hier staan, en blijven staan. Stel dat ik hier een hoster afbreek, onterecht (want het is mijn schuld, ik heb bvb mijn factuur niet op tijd betaal, maar kom zeuren dat mijn domeinnaam verlopen/vervallen/gewist is), en de hoster zit hier niet, en niemand biedt weerwoord. Wanneer iemand later zoekt op "domeinregistratie <hosternaam>" op google, kan hij op dit topic terechtkomen. En wat dan?

Het is een extreem dunne lijn, en meestal moet dit gewoon tussen de klant en de hoster uitgevochten worden, zonder dit publiek te maken. Een advocaat gaat dit ook nooit publiek gooien, tenzij na een uitspraak of zo...

schuim
22/01/07, 11:57
Als een hoster niet bekend is met de hosting forums die bestaan, tja wat moet ik hier over zeggen. Google komt ook langs.

Zelf bied ik usenet aan, dus ja ook ik ben soms helaas bekend met negatieve feedback. Soms terecht en soms niet (prog. instellingen).
Ik vind dat een "foute stelling" er gewoon bij hoort en dat je deze niet kunt editten of verbieden. Dit zal je altijd blijven houden en kun je niet los zien van internet. Internet is informatie , goed of slecht, terecht of onterecht, het is aan jouw om hiermee om te gaan en je eigen conclusies te trekken.
En mocht er een clubje zijn die jouw kapot willen maken, baal, frustreer en zet je boosheid om in daden. Bijt van je af op legale manieren, hier word je groot van. Het is een onderdeel van en zorg ervoor dat men gewoon niet meer om je heen kan. Later lach je om die ene slechte "feedback".
Je moest eens weten hoe vaak ik niet me kop heb gestoten (hmm zegt ook iets over mij).
En ja er zitten overal twee kanten aan maar iemand maakt de eerste post en ik heb nog nooit een hoster als eerste zien posten dat hij een fout heeft gemaakt en hierdoor een boze klant heeft.

BsHosting
22/01/07, 12:11
Negatieve feedback kan idd wel maar moet ie wel correct zijn en geen leugens.

Als jij een zaak had en een klant van jou gaat rond zitten brullen dat jij hem met kapotte spullen laat zitten en niks maakt voor hem etc etc. en dat jij rotzooi verkoopt.

Terwijl de waarheid is dat hij niet kan hebben dat jij met zijn vrouw ligt te wippen.

Het is wel een rare aanname maar het kan wel.

Ik vind dat je erg voorzichtig moet zijn met bedrijven zwart te maken.

Wat al eerder gemeld is schakel een advocaat in en plaats het hier niet op het forum.
Wat ik zo lees dat er bij TS juristen zitten snap ik niet dat die niet zouden zeggen plaats dit niet openbaar dit schaad je zaak alleen.

Ik ga nu alleen af op wat ik lees maar als morgana voor mag komen en die komen dus idd met bewijs van bedreiging etc etc en Laster dat het voor de TS erg zuur kan worden dan.

wonko
22/01/07, 12:15
Als een hoster niet bekend is met de hosting forums die bestaan, tja wat moet ik hier over zeggen. Google komt ook langs.

Helemaal niet zo vreemd, de grootste aanbieders zijn meestal niet actief op dergelijke fora. In belgië is dat zeker zo (hostbasket en combell bvb)

schuim
22/01/07, 12:30
Maar is het dan niet krom dat possitieve feedback wel mag en negatieve feedback niet. Beiden kunnen niet correct zijn en leugens bevatten.

1.Met negatieve feedback maak je iemand ""kapot"" en zorg je ervoor dat
men niet meer bij deze instelling besteld.
2.Met possitieve feedback prijs je iemand aan en zorg je ervoor dat deze
instelling meer klanten krijgt.

Waarom is iedereen hier zo bang voor. Kijk bijvoorbeeld in mij profiel en vul die naam in op google. Je zult genoeg negatieve berichten vinden maar de zaak draait prima. Het is dus meer wat de bezoeker er zelf mee doet, en zorg ervoor dat er genoeg possitieve berichten tegenover staan.
Vind je dat elk negatief bericht op internet geen leugens zou mogen bevatten, mijn inziens is dat onmogelijk.

Ja informatie kan schaden maar het kan je ook groot maken (koude/warme douche). Denk nou niet dat ik het altijd leuk vind want ook ik blijf er tegen vechten (op mijn manier). Maar als op een website 2. mag dan moet 1. ook mogen. Het verhaal terecht/onterecht kom je toch nooit achter.

Nogmaals ik ben zelf geen hoster dus het is voor mij koffiedik kijken.
Ik denk dat de grote nu niet meer actief zijn op de fora's maar dat ooit
wel geweest zijn, al was het alleen maar om te kijken wat er leeft.
Onderzoek, marketing, altijd even naar de concurentie kijken.

BsHosting
22/01/07, 12:40
1.Met negatieve feedback maak je iemand ""kapot"" en zorg je ervoor dat
men niet meer bij deze instelling besteld.

Ook als dit dus onjuist blijkt, dan berokken je iemand schade die er helemaal niks aan kan doen omdat de fout dus wel degelijk bij de klant lag.


2.Met possitieve feedback prijs je iemand aan en zorg je ervoor dat deze
instelling meer klanten krijgt.


Je kunt inderdaad meer klanten krijgen, maar als dit gelogen is snijd het bedrijf zichzelf wel in zijn vingers ik zie dat dan ook als eigen schuld.

Kijk maar naar die hosters die klanten betalen om positief te zijn, dan ben je zielig en graaf je toch je eigen graf wel een keer.
Ook zijn die klanten dan dom omdat ze weten dat de service belabberd is maar ja voor korting doen ze veel he.

®on
22/01/07, 12:58
Maar is het dan niet krom dat possitieve feedback wel mag en negatieve feedback niet.
WHT heeft (bij mijn weten) altijd de instelling gehad dat beide niet gewenst zijn. WHT is geen site/forum om ervaringen te posten, wel om adviezen te vergaren indien er een probleem tussen jou en je hoster is.
Goed voorbeeld hoe een zogenaamd ervaringstopic geheel verkeerd uitpakt:
http://www.webhostingtalk.nl/webhosting-forum/110591-mogelijk-opgelicht.html

Op zich begrijp ik wel dat men frustratie- en/of halleluja-verhalen graag kwijt wil, de vraag is alleen of WHT daar de juiste plaats voor is. Ik denk van niet. Ik heb al meerdere malen gezien dat concullega's hun kans schoon zagen en hun concullega nog even wat extra "zwarter" maakten.

schuim
22/01/07, 13:07
Klinkt wellicht raar maar ook ik ben het er mee eens dat beiden niet op WHT thuis horen. Het ging mij er meer om dat men meteen zo agresief reageerd als men wellicht uit frustatie (daar ging ik van uit) zo een topic opent.

Maar blijf er ook dat wanneer men possitieve berichten toestaat men ook de negatieve moet toelaten, indien men hier voor kiest natuurlijk.

Onpartijdigheid bestaat niet, klinkt negatief maar vaak is het wel zo (meestal geldzaken).

daf
24/01/07, 22:27
Het grootste probleem is altijd communicatie.
Indien je een bedrijf hebt en geen telefoon opneemt, faxen niet beantwoordt, Geen reactie op hulpaanvragen geeft via je eigen website help je dus mee aan ongenoegen van de klant.

Vandaag dus toch de restitutie op onze bankrekening bijgeschreven gekregen.
Dit wilde ik dus hier ook even melden.
Voor mij is nu de zaak gesloten.

daf

grubbit
16/02/07, 02:08
Ber|Art edit: Lid worden om je klacht publiek te komen posten en dit topic weer te kicken is op WHT niet de bedoeling!