PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuw VPS forum



Apoc
17/01/07, 21:16
Welkom allemaal op het nieuwe VPS forum!

Zoals jullie allemaal kunnen zien is dit een geheel nieuw forum, bedoeld voor VPS discussies, virtualisatie technologie, en gerelateerde zaken. VPS technologie bestaat al jaren, maar heeft vooral in de afgelopen 2 jaar een vogelvlucht doorgemaakt. In de VS is VPS technologie al een geruime tijd een heel stuk bekender dan in Nederland, maar ook in Nederland zijn er steeds meer providers die VPS technologie aanbieden of resellen. Tevens wordt er door klanten steeds meer belangstelling getoond voor de mogelijkheden, zeker wanneer zij zich bewust worden van alle mogelijkheden.

Hoewel VPS technologie geen "one size fits all" oplossing is (m.a.w. het is niet voor alle doeleinden geschikt - als voorbeeld is het niet erg geschikt voor gamehosting), is het zeer zeker interessant genoeg om er een apart forum voor te hebben.

Ik ben door Domenico aangesteld als moderator voor dit forum. Mijn voornaamste doel is om nuttige nieuwe posts te maken, vragen te beantwoorden, en lezers voor te lichten en te interesseren in de uitgebreide mogelijkheden die VPS technologie te bieden heeft.

Ik hoop dat dit forum, net als de andere forums hier op WHT, binnen korte tijd kan uitgroeien tot een actief forum met uitgebreide informatievoorziening en interessante discussies.

Nielsvk
17/01/07, 21:29
Veel succes! Er valt zeker veel van te leren, en is ook intressant voor mij :)

TCM
17/01/07, 21:30
Mooi... wij zijn er mee bezig op de zaak en dan weet ik tenminste waar ik voor tips moet zijn ;)
Veel Succes ermee!

Ber|Art
18/01/07, 12:07
Suc6 ermee André! :)