PDA

Bekijk Volledige Versie : Rittal racks code veranderen



blieb
16/01/07, 14:35
Hoi,

Ik heb hier een aantal rittal racks waarvan de code's onbekend zijn. Is er een mogelijkheid om de code te veranderen zonder dat je de momentele code weet?

ik probeer momenteel op mijn gevoel de codes te vinden maar ik heb telkens de zelfde combinatie en die werkt niet :(

Ik heb wel een sleutel maar daarmee is het volgens mij niet mogelijk??

Jacobs.T
16/01/07, 15:10
Met de sleutel kan je Rittal racks openmaken zonder nood te hebben aan de code. (Enkel bij het type met de cylindercodes) Bij de numerieke codes (de digitale) werkt dit bij mijn weten niet.

wbakker-letsgoonline
16/01/07, 15:48
Hoi,

Ik heb hier een aantal rittal racks waarvan de code's onbekend zijn. Is er een mogelijkheid om de code te veranderen zonder dat je de momentele code weet?

ik probeer momenteel op mijn gevoel de codes te vinden maar ik heb telkens de zelfde combinatie en die werkt niet :(

Ik heb wel een sleutel maar daarmee is het volgens mij niet mogelijk??

Meestal is de standaard code 333 of 777

blieb
16/01/07, 15:53
Ja die zijn dus geprobeert bij de racks, en de codes die bij ons bekend zijn, echter hebben klanten die codes blijkbaar veranderd zonder het te melden.

Wij kunnen de racks natuurlijk open maken met de sleutel, maar we hebben ook het cijferslot nodig :)

1 al gelukt trouwens :p

JayvD
16/01/07, 16:29
Ja die zijn dus geprobeert bij de racks, en de codes die bij ons bekend zijn, echter hebben klanten die codes blijkbaar veranderd zonder het te melden.

Wij kunnen de racks natuurlijk open maken met de sleutel, maar we hebben ook het cijferslot nodig :)

1 al gelukt trouwens :p

Al geprobeerd om de laatste klant die bij het rack was aan te spreken?

Misschien Rittal zelf mailen?

Je kan het hier proberen maar denk dat de klant of Rittal je een stuk sneller kan helpen.

blieb
16/01/07, 17:03
Al geprobeerd om de laatste klant die bij het rack was aan te spreken?

Misschien Rittal zelf mailen?

Je kan het hier proberen maar denk dat de klant of Rittal je een stuk sneller kan helpen.

ja misschien wel goed idee, moet ik wel zien achter te halen van wie die racks waren, ze staan niet meer op de plaats waar ze stonden, en bij veel zitten de oude stickers met racknr er niet meer op :(

zit al op 4 trouwens, schiet op, weet alleen niet hoeveel het er zijn :P

wbakker-letsgoonline
16/01/07, 22:42
haha, succes in iedergeval !