PDA

Bekijk Volledige Versie : Nedimension weg?



Strike
15/01/07, 23:37
Geachte heren

Ik had een vraag, misschien is hij al gesteld. Maar ik doe een gok.

Ik was tot september 2006 klant van nedimension. En weet nog steeds niet wat er is gebeurt. Met mijn 6 servers twv 9.000 10.000 euro. Ik weet dat de website van nedimension niet meer werkt, kvk nr bestaat nog wel. Maar krijg voor de rest geen informatie?
Is er een mogelijkheid om juridische stappen te ondernemen of wat adviezeren jullie mij?

Met vriendelijke groet

Strike

Ecatel
15/01/07, 23:41
Hi,

Als je jou PM optie aanzet wil ik je best wat informatie geven.
Ik kan je in ieder geval NU AL vertellen dat je kunt fluiten naar je servers.

In ieder geval dit hebben veel mensen ervaren.

best regards,

Strike
15/01/07, 23:45
Hmmm had al helaas zo'n vermoeden. Er zijn echt geen judirische stappen mogelijk wanneer ene bedrijf zo maar verdwijnt?

Swiftway-UK
16/01/07, 11:02
Natuurlijk wel, maar bespreek deze stappen niet met webhosters maar met je advocaat.

cashmere
16/01/07, 11:10
Kan iemand mij even updaten?

Strike
16/01/07, 17:02
Natuurlijk wel, maar bespreek deze stappen niet met webhosters maar met je advocaat.

Misschien hadden andere hosters al een juridische procedure opgestart of iets der gelijks.

Maar ik heb vandaag contact opgenomen met mijn advocaat.

De thread kan dicht van mij betreft.

Bedankt voor jullie hulp!! en dit is zwak uitgedrukt :)

Anti-oplichters
18/06/07, 13:21
Hoi allen,

Nedimension is/was een bedrijfje van Robbert-Jan. Hij is een oplichter. Voorheen handelde hij onder de naam SITRO.nl. Hij probeert het steeds weer! Teven zit de belastingdienst achter hem aan. Hij woont op dit moment in enschede bij de ouders van zijn vriendin. Waar die wonen weet ik niet.

Tevens steelt hij van mensen.

ByteMe
18/06/07, 14:31
Kan ik enkel bijtreden. Ooit eens via WHT een cobaltje overgekocht als reservetoestel, nooit de beloofde factuur ontvangen. Servertje zou 100% werkend zijn... helaas...
Heb zijn adres in Enschede (1 maart 2006), mocht iemand dit wensen.

Anti-oplichters
05/08/07, 00:07
Beste Byte-me,

Gaarne zou ik het adres willen hebben van Robbert-Jan. Hij zat eerst aan de van Lochemstraat in Enschede. Daar is hij hem gepeerd. Je zou mij en waarschijnlijk ook anderen ee groot plezier mee doen.

Groeten,

Anti-oplichters

opinion
05/08/07, 01:35
Ik vind het niet netjes dat ik hier zo maar mensen hun namen opkomen met kwade bijbedoelingen. Niet iedereen heeft met deze zaak te maken, noch te bemoeien. Kan dit aub over PM worden afgerond, en zoals gevraagd is een slotje komen?

®on
05/08/07, 09:10
Dicht. Een verhaal heeft altijd meerdere kanten, en de andere kant van het verhaal valt voor WHT niet te controleren.