PDA

Bekijk Volledige Versie : Gameserver bedrijf te koop



Anoniem
15/01/07, 17:19
Gameserver bedrijf te koop

Te koop aangeboden, Nederlandse GameServer Host welke haar servers draaiende heeft bij WeDare Rotterdam. Het goedlopende traject bestaat uit de volgende onderdelen:

- Exclusieve website inclusief compleet CMS
- Bekende naam in de Gamehosting markt
- Goed draaiend control panel TCAdmin
- 1 Host Licentie TCAdmin en 6 Remote Licenties
- 7 Servers (Intel Pentium 4 (4x), Intel Pentium 3 (1x), AMD Opteron (1x), Intel Xeon’s (1x) allemaal 1U.
- Servers draaiende op Windows 2003 Standard Server R2
- Juniper Netscreen NS100 1U Firewall
- 3COM Switch 10/100 Mbit
- GameServer.nu domeinnaam

Bij interesse stuur een email naar info@gameserver.nu

EHS-Jerre
15/01/07, 17:23
Spijtig om dat te horen, zou je me in pm een prijs kunnen geven voor het CMS van de site?

De servers die je hebt zijn dat huurservers of echt van het bedrijf?

Anoniem
15/01/07, 17:39
De servers zijn allen eigendom (anders zijn deze lastig te verkopen :))

Wat betreft de complete site (incl. CMS) moet ik even overleggen gezien we het liefst alles ìn een keer van de hand doen! Ik kom er even op terug via PM!

Jethro
15/01/07, 19:20
Heb je een richtprijs ? en op je site staat dat jullie er mee stoppen dus 90% van je klanten zal opzoek gaan naar een nieuwe hoster lijkt mij ?

Anoniem
15/01/07, 20:07
Inderdaad, het bericht is nu verwijderd. Zoals er ook op de pagina stond zouden de servers tot 01/03/2007 blijven draaien.

Bij een overname kan er dus een mailing uit dat de klanten gewoon kunnen blijven gezien er een nieuwe eigenaar is. Iedereen betaald zijn servers vooruit en blijft zolang ze betaald hebben dus zullen er geen klanten weggaan.

Jostie
19/01/07, 09:11
Ik zou ook graag de richtprijs willen horen..

EHS-Jerre
19/01/07, 10:04
Ik wacht ook nog op pm :)

NWO
19/01/07, 10:34
Ber|Art edit: Ontopic! of je hebt een vraag over de verkoop of je doet een bod...

Dion Wales
19/01/07, 12:01
Opzich fijn zo`n eerlijke mail, maar anderzijds is het voor overname niet interessant zo. Nu zullen veel klanten al op zoek zijn naar een ander.

Maar ja, dan kun je altijd de servers en evt. andere dingen nog verkopen.

Anoniem
19/01/07, 16:39
@ Jostie en EHS-Jerre PM Verzonden met de prijs!

@ NWO: Buiten het feit dat je verder niet weet dat de klanten reeds geinformeerd zijn per nieuwsbrief, dat wij een doorstart gaan maken gezien de enorme interesse vind ik het vreemd dat je dit soort topics aanmaakt om ons nog even zwart te maken terwijl we een keurig zakelijk gesprek hebben gehad.

Er is geen enkele klant weg wil want alle klanten blijven graag gezien iedereen tevreden is en niet weg wil bij ons. De klanten zijn erg blij met de doorstart en er heeft er nog geen een opgezegd!

<knip>Hou het even bij je eigen verkoop, en ga geen andere zaken erbij halen.

Groeten,

GameServers.nu

NWO
19/01/07, 18:03
Ik wil niet veel zeggen, maar hoezo maak ik jou zwart?
Ik kan je zwart op wit laten zien dat ik een klant heb die mij deze mail heeft gestuurd. Hij zei dat hij die mail had gehad van je, wanneer dit niet waar is, excuses. Maar wanneer het wel waar is vind ik het belangrijk om WEL te melden.

Over de overname: Hier is nog helemaal geen sprake van.

®on
19/01/07, 19:48
Kunnen de dames NWO en gameserverz hun geschillen/meningsverschillen dit buiten het topic uitvechten? Onze dank is groot.

rjonker
20/01/07, 18:44
Wat is de reden van de verkoop?

Zou ik ajb ook een richtprijs per PM kunnen ontvangen?

Mark17
21/01/07, 15:52
Zou ik onderstaande per pm of e-mail kunnen ontvangen?
- Vraagprijs
- Omzet

rjonker
25/01/07, 20:05
Is dit nog actueel? Heb (nog) niets van de TS vernomen.