PDA

Bekijk Volledige Versie : Helix Streaming



ju5t
14/01/07, 22:48
Wie heeft er ervaring mee? Blijkbaar hebben ze zelf weinig trek in sales aangezien de reply, die binnen 2 werkdagen zou komen, er na ruim een week nog niet is.

Wat zijn de alternatieven voor streaming van audio en video, voor een acceptabel bedrag en het liefst door 1 software leverancier, aangezien we er niet van houden om met 1001 bedrijven zaken te doen.

Randy
14/01/07, 23:53
Wie heeft er ervaring mee? Blijkbaar hebben ze zelf weinig trek in sales aangezien de reply, die binnen 2 werkdagen zou komen, er na ruim een week nog niet is.

Wat zijn de alternatieven voor streaming van audio en video, voor een acceptabel bedrag en het liefst door 1 software leverancier, aangezien we er niet van houden om met 1001 bedrijven zaken te doen.

Microsoft Media Services? Al dan niet in combinatie met DRM... Zit standaard in Windows 2003 server (niet in Webhost editie).

ju5t
17/01/07, 13:26
Maar Media Services heeft niet zo'n gigantisch brede ondersteuning toch qua codecs of verkijk ik me nu enorm?

Randy
17/01/07, 16:59
>98% van de gebruikers zal toch onder Windows draaien dus kan het prima bekijken. Wil je echt platformonafhankelijk, moet je voor Flash video server kiezen (En 2500+ aan licentiekosten voor lief nemen).
Voor audio kun je Shoutcast gebruiken, is in alle players af te spelen (zie www.gelre.fm)

Desgewenst maak ik wat testaccounts voor je aan om het een en ander te proberen.