PDA

Bekijk Volledige Versie : SOF1 servers laggen ineens



B3rt
10/01/07, 01:09
Ik heb een heel vreemd probleem sinds een week of 2 waarop ik geen antwoord weet.

Ik heb diverse SOF1 games draaien op diverse servers, sinds eind decemmber zijn we verhuisd van datacenter (redbus -> versatel) maar de IP's en lijnen zijn mee verhuisd.

Nu klagen de klanten die een SOF1 server huren sinds de verhuizing van LAG, het vreemde is dat alle andere games geen last hebben van dit probleem, aan de server setup is helemaal niets gewijzigd, aan traceroutes is ook helemaal niets vreemds te zien.

Aan de servers kan het niet liggen want de klachten zijn van meerdere servers en dus ook alleen maar van de game SOF1.
Zoals ik al zei alle andere games hebben totaal geen last van enige LAG, alleen maar de SOF1 servers.

Ik heb dus geen idee waar dit nu ineens aan kan liggen, kan iemand mij een tip geven waar dit misschien aan kan liggen?
De SOF1 servers zijn allemaal voorzien met de WAX anti-cheat, verders zijn het standaard setups.

Magus
10/01/07, 15:21
zijn de sof1 masterservers goed pingbaar vanaf reasonnet?

B3rt
10/01/07, 20:15
Sof1 heeft geen masterservers

We Are Online
10/01/07, 21:36
http://www.endlagnow.org/ELN/TakeAction_LagMeter.aspx al eens geprobeerd (weet niet of je hier op doelt).

Stewie
10/01/07, 21:43
www.endlagnow.org als eens geprobeerd (weet niet of je hier op doelt).
?

Je verwijst naar een sponsorblog van een of andere niche speler op de hardware markt. Wat heeft dat met lag verminderen te maken?