PDA

Bekijk Volledige Versie : Anonymous ftp in cPanel



Hansvg
06/01/07, 20:47
Kan iemand mij helpen met het volgende:
In mijn account kan ik met behulp van cPanel nieuwe ftp accounts aanmaken en beheren. Dit gaat allemaal goed.
Nu wil ik graag anonymous ftp gaan gebruiken. Ik heb reeds in cPanel aangevinkt dat dit toegestaan is en uploaden mogelijk is naar../incoming.
Hoe moet ik nu in anonymous ftp inloggen? Ik moet altijd het account ingeven als iemand@mijndomein.nl waarbij "iemand" het account is. Zou dus hier verwachten anonymous@mijndomein.nl, maar wat is het wachtwoord dat ik moet ingeven? "log in anonymously" kan ik niet gebruiken daar ik het hele domein moet ingeven.
ps ik vul het goede domein in en niet mijndomein.nl, heb dit alleen even als voorbeeld gebruikt.
Alvast bedankt voor tips en hints.

Hans

Dillard
06/01/07, 21:29
Als ik dit zo lees denk ik niet dat je een hoster bent. Je kunt je vraag in dat geval beter stellen aan je hostingprovider aangezien je hun daarvoor betaalt.

Een hostingprovider heeft binnen Cpanel de mogelijkheid om anonymous FTP-access uit zetten.

Hansvg
06/01/07, 23:36
Dank je Dillard,

Dacht dat ik juist hier een antwoord op mijn vraag zou kunnen krijgen. Ik weet niet of dit nou echt een vraag voor mijn hoster zou zijn, aangezien het niet gaat om hosting maar een gebruik van cPanel e.d.

Hans

Nielsvk
08/01/07, 21:05
De host is de host, dus die moet ook maar op vragen rekenen?:)