PDA

Bekijk Volledige Versie : Leasweb gamehosts



Maurice79
05/01/07, 08:49
Hallo, kan iemand mij vertellen of er naast gameservers.net nog andere gamehosts gebruik maken van het leaseweb netwerk?

EHS-Jerre
05/01/07, 11:05
Jup, wij :)

http://www.ehs-gaming.com

Waarom eigenlijk als ik vragen mag

(kon vorige post niet editten :s)

ViezeFreddY
05/01/07, 20:04
Ik draai prive een paar gameservers op het netwerk van leaseweb (easynet), het bevalt mij uitstekend, lage pings etc.

daanl
05/01/07, 21:20
gameservers.net?

3j3ct
05/01/07, 21:35
gameservers.net?


Hallo, kan iemand mij vertellen of er naast gameservers.net nog andere gamehosts gebruik maken van het leaseweb netwerk?
Tis nog vroeg zullen we maar zeggen ;)

Stewie
05/01/07, 21:37
of er naast gameservers.net ...?


gameservers.net?

Hehe :W:

DutchTSE
05/01/07, 23:43
Hehe :W:
Dit soort IQ missende vragen toejuichen :no:

Ik opteer nogmaals voor een aantal test voordat iemand zich mag registreren!

overigens heb ik weinig ontopics toe te voegen, gebruik google eens?
google:
www.frag4u.com
www.xpro-hosting.nl

Maurice79
06/01/07, 02:38
Jup, wij :)

Waarom eigenlijk als ik vragen mag


Zeker mag je dat vragen. Het zit namelijk zo, ik heb op enkele servers gespeeld waar ik echt een lagere ping heb als op andere servers. Na het controleren van welk netwerk deze servers gebruik maakte bleek het in alle gevallen het Leaseweb netwerk te zijn. Vandaar dat ik dus graag zou willen weten welke gamehosts allemaal gebruik maken van het Leaseweb netwerk.

gjtje
06/01/07, 03:20
infinity-gamehosting.net staat bij ons gehost in LeaseWeb.

BeneluxGaming
06/01/07, 03:20
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat Leaseweb het beste netwerk voor uw gameservers zal zijn. Wij hosten er momenteel niet.

JayvD
06/01/07, 11:28
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat Leaseweb het beste netwerk voor uw gameservers zal zijn. Wij hosten er momenteel niet.

Dat is het zeker niet maar om even terug te komen op het ping verhaal.

Verschillende ping komt doordat leaseweb van meerdere lokaties gebruikt maakt en omdat er een kabel tussen leaseweb en de eind gebruikers zit.

Ze maken gebruik van een groot aantal datacenters in Amsterdam maar zijn op bepaalde plekken aangesloten met het internet (zie exchances en transits).

Leaseweb regelt de kabel en de kast, wat de klant doet met de kast moet hij zelf weten. Als je apparatuur verkeerd instelt kan het zijn dat je een iets hogere ping hebt.

Dit heeft alleen niets met het topic te maken dus laten we weer on-topic gaan met de vraag:
Welke gamehost staat er in leaseweb netwerk.