PDA

Bekijk Volledige Versie : creditcard scripts / services



joshonig
01/08/02, 19:30
wie weet een goede betaalbare aanbieder voor creditcard betalingen (en eventueel andere betalingsvormen).

Eerst zat ik bij OTS en betaalde daar als resseller FL 100,- per maand en FL 200,- startupkosten...werkte prima maar ging failliet...

In Juni of Juli overgestapt naar InterPay, kostte iets van EUR 200,- eenmalig en EUR 65 per maand..alleen kreeg ik nu een brief dat ze stoppen met deze dienst en dat ik waarschijnlijk via de bank verder moet...

Al met al wordt ik er lekker moe van ;-)

Ik zoek dus een manier dat de hele orderafhandeling bij ons op de server gebeurt, en dat uiteindelijk de betaling via een URL in een frame wordt aangeroepen van een of andere betalingsserver..

Ik heb prijzen gezien van EUR 2000,- eenmalig enzo..maar dat vindt ik een beetje kostbaar omdat we er op dit moment nog maar 1 klant voor hebben..

mijn DANK is weer GROOT...
jos

justonefee
02/08/02, 01:35
Wij gebruiken momenteel worldpay.com - geen maandelijkse kosten (slechts jaarlijks een bijdrage betalen)

Hun service is echt heel goed, en de integratie met je site door het script aan te roepen werkt ook meer dan behoorlijk. Een echte aanrader wat mij betreft.

Er is ook ergens een bericht gepost over hostcharge.com - ik heb er geen ervaring mee, maar hun aanbod lijkt meer dan behoorlijk, al moet ik toegeven dat het gebrek aan veel informatie mij doet denken aan het feit dat zij relatief nieuw zijn, en misschien nog wel wat kinderproblemen kunnen ondervinden, en daar zal je bij worldpay geen problemen mee hebben, denk ik.

Een ander voordeel van worldpay is dat zij in Engeland zijn gevestigd, wat nog steeds dichterbij is dan de VS (voor Hostcharge), en - voor Belgiƫ althans - lagere bankkosten heeft voor de betalingen op je rekening :)