PDA

Bekijk Volledige Versie : Interview gezocht



Benn
03/01/07, 15:31
Beste lezer,

Ik zal mijzelf eerst even voorstellen. Mijn naam is Ben ik ben 19 jaar en volg moment de studie informatica( 1e jaar) aan hogeschool rotterdam. Nu hebben we de opdracht gekregen om een kort interview te houden met een IT-professional die werkt in het vakgebied waar we geinteresseerd in zijn.

Vandaar post ik hier dus omdat ik iemand zoek die wat tijd voor mij vrij zou kunnen maken. De professional moet minstens 3 jaar werkervaring hebben in de ICT en minimaal over een HBO diploma beschikken, het bedrijf moet minimaal 5 jaar bestaan en er moeten minstens 5 IT'ers werken. Het liefst omgeving Rotterdam!

Ik hoop dat er iemand is die zich geroepen voelt :) Zoja PM of mail mij even met contactgegevens zodat er een afspraak kan worden gemaakt.

Mvg,
Ben

Solid
03/01/07, 20:18
Ik denk dat maar weinig mensen hier vrije tijd hebben.
No hard feelings :)

gjtje
03/01/07, 20:30
Ik wil het best doen maar het bedrijf bestaat officieel nog geen 5 jaar en er werkt ook geen 5 man. :)

mitedo
03/01/07, 21:07
Hèt idee:

zoek in de telefoongids (http://www.telefoongids.nl) naar ICT bedrijven in jouw woonplaats.

Daar staan vast bedrijven met jouw criteria.

bvankuik
04/01/07, 09:57
Ik heb je gePMt, Benn.

wonko
04/01/07, 10:05
Ik heb je gePMt, Benn.

Gelieve dergelijke nutteloze postings achterwege te laten. De geadresseerde krijgt een melding van de PM, en de rest van de bezoekers heeft hier geen boodschap aan...

Benn
04/01/07, 17:37
Het is ondertussen geregeld :)

Bedankt voor de reacties,
Ben

Henky!
04/01/07, 22:17
Gelieve dergelijke nutteloze postings achterwege te laten. De geadresseerde krijgt een melding van de PM, en de rest van de bezoekers heeft hier geen boodschap aan...

Moet je hiermee voortaan ook konsekwent zijn!