PDA

Bekijk Volledige Versie : [TKG] kvm over ip voor 1 machine!



stefklep
01/01/07, 13:32
Ik ben opzoek naar een kvm over ip voor 1 machine, er moet een input en output opzitten zodat er gewoon een scherm en toetsenbord/muis op kunnen worden aangesloten.

Ik zie graag een stel aanbiedingen zo dat ik een keuze kan maken, de prijs is nu nog even niet relevant :)

Alvast bedankt

bakkerl
01/01/07, 21:54
Aangeboden,

Een Belkin OmniView™ ENTERPRISE QuadBus-serie - externe IP-console
http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=159335

2 exemplaren aanwezig. Een gebruikte en een nog nieuwe. Deze modellen werden oor een partij gebruikt welke overgenomen is. Wij gebruiken zelf andere merken, vandaar dat deze weg mogen.

Gebruikt exemplaar: EUR 499
Nieuw exemplaar: EUR 599.

Lurge
01/01/07, 22:22
Je zou eens bij Raritan kunnen kijken die heeft hier ook producten voor, prijs weet ik niet echt. (rond de 600e meen ik) het ding heet Dominion KX101.

stefklep
02/01/07, 10:59
Aangeboden,

Een Belkin OmniView™ ENTERPRISE QuadBus-serie - externe IP-console
http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=159335

2 exemplaren aanwezig. Een gebruikte en een nog nieuwe. Deze modellen werden oor een partij gebruikt welke overgenomen is. Wij gebruiken zelf andere merken, vandaar dat deze weg mogen.

Gebruikt exemplaar: EUR 499
Nieuw exemplaar: EUR 599.

Klinkt goed, maar kan helaas nergens echt vinden of hij ook weer een video muis/toesenbord output heeft, zodat er gewoon mensen aan kunnen werken zonder eerst iets te switchen of om te zetten, kunt u mijn daar mischien meer duidelijkheid over geven?

bakkerl
02/01/07, 11:03
Op dit apparaat kan ook een monitor en toetsenbord en muis (beide ps/2) aangesloten worden zodat er rechtstreeks gewerkt kan worden.

Zal zo even een fototje maken met de aansluitingen die erop zitten.

bakkerl
02/01/07, 11:16
En hierbij snel een foto met de aansluitingen.

hierop is te zien dat het systeem tegelijk met lokaal en netwerk aan te sluiten is zonder dat er een switch of wat dan ook gemaakt hoeft te worden.

Voor het aansluiten van een monitor op lokatie hoeft het apparaat niet los gehaalt te worden, maar wordt de monitor op locatie op het apparaat aangesloten.

stefklep
02/01/07, 11:25
En hierbij snel een foto met de aansluitingen.

hierop is te zien dat het systeem tegelijk met lokaal en netwerk aan te sluiten is zonder dat er een switch of wat dan ook gemaakt hoeft te worden.

Voor het aansluiten van een monitor op lokatie hoeft het apparaat niet los gehaalt te worden, maar wordt de monitor op locatie op het apparaat aangesloten.

Dit ziet er perfect uit, precies wat ik zoek. Nog de laatste vraag de web interface heeft u daar nog misschien schreenshots van is namelijk ook wel belangrijk waar ik erg geinteresseert in ben.
Alvast bedankt voor de moeite.

bakkerl
02/01/07, 11:58
Ik kan later vandaag wel een paar screenshots maken.

bakkerl
03/01/07, 17:29
Hierbij dan een paar screenshots:

Met (als de volgorde het zelfde blijft als de volgorde van toevoegen):
1: Inlog scherm
2: Welkoms scherm na inloggen
3: Firewall settings (beperking van waar vandaan te connecten)
4: Users scherm (om meerdere accounts aan te maken)
5: een screenshot naar een remote machine (in dit geval een vga aansluiting op een laptop met windows)

Arcesilaus
07/01/07, 16:50
Hoi

Mocht je nog niet voorzien zijn, dan heb ik nog een Avocent Switchview IP1010 in de aanbieding.
Is ooit als demo in gebruik geweest Avocent zelf en ligt bij mij al een jaartje op de plank wegens overcompleet.

De handleiding is te downloaden op ftp.avocent.com/public/manuals/current/Manuals/SwitchView%20IP/590-356-001D.pdf

Drivers en firmware zijn te halen op
avocent.com/web/en.nsf/Content/SwitchView-IP_Upgradesv

Het lijkt me dat deze aan al je eisen voldoet.
Laat maar weten als je nog interesse hebt.