PDA

Bekijk Volledige Versie : Iemand ervaring met devolgende hosts?



Nicholai
30/12/06, 10:43
Hallo.

Ik ben zelf nog even verder aan het kijken naar hosting.
Ik heb een aantal hosting bedrijven gevonden en ik zou graag wat ervaring er over willen horen.
Als je ervaring hebt met een van onderstaande hosts, post ze dan aub.

Alvast bedankt:D

deluxewebhosting.nl Professional
.hostingscala-lite.com Herfstpakket
pcextreme.nl Large
q13.nl Light

Grtz,
Nicholai

SebastiaanStok
30/12/06, 11:12
Geen ervaring met hierboven genoemde maar pcextreme staat goed bekend :)

Sander-
30/12/06, 11:20
Er zitten hier alleen andere hostingbedrijven en weinig afnemers van Hostingpakketten. Je bent hier dus niet op de juiste plaats voor objectief commentaar.

Nicholai
30/12/06, 11:42
:huh: Kmag je niet quoten
in iedergeval, Bedankt Sander

-Kevin
02/01/07, 23:24
Van die 2 eerste nog nooit gehoord :)

zou voor dat pakket van pcextreme gaan klikt wat bekender in de oren.

t.bloo
03/01/07, 00:25
pcextreme heeft een stevig cluster, maar het control panel is wat karig. eigenlijk gewoon kaal ten opzichte van Plesk of DirectAdmin

Jorem
03/01/07, 01:37
Heb colocatie server hangen bij PCextreme en kleine hostingaccount voor als de server down mocht gaan en die bevallen allebei prima.

Het Control Panel heeft genoeg mogelijkheden voor de basis dingen, en meeste mensen hebben ook echt niet meer nodig. Naar mijn idee prima dus.

Pieter Klaas
05/04/07, 16:17
Ik ben klant bij q13.nl en dat is zeker een aandrader, ik heb een keer perongeluk de verkeerde domein opgegeven, en die werd gratis veranderd. zeker service!

Mvg,

Piet

crazycoder
05/04/07, 16:35
Ik ben klant bij q13.nl en dat is zeker een aandrader, ik heb een keer perongeluk de verkeerde domein opgegeven, en die werd gratis veranderd. zeker service!

Jij moet wel heel blij met ze zijn dat je jezelf er speciaal voor aan heb willen melden.

Dit is trouwens een vrij oud topic, vraag mezelf dan ook af of ts er na > 3 maanden nog mee bezig is.

santema
05/04/07, 19:19
hostingscala-lite.com is onderdeel van Aleto, vrij groot bedrijf (o.a. ook tourtingcars etc) denk dat je daar wel goed zit!

crazycoder
05/04/07, 19:24
hostingscala-lite.com is onderdeel van Aleto, vrij groot bedrijf (o.a. ook tourtingcars etc) denk dat je daar wel goed zit!
Uhh.. Aleto heeft AFAIK een touringcar voor promotionele activiteiten :)

santema
05/04/07, 19:32
En die andere 6 ook?

Remigius
05/04/07, 20:25
En die andere 6 ook?Heel veel promotie ;) Het is een beetje offtopic, maar wat ik er van begrepen heb verhuren ze deze bussen voor groepen om naar feesten te gaan e.d. Nu hebben bussen natuurlijk niet zoveel met hosting te maken.

Ik zou de TS toch adviseren om even op webhosters.nl een kijkje te nemen.

Dotdns
06/04/07, 01:09
Ik zou de TS toch adviseren om even op webhosters.nl een kijkje te nemen.

Ik denk dat TS allang voorzien is.
Kijk eens naar start datum.
Dit topic werd gekick door eentje dat snel snel post nodig heeft.

Of zoals crazycoder het aangeeft.....