PDA

Bekijk Volledige Versie : Bedrijfs logo



BlackHorse
27/12/06, 12:38
Ik ben benieuwd hoe zijn jullie aan je bedrijfslogo gekomen hebben jullie die zelf ontworpen en zo ja welk pakket hebben jullie dan gebruikt of hebben jullie die laten ontwerpen en zo ja door wie dan.

Proxio
27/12/06, 12:57
Laten ontwerpen door MediaBattery. http://www.mediabattery.com

Komto
27/12/06, 13:07
Laten ontwerpen door inbyte: http://www.inbyte.nl

Ospito
27/12/06, 13:15
Laten ontwerpen, ieder z'n vak :).

HBCS
27/12/06, 13:52
ben er met toeval zelf opgekomen

BlackHorse
27/12/06, 13:52
Laten ontwerpen, ieder z'n vak :).

Daar heb je gelijk in. Ik ben benieuwd wat mensen hebben gedaan om hun bedrijfslogo te krijgen en zo doe ik misschien ook wat ideeen op.


ben er met toeval zelf opgekomen

Vertel eens meer als je wilt ik ben benieuwd.

Dicky
27/12/06, 14:44
Ik zelf kwam er niet meer uit toen heb ik beart maar een belletje gegeven
http://www.ber-art.nl/content/logos.htm

Bullcat
27/12/06, 14:52
Laten ontwerpen !

BlackHorse
27/12/06, 14:55
Laten ontwerpen !

Wat zijn zoal de gemiddelde prijzen van het ontwerpen van een bedrijfslogo.

WI-Hosting
27/12/06, 14:56
Wat zijn zoal de gemiddelde prijzen van het ontwerpen van een bedrijfslogo.

Hangt van designbureau af.
Er zijn freelancers die het voor 50 euro doen, er zijn ook professionele bureau's die het voor 600 euro doen. Het is maar wat voor kwaliteit, inzicht, en budget je ervoor over hebt.

BlackHorse
27/12/06, 16:25
Hangt van designbureau af.
Er zijn freelancers die het voor 50 euro doen, er zijn ook professionele bureau's die het voor 600 euro doen. Het is maar wat voor kwaliteit, inzicht, en budget je ervoor over hebt.

Ik zou graag reacties hebben van mensen die hun logo zelf ontworpen hebben.

eweps
27/12/06, 18:41
Een reactie van mij dan:

Het logo is ontworpen met illustrator, na 100en tussenlogo's welke steeds weer werden afgewezen door mijzelf en mijn partner zijn we uiteindelijk toch tot een goed logo gekomen. (Beiden zijn we multimedia vormgever)

SebastiaanStok
27/12/06, 19:40
" Een bedrijfslogo wat is dat? 4 7,69%"

Eigenlijk best komisch :D

Ik heb mijn logo zelf ontworpen, er komt een nieuwe website aan dus ook een ander logo :)

Dominic
28/12/06, 01:18
Het logo van ons is een kleine 3 jaar geleden ontworpen door een designbureau voor uhmmmm ik dacht iets rond de 150 euro

Spyder01
28/12/06, 01:44
Ik heb al m`n logo's zelf ontworpen. Wel diverse bureau's gevraagd een opzet te maken, maar vondt het niks, vooral niet voor het geld wat ze er voor vroegen.

Dus een avondje mijzelf "vrij" gegeven en met pen en papier aan de gang gegaan, af en toe langskomende familie gevraagd wat ze er van vonden, en dan... uiteindelijk is het iets, waar iedereen iets in herkent. Eerst was het een platte versie, later heb ik hem wat diepte gegeven.

Wij werken onder 3 handelsnamen, dus 3 verschillende logo's, maar alles eigen ontwerp.

ShowU
28/12/06, 02:07
aan de hand van wat voorbeelden van logo's in het programma The Logo Creator van Laughingbird heb ik mijn logo uiteindelijk zelf ontworpen... dus zelf ontworpen met een beetje hulp.

BlackHorse
28/12/06, 08:28
aan de hand van wat voorbeelden van logo's in het programma The Logo Creator van Laughingbird heb ik mijn logo uiteindelijk zelf ontworpen... dus zelf ontworpen met een beetje hulp.

Heb je een website adres van dat programma?

EsMa
28/12/06, 09:33
Hier http://www.thelogocreator.com/ vind je meer info.

BlackHorse
28/12/06, 09:39
Hier http://www.thelogocreator.com/ vind je meer info.

Ik ga eens effe kijken.

BlackHorse
28/12/06, 10:35
Zijn er ook gratis logo ontwerp programma's dat jullie weten?

ErikKosters
28/12/06, 12:39
Ook eigen creatie.

HBCS
28/12/06, 12:44
Daar heb je gelijk in. Ik ben benieuwd wat mensen hebben gedaan om hun bedrijfslogo te krijgen en zo doe ik misschien ook wat ideeen op.



Vertel eens meer als je wilt ik ben benieuwd.

mijn bedrijfsnaam is Herman Blom Computer Services
H B C S
en daar heb ik mee lopen spelen tot ik dit had erg simpel dus wel maar duidelijk en dat was belangrijk voor mij
ik hoop dat het me lukt om het logo er bij te zetten

4U-Web
28/12/06, 17:53
Het logo van 4U-Web is ook zelf ontworpen.

hanzeman
28/12/06, 18:44
Allebei de logo's zelf ontworpen.
Zie www.hanzeman.nl & www.bandwerk.nl

swedendedicated
29/12/06, 02:27
Xema logo door mij ontworpen, vroegah freelance 3d artist geweest, ja het is er niet af te zien ik weet het :rolleyes: mja het is wel makkelijk herkenbaar.

renkovdort
29/12/06, 03:25
Ook mijn logo is door mijn zelf ontworpen ik bn nog bezig met de site dus heb nog geen vorbeeld..

Maar veel logo's kunnen beter want wat ik hier boven zie is echt nog matig.

Renko.

BlackHorse
29/12/06, 09:15
Ook mijn logo is door mijn zelf ontworpen ik bn nog bezig met de site dus heb nog geen vorbeeld..

Maar veel logo's kunnen beter want wat ik hier boven zie is echt nog matig.

Renko.

Mijn vraag is dan hoe kom je op het idee voor een logo

thrunx
29/12/06, 11:07
Allebei de logo's zelf ontworpen.
Zie www.hanzeman.nl & www.bandwerk.nl

Dat logo van bandwerk.nl vind ik wel erg mooi gelukt! :)

OT: We hebben onze logo's laten ontwerpen.

hanzeman
29/12/06, 11:13
Dat logo van bandwerk.nl vind ik wel erg mooi gelukt! :)

OT: We hebben onze logo's laten ontwerpen.

Bedankt, niet spetterend, maar het blijft wel hangen :p
Logo van http://www.vanesto.nl/ is ook door ons gemaakt...

twintech
29/12/06, 11:43
Logo's zelf ontworpen, wij gebruiken daar Photoshop voor. Al is het dan wel niet vectorieel zoals in illustrator.

Tristan015
29/12/06, 15:45
Ik heb mijn logo en website laten maken door de zelfde persoon , dat leek me wel zo handig aangezien dan het logo en de website in de zelfde style gemaakt word "2611mp.nl"

Ik ben zelf A-technisch met ontwerpen en websites maken :(

BlackHorse
29/12/06, 15:49
Ik heb mijn logo en website laten maken door de zelfde persoon , dat leek me wel zo handig aangezien dan het logo en de website in de zelfde style gemaakt word "2611mp.nl"

Ik ben zelf A-technisch met ontwerpen en websites maken :(

Aan zoiets heb ik ook zitten denken maar aangezien ik voor mij zelf ga beginnen is het onwerpen van een complete huisstijl met een beperkt budget niet echt een optie.

Tristan015
29/12/06, 16:05
Aan zoiets heb ik ook zitten denken maar aangezien ik voor mij zelf ga beginnen is het onwerpen van een complete huisstijl met een beperkt budget niet echt een optie.

Zo duur is het nou ook weer niet .... vind ik dan .
Maar als je iets moois wilt moet je het zelf doen en als je het niet kan vind ik de kleine investering wel de moeite waard .
ik heb hiervoor met een gekochte website van 27 euro online gestaan en dat vind ik persoonlijk geen porum , vandaar ook de verandering naar een iets duurdere website .

Succes met je logo en je website

BlackHorse
29/12/06, 16:29
Zo duur is het nou ook weer niet .... vind ik dan .
Maar als je iets moois wilt moet je het zelf doen en als je het niet kan vind ik de kleine investering wel de moeite waard .
ik heb hiervoor met een gekochte website van 27 euro online gestaan en dat vind ik persoonlijk geen porum , vandaar ook de verandering naar een iets duurdere website .

Succes met je logo en je website

Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?

Serve-xs
29/12/06, 16:46
Ik zelf kwam er niet meer uit toen heb ik beart maar een belletje gegeven
http://www.ber-art.nl/content/logos.htm

Die berry die kan er wat van :) Als ik zijn portfolio bekijk dan weet je genoeg :)

FSCJasper
01/01/07, 19:31
Het logo van Easy IS is ook zelf ontworpen en bijgewerkt door Spiritz.

Het idee erachter: het blokje staat voor eenvoudigheid, zoals de naam Easy IS zichzelf ook presenteerd.

BlackHorse
02/01/07, 09:23
Het logo van Easy IS is ook zelf ontworpen en bijgewerkt door Spiritz.

Het idee erachter: het blokje staat voor eenvoudigheid, zoals de naam Easy IS zichzelf ook presenteerd.

Dat vind ik een goed idee. Simpel maar toch effectief.

Maxhost
07/01/07, 16:04
Bedrijfslogo wordt momenteel nog ontworpen:)

cashmere
07/01/07, 18:34
zelf ontworpen

Solid
07/01/07, 19:32
Dit is ons tijdelijk logo. Het is eigenlijk een header, maar het logo is nog in de maak.

http://hosting.breitnerlaan.nl/images/header.gif

Wat stelt het voor:
Aan de linkerkant zie je de game, en aan de rechterkant zie je wat de stuwende kracht achter zo`n game is.

Tristan015
07/01/07, 19:39
Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?

Aangezien mijn broer het gemaakt heeft koste het mij niets :)
Maar als jij het zou willen betaal je denk ik rond 400 euro 2611mp.nl

my816797
09/01/07, 10:08
Zelf ontworpen, gebruik makende van Adobe Illustrator CS2

BlackHorse
09/01/07, 12:39
Zelf ontworpen, gebruik makende van Adobe Illustrator CS2

Goed plan dat programma heb ik ook nog op de plank liggen dus misschien ga ik daar wel mee aan de slag.

vjeeke
09/01/07, 12:56
zelf ontworpen

Roadster
09/01/07, 19:10
Euh.. Laten onwerpen door onze Eigen Designer :)