PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat doet een kerstman zoal?



WH-Tim
22/12/06, 00:36
Morgen is het dan zover, ik als kerstman. Al zie ik het zelf nog niet helemaal zo zonnig in.. Iemand nog tips wat een aankomende of vertrekkende kerstman zegt? :p

Bento
22/12/06, 00:43
ho ho ho? :P

WH-Tim
22/12/06, 00:46
Ja zover was ik zelf ook al. Heb je geen tutorial ergens? :p

snaaps
22/12/06, 00:50
www.google.nl
howto be a santa claus

WH-Tim
22/12/06, 01:02
'Hohoho lieve Kinders allemaal braaf geweest' is al een goed begin. Vragen of ze lief zijn geweest en daarna dat je nog andere lieve kinderen blij moet maken met cadeautjes. En mijn leeftijd etc ..

http://www.noordpool.com/Weetje.html :)

WebXtrA-RĂ¡mon
22/12/06, 01:03
www.albert.nl voor de boodschappen.
www.intertoys.nl of www.bartsmit.nl voor de kids.
www.conrad.nl, www.we.nl, www.score.nl en www.theperfectwoman.com voor de heren.
www.whatwomanwant.com voor de vrouwen.

Santa komt zijn vakantie huisje echt niet uit hoor, hij heeft internet ontdekt ;)

Remigius
22/12/06, 03:01
Kijk nog even de film 'Bad Santa' en doe exact het tegenovergestelde ;)

Geoffrey
22/12/06, 05:20
Ooit de film "Bad Santa" gezien? Die gast is "zo" fout, maar toegegeven hij hield er wel een knappe chick aan over :) Duseuh misschien toch niet zo'n slecht idee? :D

Klein detail: hij hielt er ook acht kogels in z'n rug aan over..

systemdeveloper
22/12/06, 09:24
Neem de FreeBSD bible mee want santa heeft een dik boek nodig.
Print de logins uit van je laatste ssh-bruteforce (moet in je log ergens staan) zodat je ook een lijst met 'bad' kiddies hebt.
Neem een stuk vlees/hondebrokjes mee voor het geval dat je ergens komt met een hond met territoriumdrang.
Zorg voor een goede bodem. Santa zuipt altijd.
Gebruik plastic aan de binnenkant van je jas aangezien 50% van de kids bad is en dus waarschijnlijk in zijn broek piest.
Laat je vooraf betalen !!
Plak je baard goed vast!!

Succes in ieder geval, hehe :)

WH-Tim
22/12/06, 11:46
Neem de FreeBSD bible mee want santa heeft een dik boek nodig.
Print de logins uit van je laatste ssh-bruteforce (moet in je log ergens staan) zodat je ook een lijst met 'bad' kiddies hebt.
Neem een stuk vlees/hondebrokjes mee voor het geval dat je ergens komt met een hond met territoriumdrang.
Zorg voor een goede bodem. Santa zuipt altijd.
Gebruik plastic aan de binnenkant van je jas aangezien 50% van de kids bad is en dus waarschijnlijk in zijn broek piest.
Laat je vooraf betalen !!
Plak je baard goed vast!!

Succes in ieder geval, hehe :)

Hahahahahaha en echt ict-verhaal :W:

Het is super gegaan vandaag! Misschien binnenkort eens foto plaatsen als ze gedrukt zijn ;)