PDA

Bekijk Volledige Versie : Domeinnaam verhuizen van Tiscali



hanzeman
17/12/06, 13:29
Beste,

Op dit moment ben ik al 6!!!! weken bezig om een domeinnaam verhuist te krijgen van Tiscali naar onze server.

De verhuizing is inmiddels al 3 keer ingediend, ik heb inmiddels al 94 minuten met medewerkers van Tiscali aan de lijn gehangen en mijn klant staat op ontploffen.

Iedere keer krijgen we de melding:

Domain Name Rejection Reason
-----------------------------------------------------------------------
domein.com Canceled - domain contacts did not respond to verification e-mail

Heeft iemand een idee of hier wat aan te doen valt??
Of moeten we ons maar er maar bij neerleggen dat Tiscali gewoon een onproffesionele organisatie is en maar wachten totdat ze wel een keer de verhuizing accepteren...

Graag hier reactie..

Met vriendelijke groet,

Hans van der Stouw

WI-Hosting
17/12/06, 14:01
Tiscali heeft hier toch niks mee te maken?
Tenzij Tiscali natuurlijk zichzelf als domeinhouder heeft neergezet, maar dan is het een hele rare aanpak van Tiscali.

Op wie is het domein geregistreerd, welke naam?

BsHosting
17/12/06, 14:20
als het domein inderdaad op naam van je klant staat is je klant dus degene die het mailtje niet beantwoord.

en zolang ie dat niet doet blijft ie onverhuisd

hanzeman
17/12/06, 14:23
als het domein inderdaad op naam van je klant staat is je klant dus degene die het mailtje niet beantwoord.

en zolang ie dat niet doet blijft ie onverhuisd


Dit is juist het probleem.. De naam is geregisteerd op naam van mijn klant maar als mailadres is admin@domainregistry.tiscali.nl gebruikt....

BsHosting
17/12/06, 14:26
fout vandegene die hem heeft aangevraagd dan.

ik heb het ook weleens gehad met een klant die daar zat ff fax er naar toe en probleem was zo opgelost.

hanzeman
17/12/06, 14:35
fout vandegene die hem heeft aangevraagd dan.

ik heb het ook weleens gehad met een klant die daar zat ff fax er naar toe en probleem was zo opgelost.

Domein is in 1998 al aangevraagd... toen was het nog een grote akrakadabra voor iedereen volgens mij...
Er is al een fax gestuurd met daarop de melding dat het domein verhuist gaat worden.. Daar is ook op gereageerd...

Hierbij bevestigen wij dat Tiscali Business uw opzegging van domein.com net heeft ontvangen. Als gevolg hiervan zal Tiscali Business de volgende acties ondernemen:

De verhuisblokkade voor domein.com zal worden opgeheven
De domeinnaamregistratie zal niet meer verlengd worden
Eventueel aan uw domeinnaam gekoppelde diensten, zoals website en e-mail, zullen na afloop van de overeenkomst worden verwijderd


Tot de datum dat uw domeinnaam komt te vervallen, heeft u de mogelijkheid om deze te verhuizen naar een andere provider. Voor het verhuizen van .com / .net / .org / .biz en .info domeinnamen is een authorisatiecode vereist. Deze vindt u hieronder.

Hierna hebben wij weer een nieuwe verhuizing ingedient, met weer hetzelfde resultaat!!

Om gek van te worden.

renkovdort
17/12/06, 15:24
Zit er geen LOCK op ?

hanzeman
17/12/06, 15:25
Zit er geen LOCK op ?

Deze is als het goed is opgeheven.. Zie bericht hierboven:
"De verhuisblokkade voor domein.com zal worden opgeheven "

renkovdort
17/12/06, 15:37
Uit ervaring kan ik je zeggen dat het heel lang kan duren bij Tisali..

hanzeman
17/12/06, 15:42
Uit ervaring kan ik je zeggen dat het heel lang kan duren bij Tisali..


Dat het niet binnen een dag geregeld is kan ik begrijpen.. maar 6 weken verder en nog steeds geen vordering in het proces lijkt me geen normale zaak...

renkovdort
17/12/06, 15:44
tis heeft my verteld dat ze het aanbieden als service en ze er geen waarde aan hechten. ( lekker krom he )


We aanbieden maar geen waarde.... :(

V v Zuydewijn
18/12/06, 22:48
Laat maar, dat gaat niet werken. KLant van ons had hetzelfde. Verhuizen lukte niet, nu is contracttermijn afgelopen en gooien ze het daar op. "Sorry, wij kunnen de naam niet verhuizen want is opgeheven".

Uiteindelijk maar een andere naam gekozen.

Victor

hanzeman
19/12/06, 00:09
Daar zorg ik persoonlijk wel voor dat dat niet gaat gebeuren...
Aangezien het een mooi domein is welke niet even te vervangen is door een nieuwe...

Ospito
19/12/06, 10:15
Misschien het makkelijkst als je Tiscali vraagt om de administratief e-mailcontact aan te passen naar het e-mailadres van jou of je klant? Dan kan je 'm daarna probleemloos verhuizen.

hanzeman
19/12/06, 13:08
Misschien het makkelijkst als je Tiscali vraagt om de administratief e-mailcontact aan te passen naar het e-mailadres van jou of je klant? Dan kan je 'm daarna probleemloos verhuizen.

Ook al aangegeven. Dit zou gewijzigd worden, alleen zoals al verwacht... een negatief resultaat..->|

teebones
19/12/06, 16:47
hmm, misschien tijd voor hardere maatregelen? (advocaat, sidn bijv)
Immers een domeinnaam is een fictief eigendomsrecht.