PDA

Bekijk Volledige Versie : css probleem



hostb
16/12/06, 20:29
Zijn er meer mensen die problemen hebben nadat steam gister down is gegaan?
Of is er inmiddels een oplossing bekend?

Probleem is in elk geval dat de server start 2sec online is en dan weer down gaat.

EDIT:
zie ook: http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=516563&page=2

rensariens
16/12/06, 20:31
jup nogsteeds problemen, server kan je wel starten maar geeft dan 1x per 10-15 minuten een signaal (ping naar masterservers), that's it.

ValuePing
16/12/06, 20:56
Is een heel lastig probleem... processen die al van voor de downtime draaien blijven online, maar als je nieuwe Steam-based servers will online gooien lukt dit niet, heel lastig voor de nieuwe klanten. Ik heb al mijn klanten aangeraden om hun server niet te restarten.

hostb
16/12/06, 21:07
Ik heb al mijn klanten aangeraden om hun server niet te restarten.

Ik ook inderdaad, want ook 2 bestaande klanten krijgen hun server niet meer online. Heb ook al e.e.a. van mede hosters vernomen dat het daar ook zo gaat. Lekker, laten we elkaar op de hoogte houden als er nieuws is!

ValuePing
16/12/06, 21:25
Ik ook inderdaad, want ook 2 bestaande klanten krijgen hun server niet meer online. Heb ook al e.e.a. van mede hosters vernomen dat het daar ook zo gaat. Lekker, laten we elkaar op de hoogte houden als er nieuws is!

Ik hoop persoonlijk dat het snel gefixed is, ben alle forums aan het afschuimen voor eventuele fixes e.d. Ik vind het persoonlijk wel vervelend dat de klanten denken dat het aan de Gameserver Host ligt, maarja ik maak me er niet druk om. Gewoon even doorverwijzen naar de Steampowered forums, dan bespaar je jezelf een hele uitleg :p

Timmetje1989
16/12/06, 22:29
Ben bang dat het wachten op Steam wordt die tot nu toe niks loslaat over een oplossing... :/

Gomer
16/12/06, 23:59
Nog minimaal 24 uur wachten, voor maandag of dinsdag zal het opgelost zijn.

Lang leve de klimaatsverandering ;)

ErikKosters
17/12/06, 00:01
@Gomer: Waar zie je dit bericht?

hostb
17/12/06, 00:07
ja vroeg het me ook al af..Waar heb je dit gelezen?

Gomer
17/12/06, 00:30
Excusees, natuurlijk heb ik weer een opmerking + schatting met volle mep de publiek in gegooid zonder enig onderbouwing.

Ik heb zelf de schatting bepaald, aan de hand van stormschade aldaar in Seattle (waar steam z'n servers zijn gehosted) inclusief herstelwerkzaamheden. Dit zal blijven voortduren, waardoor grotedeels van alle services van steam offline blijven.

Door de klimaatsverandering (Dit is overigens zwaarste storm ooit in hele geschiedenis aldaar (~96 mph geloof ik)), worden de herstelwerkzaamheden bemoeilijkt. Er zijn immers ook een aantal doden gevallen door de storm.

Ik ben even de bronnen kwijt, zal het zo even terug vinden.. de windsnelheid en aantal doden herinner ik me nog vaag uit de nieuwsbericht van Seattle.


Stukje van de bron:


"Might take 48 hours to restore power to Seattle
Posted on Friday, December 15, 2006 at 14:42 PT (Permalink)

The Seattle City Light chief said that it might take as long as two days to get power back to the entire city.

Jorge Carrasco said that the utility was working on high priority customers, such as hospitals and some urgent businesses."

BeneluxGaming
17/12/06, 01:55
Hier zijn er ook problemen, 50% van de steam-based gameservers die ik host zijn al niet meer te bereiken. Heb ook mijn klanten aangeraden niet te restarten.

Gomer
17/12/06, 02:51
Ok, het lijkt erop dat de Gservers.nl gameservers weer naar behoren draaien. Ik hoop dat het zo blijft. :)

swedendedicated
17/12/06, 02:54
Hier ook opgelost, css server draaien weer, klanten boos op mij arrr....

hostb
17/12/06, 02:55
Inderdaad, werkt weer!

Gomer
17/12/06, 03:01
OK, ik kom nu achter dat VAC nog steeds niet enabled kan worden + friends list nog down is..

BeneluxGaming
17/12/06, 11:46
Inderdaad, en VAC werkt tevens ook weer.

Soc-Vision
21/01/07, 20:33
euhm gewoon ff wij hebben server rented bij ******** die dan overgegaan is op Valueping en deze server is nu al 3 dagen offline + onze TeamSpeak server ook wtf ....
het is Half Life Base Server (Condition Zero 12slots)
hoe komt dit en waarom zegt niemand iets wat een service :s

B3rt mod edit:
Dit is geen forum om hosters te beoordelen!

AmNesia
28/01/07, 23:08
-knip Janneman-

Voegt weinig toe, is het wel?

BeneluxGaming
29/01/07, 01:46
Volgens mij is dit geen forum voor de bovenstaande uitspraken. Het bedrijf zit hier zover ik weet ook niet op het forum dus eigenlijk heb je er weinig aan. Ik zou als eerste eens op zoek gaan naar een telefoonnummer van het bedrijf en erheen bellen.

AmNesia
30/01/07, 04:46
Apoc edit: Hou eens op met je nutteloze opmerkingen.

Soc-Vision
01/02/07, 14:27
1 ik wil niemand zwart maken ofzo !!! excuze voor de vorige post :s
maar ik wil gewoon dit zeggen wij hebben server gehuurd en deze server is nu
2 weken offline en de mensen waar we bij gehuurd hebben hebben ons nog niets laten weten hun sites zijn weg hun e-mails alles maar wij hebben dit wel betaald
en stel jou een in onze plaats wij proberen aleen maar aan wat info te geraken zoals je verstaat wij hebben daar voor betaald en nu is het weg niemand zegt iets :( niet zo leuk want wij willen dat weten want als dit nog door gaat zijn wij verplicht om gerechtelijke stappen te ondernemen en je zegt bedrijf is hier niet active ik ga naam niet meer noemen maar als je keer pagina terug keert zijn hier dus wel active .... mjah ik hoop dat dit niet te ver zal moeten komen :(

3j3ct
01/02/07, 14:48
Ik denk dat je er verstandiger aan doet om gewoon een andere host te zoeken en ondertussen je geld probeerd terug te krijgen. post een aanvraag en verschillende mensen kunnen je vast een mooie aanbieding doen ;)

Soc-Vision
01/02/07, 23:21
ja heb ik ondertussen gedaan :D maar vint het het erg want er zijn meerdere mensen die dit probleem hebben en ze zoeken dan zelf mensen op en komen dan veel mensen naar mij ook dingen vragen enzo gaat et verder maar alsens bedankt kon maar is vragen of ik hier aan wat info kon geraken spijtig genoeg niet :( en nogmaals ik wil absoluut niemand zwart maken ! :)