PDA

Bekijk Volledige Versie : Servers inkopen



Sorcer
16/12/06, 18:35
Beste WHTers,

Ik ben zelf opzoek naar een partij waar ik mijn servers voortaan in kan kopen. Waarschijnlijk kunnen jullie, jullie ervaringen hier met mij delen en misschien hebben anderen er ook nog wat aan.

Graag uw ervaring met het bedrijf, eventuele problemen vermelden die u ooit bent tegen gekomen. Ook even de website van de partij vermelden.

Bedankt.

rvingen
17/12/06, 03:47
Hoi,

Een die hier ook op de site mee draait is van Ahead-IT (http://www.ahead-it.be/) is wel een goede. Daarnaast maak ik sinds kort gebruik van Dell (www.dell.nl) en je hebt nog iets van 4Launch (www.4launch.nl).

Jah en zelf bouwen en de folders in de bus in de gaten houden want een HD van 320 GB (WD) voor 60 euro is niet duur ;) wel jammer max. 1 p/klant.

Roy

Sorcer
17/12/06, 15:03
Hoi,

Een die hier ook op de site mee draait is van Ahead-IT (http://www.ahead-it.be/) is wel een goede. Daarnaast maak ik sinds kort gebruik van Dell (www.dell.nl) en je hebt nog iets van 4Launch (www.4launch.nl).

Jah en zelf bouwen en de folders in de bus in de gaten houden want een HD van 320 GB (WD) voor 60 euro is niet duur ;) wel jammer max. 1 p/klant.

Roy

Bedankt voor uw reactie. Bij dell kun je ook gewoon zelf een server samenvoegen?

renkovdort
17/12/06, 15:10
Bel Dell eens ! +31206745000

Sorcer
17/12/06, 18:09
Bel Dell eens ! +31206745000

Doe ik! :) Nog meerdere mensen die ervaringen hebben met partijen?

swedendedicated
17/12/06, 18:32
Wat versta je onder inkopen? 2/3 servers of 40+? zijn zat groothandels waar je zeer voordelig kunt inkopen bij bulk 20+ denk dan aan een korting van 30%.

Magus
20/12/06, 12:17
www.rackserver.nl is ook een optie natuurlijk

djalken
20/12/06, 12:59
www.twp.nl ook goede ervaringen mee :)

Sorcer
20/12/06, 13:46
Bedankt voor jullie response ;)

dotXS
20/12/06, 17:30
Neem eens contact op met Excel Technologies. Wij zijn erg tevreden over hun. Snelle levering en perfect service.

040 297 9710 moet je vragen naar Wouter.

snaaps
22/12/06, 01:01
gebruiken hier over het algemeen 4launch.
aheadit wordt soms wel eens gebruikt voor insperatie.

wij hebben diverse groothandels geprobeerd echter zijn toch weer terug gekomen bij 4launch i.c.m met het gold (of silver) account, hierbij krijgen wij aan het eind van het jaar ook nog een paar honderd euro terug.

Lurge
30/12/06, 10:15
Je zou ook eens naar Sun kunnen kijken, er zijn meerdere Sun resellers de prijzen van Sun servers staan op hun website en zover ik weet kan je daar ook bestellen. Goede professionele servers en niet zo gek duur ook.

twintech
30/12/06, 12:11
wij houden het vooral op suppermicro servers en houden zelf een spare stock aan, komt op termijn veel voordeliger uit, en je bent voor defecten niet afhankelijk van derden.

xserve
30/12/06, 12:24
Wij bestellen al onze servers bij Ahead-IT. Vooral dat je ze online in 1 pagina in elkaar kunt klikken en gelijk bestellen werkt heel erg prettig. En goede service van Stijn en Philippe.

Echter wil ik wel een keer naar SUN of HP servers overstappen. Maar ze dan in elkaar klikken zoals bij Ahead, dat werkt gewoon super. Maar ik kan die HP servers alleen maar krijgen in standaard configuraties, waar ik ze gezien heb tenminste. Iemand een idee?

crazycoder
30/12/06, 12:37
Keek net even bij de groothandel naar HP, valt mij op dat je in vergelijking met een server van Asus niet eens zo gek veel meer kwijt bent.

Je kan een HP prima aanpassen hoor..

xserve
30/12/06, 12:39
Bij wat voor een groothandel bekijk je dat crazycoder? En wat zijn de minimale afnames voor een/die groothandel?

crazycoder
30/12/06, 13:54
Bij wat voor een groothandel bekijk je dat crazycoder? En wat zijn de minimale afnames voor een/die groothandel?
Techdata.

Wij kunnen daar alle producten per stuk afnemen.

Als je daar nog geen klant bent is het vermoedelijk wel wat lastiger omdat je dan vermoedelijk wel aan minimale afnames etc gebonden bent.

ErikKosters
30/12/06, 18:47
MCDOS, en Siem-IT, ook 4launch, azerty, sallandautomatisering gebruik ik regelmatig voor spoedleveringen.