PDA

Bekijk Volledige Versie : Dit kan niet??



Solid
16/12/06, 01:20
Check deze site
http://www.nederhosting.eu/

75gb hdd ruimte voor 12 per maand?? en 1tb traffic?

Iemand ervaringen met dit bedrijf?

Het lijkt mij niet kunnen?

joriz
16/12/06, 01:28
Tuurlijk kan dit. Je huurt een servertje in Verwegistan met "unlimited" dataverkeer en overselled de boel.

Zelf heb ik iets van eerst langs de Kamer van Koophandel en dag Joomla.

VantilborgICT
16/12/06, 01:46
Een paar punten in hun algemene voorwaarden verklaren al een hoop, er mag namelijk geen sprake zijn van:



§ Websites die meerdere directories bieden met ongerelateerde informatie;
§ Multiple hosts resolving op één ip-nummer of domeinnaam;
§ Websites met bestandsarchieven met onder meer, maar niet uitsluitend, de volgende bestandsextensies : exe, zip, tar, gz, mp3, gif;
§ Websites die downloads aanbieden, dat wil zeggen sites waarbij meer dan 20% van hun maandelijkse dataverkeer bestaat uit aangeboden downloads;
§ Websites die voor meer dan 2% beslag leggen op de serverprocesor;
§ Websites waarop on-line shops cq databases staan met meer dan 2.500 artikelen;
§ Websites met banners, graphics of cgi-scripts lopend op hun website met als doel om gebruikt te worden op andere websites.

joriz
16/12/06, 01:49
Het komt er eigenlijk op neer dat je betaald voor iets wat je niet mag gebruiken.

Je mag deze auto huren en het maakt niet uit hoeveel de kilometerstand na een maand aangeeft. Dit kost je niks extra. Je mag er echter niet mee rijden. (zoiets ja)

swedendedicated
16/12/06, 02:00
Moest vooral lachen toen ik dit las:


De meeste webhostingbedrijven zijn klein en hebben niet de mogelijkheid om een sublieme service en performance te leveren.
Vaak hebben ze maar enkele webservers in beheer waarmee men alles aanstuurt. Bij een eenvoudige storing is meestal het gevolg dat alle aanwezige account (websites) op de betreffende webserver niet meer bereikbaar zijn.

prijs verklaart een hoop,


8 14 ms 13 ms 13 ms p5-0.core01.dus01.atlas.cogentco.com [130.117.1
126]
9 18 ms 18 ms 18 ms p0-0.core01.ham01.atlas.cogentco.com [130.117.1
178]
10 19 ms 21 ms 18 ms hhb2isp5.versatel.de [62.214.0.29]
11 30 ms 45 ms 25 ms sdh-1ge.fl.ip.servage.net [62.214.89.134]
12 22 ms 24 ms 25 ms 82-140-42-18.static.servage.net [82.140.42.18]

Het kan nog extremer, kijk maar eens naar de provider waar het jochie van nederhosting zijn reseller pakketje haalt, http://www.servage.net/

Str@nger
16/12/06, 02:10
Weet je dat dit jochie dus ook zwaar niet correct bezig is?
Als Servage hier achter komt, zijn hij en zn klanten offline...
Want Servage biedt geen resellerpakket aan; sterker nog: het is verboden ruimte door te verkopen...(staat toch duidelijk in de FAQ + voorwaarden van Servage...)
Dus ik vraag me af hoe hij control-panel-access wil geven met een shared-account... :-s

Ikzelf zit ook bij pas Servage - en jeps, ik weet ook dat het overselled zal zijn, maar het clusternetwerk dat Servage aangeeft, is er wel :)

Ospito
16/12/06, 09:42
ROFL

http://nederhosting.eu/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=26

En dan zet die er een fototje bij van Linksys routertjes voor thuisgebruik....dat wekt vertrouwen!

amygdela
16/12/06, 10:42
Prutser. Maar geven we hem niet de nodige publiciteit zo? Wie mailt even naar Servage en welke mod bewerkt alle actieve links naar die prutser in dit topic en sluit het vervolgens?

//EDIT

Wat een dickface, hij heeft gewoon de serverspecs van servage gekopieerd en op zn site gezet:

/http://nederhosting.eu/index.php?option=com_content&task=view&id=16&Itemid=38

eMiz0r
16/12/06, 13:34
Komt mij al bijna overeen met de prijzen van www.webreus.nl :D Een stuk bekender voor een aantal van ons hier.

VinceSTM
16/12/06, 13:40
klopt helemaal niet daar.

Kijk maar:

http://nederhosting.eu/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=26



De accounts welke worden afgenomen via IZI-Webhosting, worden gehost op machines welke onderdeel zijn van een zogenaamde Super-Node. Vandaar dat met grote zekerheid een uptime kan worden gegarandeerd van 99.98%.

-removed-

FunnyMedia
16/12/06, 13:48
This site is temporarily unavailable.
Please notify the System Administrator

Ospito
16/12/06, 14:07
This site is temporarily unavailable.
Please notify the System Administrator

Hier doet die het (nog) gewoon?!

hires
16/12/06, 14:26
Resellers maken ook gebruik van andere servers als die van henzelf en misschien hebben ze wel toestemming om deze te gebruiken, weet jij 't? Eerlijk gezegd geloof ik daar natuurlijk ook niet in, maar ach, waarom zou je je druk maken om deze partij? Ik denk niet dat heel veel mensen een pakketje afnemen.

peerke
16/12/06, 15:36
Even heel erg hypotetisch, maar natuurlijk kan zoiets.

Iemand als bijv. Bill Gates zou zelfs een pakket kunnen maken waar je nog meer ruimte en bandbreedte krijgt, voor €0,02 ...

Of het bedrijfsmatig gezond en interessant is, daar kan je over discussieren natuurlijk.

hires
16/12/06, 15:56
...misschien hebben ze wel toestemming om deze te gebruiken...

De AV gebruiken bedoel ik btw.

Teun
16/12/06, 16:58
Kom ook een paar keer ''izi-webhosting'' tegen op die site, en jawel: izi-webhosting.nl = exact hetzelfde pakket, alleen andere naam.

Verder geen kvk/kantooradres/telefoonnummer.. is 2 weken vakantie die er aankomt niet een beetje heel erg kort om een webhost op te richten.:p

Str@nger
16/12/06, 17:49
Resellers maken ook gebruik van andere servers als die van henzelf en misschien hebben ze wel toestemming om deze te gebruiken, weet jij 't? Eerlijk gezegd geloof ik daar natuurlijk ook niet in, maar ach, waarom zou je je druk maken om deze partij? Ik denk niet dat heel veel mensen een pakketje afnemen.

Toestemming van Servage voor dit soort praktijken is er iig niet ;)
Ook niet voor izi-webhosting...


Ps. Izi:
Wij zijn o.a. aangelsloten bij de SIDN (stichting Internet Domein Registratie Nederland) waardoor we snel domeinen kunnen registreren


Verder is nederhosting een complete kopie...beetje andere opmaak :P Maare toch...

Randy
16/12/06, 19:19
Ps. Izi:
Wij zijn o.a. aangelsloten bij de SIDN (stichting Internet Domein Registratie Nederland) waardoor we snel domeinen kunnen registreren

Dat verklaard waarom zij de eigen domeinen via eurodomein.net registreren?

paas
17/12/06, 11:59
Allen,

excuses, zie deze topic net pas voorbij komen (terwijl ik toch iedere dag hier aanwezig ben).

Ik ben de eigenaar van Eurodomein.net / Sjeufit (www.eurodomein.net en www.sjeufit.nl), ingeschreven bij de KvK en lid van de SIDN.

Via IZI-webhosting en Nederhosting.eu bieden we budgethosting aan. Dat doen we sinds ongeveer 1 half jaar. We doen dit omdat er gewoon veel vraag naar is. Vandaar dat ik op zoek ben gegaan naar een partij, en inderdaad terecht ben gekomen bij Servage (zie: www.servage.net)

Ik heb daar eerst zelf een account afgenomen voor €7,50 per maand. de bevindingen zijn zeer positief te noemen. Uiteraard is de snelheid niet super, maar voor de rest kan ik weinig minpunten ontdekken.
Voor zover ik weet is m'n account één keer gedurende 1 half uur offline geweest door een DDoS attack.
De service is perfect te noemen. Het laatste half jaar heb ik zo'n 20 vragen gesteld via mail en het ticketsystem. Op alle vragen wordt binnen 1 uur antwoord gegeven.(ook in het weekend)

Voorheen bood Servage ook een hostingservice aan waarmee je dus op één account, virtuele hosting kon aanbieden.
Dat doen ze dus niet meer.

Vandaar dat we nu dus per nieuwe aanvraag een nieuw account aanschaffen waarbij we voor de klant alles regelen en service verlenen. De kosten bedragen dan €12,= per maand ipv €7,50 per maand.

De klant informeren we dan ook vooraf over deze constructie en we verwijzen dan ook de site van Servage.
Het op deze manier 'doorverkopen' van Servage-accounts is dus wel toegestaan.
Wat niet is toegestaan is één account aanschaffen, en op dat ene account je (betaalde) klanten onderbrengen.

Ik hoop dat ik hiermee enige duidelijkheid heb verschaft. Mochten er nog meer vragen zijn hoor ik het wel.

Trouwens, de specs bij Servage zijn aangepast. Je krijgt nu 250GB webruimte en 2100GB traffic per maand ter beschikking.

Groet, Hans

Sorcer
17/12/06, 12:36
ROFL

http://nederhosting.eu/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=26

En dan zet die er een fototje bij van Linksys routertjes voor thuisgebruik....dat wekt vertrouwen!


Haha!

Solid
17/12/06, 14:10
Uiteraard is de snelheid niet super, maar voor de rest kan ik weinig minpunten ontdekken.


.....

renkovdort
17/12/06, 14:35
Ik snap dit echt niet waarom zo ver weg ? Kan dit niet hier in Nederland ? We mogen trots zijn op de infra die we hier hebben en dan ga jij naar het buitenland ?

Kon het niet laten....

Str@nger
17/12/06, 15:34
Paas/Hans: jullie resellen dus een volledige Servage-pakket maar vragen er wel meer voor? (En momenteel minder ruimte/dataverkeer?)
Dit is verder idd wel toegestaan, en voor jullie sowieso handig, gezien de referral vergoedingen...

paas
17/12/06, 21:02
Ik snap dit echt niet waarom zo ver weg ? Kan dit niet hier in Nederland ? We mogen trots zijn op de infra die we hier hebben en dan ga jij naar het buitenland ?

Kon het niet laten....

Servage host vanuit Duitsland, zover weg is dat nou ook al weer niet, toch?
We hebben ook een server in de VS staan. Ook nog altijd goedkoper dan in Nederland, qua traffic dan.....
Als jij een 'adresje' weet in Nederland, dan ga ik daar zeker eens op de koffie....


Paas/Hans: jullie resellen dus een volledige Servage-pakket maar vragen er wel meer voor? (En momenteel minder ruimte/dataverkeer?)
Dit is verder idd wel toegestaan, en voor jullie sowieso handig, gezien de referral vergoedingen...

Yep, 't kost €7,50 per maand, en onze klanten betalen er €12,= per maand voor. 'Hoeft niet en we geven 't ook van te voren duidelijk aan.
Als de klant wenst dat alles voor 'm wordt geregeld dan kost dat natuurlijk wat. Daar hoort dan ook een stukje service bij. Van algemene vragen tot aanmaak van email-accounts, ftp, MySql etc.
Referral-vergoedingen doen we niet aan. Volgens mij resulteert dat alleen maar in meer webspace/traffic....

paas
19/12/06, 20:24
Weet je dat dit jochie dus ook zwaar niet correct bezig is?
Als Servage hier achter komt, zijn hij en zn klanten offline...
Want Servage biedt geen resellerpakket aan; sterker nog: het is verboden ruimte door te verkopen...(staat toch duidelijk in de FAQ + voorwaarden van Servage...)
Dus ik vraag me af hoe hij control-panel-access wil geven met een shared-account... :-s

Ikzelf zit ook bij pas Servage - en jeps, ik weet ook dat het overselled zal zijn, maar het clusternetwerk dat Servage aangeeft, is er wel :)

Str@nger, dit jochie is toevallig pas 42 jaar :D en sinds 1997 aktief in deze sector. En wat ik dus doe is NIET verboden, want ik verkoop gewoon de accounts door.
Aangezien je zelf ook bekend bent met Servage, weet je zelf ook dat het in principe heel eenvoudig zou zijn om meerdere betaalde accounts aan te maken op één account. Doen we dus NIET omdat het niet mag.

Moraal van 't verhaal; Er is een markt voor.
40 Accounts (tot nu toe) met een winst van €4,50 per maand per account, tel uit je winst. Volgens mij heeft deze topic ook al weer 3 accounts opgeleverd :W:

Niet persoonlijk bedoelt!
Wel een beetje jammer dat er meteen van alles wordt geroepen terwijl men er, inhoudelijk gezien, niets van af weet.
Op de site, die inderdaad wat vlug in elkaar is gezet, staat toch duidelijk een email-adres vermeld. Vragen staat dus vrij....
Groet, Hans

Str@nger
19/12/06, 23:49
Hans, ik had eerder al gereageerd dat het op de manier waarop je het hier hebt uitgelegd, wel klopt.
Eerder leek de site -mede door de simpele opzet en het letterlijk overnemen van gegevens behalve de diskspace en bandwidth, gewoon een resellerpage van jouw ruimte bij Servage :) Dat viel niet alleen mij op, maar ook andere gebruiker van dit forum :)