PDA

Bekijk Volledige Versie : Betaalde forum beginnen Help nodig!



karimkk
15/12/06, 15:43
Hallo mensen,

Ik ben al heel lang verplan om betalde erotische website te maken. maar Als ik hier berichten lees dan lijkt het me heel moeilijk om erotisch betaldeerotische website te starten.



Ik heb namelijk oude turkse, arabiese erotik opnames uit video's buikdance naakt enz.


Is het betaalde forum makkelijker om te maken dan een betaalde website???


ik heb paar betaalde erotische forums gezien.


deze werken onder .

AUB helpen en beetjes meer informatie geven hoerover,

ik hooop dat jullie begrijpen wat ik wil vargen.

ik wcaht op jullie reacties


groet

karimkkk

TuCje
15/12/06, 15:48
Hoe gaat dat precies ? Dat erotisch betalen voor een erotische website /forum ? :P

Anyway... Wat wil je precies weten ? Welke forumsoftware het beste is ?

BramuS
15/12/06, 16:01
Je kan bijvoorbeeld een aparte registratie pagina maken waar de mensen zich kunnen aanmelden en via bijv paypal kunnen betalen. Verder kun je bijvoorbeeld VBulletin gebruiken (kostgeld), hier kun je alle pagina's zetten op alleen registreerde users dus ze moeten zich eerst registreren op de php pagina, open registatie zet je uit, dus je kan je niet registereren via het registratie gedeelte wat erin zit.

TuCje
15/12/06, 16:06
Op die manier kun je bijvoorbeeld met een website iemand eerst laten gaan naar een pagina waar ze naar een bepaald nummer bellen voor een code en die moeten ze dan invullen op die pagina. Als dat goed is dan worden ze doorgestuurd bijvoorbeeld naar de pagina met een video.

karimkk
15/12/06, 16:25
Dank je wel voor jullie hulp.

IK wil graag nu wten welke forum is het beste voor mij? en bij paypal of inbellcode wat is beter.

en hoe zit het met belastingen als ik geld verdien via betaalde forum?


dank

an bramus,


(hier kun je alle pagina's zetten op alleen registreerde users dus ze moeten zich eerst registreren op de php pagina, open registatie zet je uit, dus je kan je niet registereren via het registratie gedeelte wat erin zit.)


Kun je misschien hier meer uit;eg geven?

dank je

TuCje
15/12/06, 16:28
Wil je voor het forum betalen of een gratis variant ?
Anders doe je allebei de betaalmethodes :)

Daarvoor moet je gewoon belasting voor afdragen natuurlijk.

interion-is.nl
15/12/06, 17:29
Forum is mogelijkheid ( betaalt forum ). Bellen naar nummer dat soort dingen: Mollie.

Maar als je echt geld wil uitgeven kan je ook gewoon zoiets op maat laten bouwen door een scripter & designer.

Met het laatste heb je echt precies wat je wil waarschijnlijk ben je soms wel wat kwijt. Hoeveel? dat ligt aan bij wie je zo'n aanvraag doet.

eweps
15/12/06, 17:40
Poeh, taalgebruik wordt hier ook steeds beter..

Karim KK:
1: Bestel een webhostingpakket en domeinnaam.
2: Download een forum.
3: Upload het forum op je webhostingaccount
4: Installeer het forum met het bijgeleverde installatiebestand.
5: Stel het forum in, zorg hierbij dat aanmelden via de standaard registratie pagina niet kan, mocht dit in het forum niet kunnen verwijder dan de desbetreffende pagina en zorg dat de links naar dit bestand veranderen in bijvoorbeeld: aanmelden.php
6: Maak aanmelden.php, laat iemand betalen dmv paypal etc. en zorg dat na de betaling de gegevens in de database van het forum komen.
7: Zodra er wat geld binnen komt via dit forum en je bent nog minderjarig, dan heb ik als tip: steek het geld lekker in je zak en ga niks doen met de belastingdienst. Is het bedrag wat je binnen krijgt erg groot(zeg 500 euro per maand) bel dan de belastingdienst even: 0800 - 0543 en vraag wat je moet doen.

Succes ermee!

karimkk
15/12/06, 18:19
dankje wel allemaal

ik zal proberen hoe ik website moet maken waar ik het forum kan installeren.

dank jullie allemaal