PDA

Bekijk Volledige Versie : windows gamepanel



EHS-Jerre
15/12/06, 14:58
hoi,

Ik zie hier een lijst gamepanels staan, de meeste voor linux en als er voor windows zijn kosten die meestal veel, of is de prijs per server.

Ik zoek een panel voor windows dat volgende games moet ondersteunen:
alle CoD's
alle CS versies

meer is uiteraard ook goed ;)

Liefst gratis, maar ik vermoed dat dit heel moeilijk is als ik zo eens dit forum bekeken heb, maar anders een panel met een vaste (lage-)(maand-)prijs.

Ik ken gamepanel.org maar daar doet IIS lastig mee( mocht er iemand zijn die gamepanel.org kan installeren mag die ook reageren).

Alvast bedankt

swedendedicated
15/12/06, 17:13
Misschien is gamehostpanel.com wat voor je? Ik gebruik het voor linux maar het werkt ook op windows.

EHS-Jerre
15/12/06, 17:26
ah ik heb ma daarover geinformeerd maar hijz ei dat nioet mogelijk was?

swedendedicated
15/12/06, 18:02
Ik zal het wel aan hem vragen als hij op msn komt. Het "was" altijd mogelijk misschien in de laatste versies niet meer.

EHS-Jerre
15/12/06, 18:22
graag, ik desnoods mag hij me ook op msn toevoegen (ik had geloof ik wel contact met een zekere Pierre?)

swedendedicated
15/12/06, 20:08
graag, ik desnoods mag hij me ook op msn toevoegen (ik had geloof ik wel contact met een zekere Pierre?)

Ja Pierre is de maker ervan, zal nog wel vragen aan hem of windows mogelijk is, tot nu toe is hij nog niet online.

EHS-Jerre
17/12/06, 12:09
ik wacht nog steeds :)

Ocean Eyes
17/12/06, 17:43
Aangezien op hun site staat dat het over SSH werkt lijkt het me logisch dat het niet werkt in Linux.

Wij hebben zelf ook een panel gemaakt dat ook Windows servers ondersteunt. Enkel zijn de installaties voor de windows servers nog niet voor elk spel geintegreerd.
Indien je ons kan weten te zeggen welke spellen je allemaal wenst te ondersteunen kunnen wij deze wel stelselmatig in het panel importeren.

Edit: foto's op onze site zijn verouderd. Je kan altijd een clientdemo requesten via pm.

swedendedicated
17/12/06, 20:02
Screenshots zijn zo oud dat ze 404 aangeven. Eventueel kan TS ook paneldaemon gebruiken.

EHS-Jerre
18/12/06, 08:39
inderdaad, veel info staat niet echt op de site, ik heb je daarom een pmgestuurd

Ocean Eyes
18/12/06, 08:51
Klopt. Er wordt momenteel aan een nieuwe site gewerkt.
Het panel bevat veel nieuwe features die momenteel nog niet op de site staan.