PDA

Bekijk Volledige Versie : zowerkthet



wonko
14/12/06, 12:54
All,

sinds enkele dagen heeft dns.be een nieuwe campagne gelanceerd, met de site http://www.zowerkthet.be/. Deze campagne is dus gefinancierd met geld van Dns.be (die geen staatssteun krijgt in België, en dus gewoon geld van domeinregistraties hiervoor gebruikt).

Wat vinden jullie van dergelijk initiatief?

Ber|Art
14/12/06, 13:13
Ziet er goed uit, al snap ik het verschil met een forum nog niet helemaal :)

Triloxigen
14/12/06, 13:18
Vind het niet echt gepast om daar geld aan uit te geven eigenlijk.

vjeeke
14/12/06, 13:22
Ik vind het wel origineel met dat kaartje waar al de .be's opstaan. Heel mooi initiatief.

cashmere
14/12/06, 13:30
dat is inderdaad gaaf dat kaartje

Triloxigen
14/12/06, 13:42
Ik vind het wel origineel met dat kaartje waar al de .be's opstaan. Heel mooi initiatief.Mwah, ISPgids.com heeft ook zoiets dus heel origineel is het ook weer niet :p

vjeeke
14/12/06, 13:47
Mwah, ISPgids.com heeft ook zoiets dus heel origineel is het ook weer niet :p
ja idd maar dat is enkel voor de datacentra
maar bij deze kan je in- en uitzoomen :p

wonko
14/12/06, 14:12
Maar vind je dat dns.be, de registry voor .be's, hiervoor geld dient uit te trekken, of dat het tot hun doel behoort? Het wordt betaald door de prijs van de .be's...

ps: dat kaartje is doodeenvoudig, dat is gewoon de google maps api eens doorlezen...

Domenico
14/12/06, 14:23
ps: dat kaartje is doodeenvoudig, dat is gewoon de google maps api eens doorlezen...


Ben maanden geleden ook bezig geweest met zo'n soort concept voor wht en ik zal het in Januari weer oppakken om het te integreren in wht zodat iedereen hun eigen kantoor kan toevoegen enzo.

Verder vind ik het wel een goed idee voor de klant maar niet zozeer voor de hosters. Een service als deze wil je toch graag aanbieden op je eigen site zonder adressen van andere hosters/concurrenten. ;)

smurf
14/12/06, 14:23
Voor zover ik weet zit dns.be niet krap bij kas. Dergelijke initiatieven stimuleren ook het gebruik van eigen domeinnamen en het internet in het algemeen. Op lange terijn komt het ons allemaal ten goede.

Proxio
14/12/06, 14:27
Voor zover ik weet zit dns.be niet krap bij kas. .

Welk registry wel? ;)

Triloxigen
14/12/06, 14:32
ja idd maar dat is enkel voor de datacentra
maar bij deze kan je in- en uitzoomen :pNee, ook ISP's ;)

Solid
14/12/06, 15:33
Goed initiatief!

quicknl
21/12/06, 12:39
dns.be (en ook sidn) geven toch standaard een gedeelte van geld uit aan voorlichting. So, why not, al is het een beetje overtrokken.