PDA

Bekijk Volledige Versie : Colocation voor project gezocht



edwinhermkens
13/12/06, 20:49
Hallo,

We spelen met het idee om het volgende project op te zetten:
Iedereen kent wel de backupservices van webhosters voor je servers. Echter ik heb nog niet echt een soort "backup" of "virtuele usbpen" of hoe je het ook wilt noemen voor particulier gebruik gezien. Ik weet wel dat massa's mensen bijv gmail gebruiken om simpel naar zichzelf te mailen, en elders de data eraf te halen. Nu waren wij aan het denken om een service op te zetten die bestaat uit een ftp account (iets in de richting van 500mb) die je overal kan benaderen. dmv ftp of webdrive op je eigen computer. Kortom de rommel die je normaal op je usbpen met je mee sleept heb je dan overal ter wereld bij de hand.

Nu kan je daar bijv bedragen van 1 euro per maand ofzo voor vragen. Echter waarschijnlijk moet het ook kostendekkend gemaakt kunnen worden als je het gratis aanbied (met max bandwidth). dmv reclame (nette reclame dan wel)

We zijn nu dus nog opzoek naar een persoon/bedrijf die ons tegen een nette prijs een 2u colocation kan leveren met in eerste instantie een verbruik van <250 gb. Het gaat om een project, en we hadden als proeftijd 3 maanden in gedachte. Omdat we het gratis willen houden moeten de kosten natuurlijk zo laag mogelijk blijven. We willen niet alles volzetten met flikkerende reclames, popups en andere irritante reclame.

Natuurlijk zijn we wel bereid om te betalen, maar een soort van "sponsor" zou bij dit project van harte welkom zijn!

Alvast hartelijk bedankt,

Edwin & Igor

Linds
13/12/06, 20:51
Add me maar op MSN mrhomeboy at hotmail.com dan praten we even.

crazycoder
13/12/06, 20:59
Die zijn er genoeg, verder mogen sponsoraanvragen volgens mij niet meer. Topic gemeld.

edwinhermkens
13/12/06, 21:06
Die zijn er genoeg, verder mogen sponsoraanvragen volgens mij niet meer. Topic gemeld.

Ow mag dat niet meer?

ps. Het gaat niet om volledige sponsoring maar om korting/hulp

Mark17
13/12/06, 21:25
Voeg me maar toe op msn: msn@streamservice.nl

Korting/hulp is bespreekbaar.

e-visionz
13/12/06, 21:41
als je nog geen oplossing gevonden heb stuur ons maar een pm ;)

edwinhermkens
13/12/06, 21:42
sorry door de war, was een PM

e-visionz
13/12/06, 21:45
het concept ziet er leuk uit, en op het gebied van colocation hebben wij genoeg te bieden

toegevoegd op msn ;)

Servenet
13/12/06, 21:46
edwin,

Ik ben wel benieuwd naar je invulling van dit concept, misschien zit er een wederzijdse samenwerking in.

Mail me maar even hierover.

Dillard
14/12/06, 19:39
We zijn nu dus nog opzoek naar een persoon/bedrijf die ons tegen een nette prijs een 2u colocation kan leveren met in eerste instantie een verbruik van <250 gb.


@TS: sponsoraanvragen zijn inderdaad niet toegestaan, aanvragen mag je wel plaatsen, maar dan wel graag in het juiste forum deel, namelijk: http://www.webhostingtalk.nl/shared-colocated-dedicated-reseller-registratie-aanvragen/