PDA

Bekijk Volledige Versie : verdien aan de domeinnaam zelf



sanderw
12/12/06, 13:32
beste dames en heren,

Ik heb een vraagje ik heb nu een paar websites in handen en wil hier graag iets aan verdienen. Aangezien ik zelf geen website bouwer ben is het bouwen niet echt een optie voor me om er dan vervolgens banners e.d. op te gaan zetten.

Zelf zat ik eraan te denken of je b.v. geld kan verdienen aan websites door puur je url te laten doorlinken naar een al bestaande site. zodra iemand dan mijn domeinnaam invoerd en dus op de bestaande site uitkomt waar ik op doorlink dat ik hier dan wat aan verdien. Zijn hier sites voor waarop het word aangeboden?

Erik
12/12/06, 16:09
Je bedoelt dus te zeggen dat je een paar domeinen hebt, maar geen websites. Wat je wilt kan via bijvoorbeeld sedo.com. Die tonen dan reclames op je domein. Maar verwacht er niet te veel van als je geen duizenden bezoekers hebt.

vaplu
16/12/06, 17:49
Ik kan me een nederlands alternatief voor 'sedo' herinneren ... weet iemand toevallig nog de url?

WI-Hosting
16/12/06, 21:53
Ik kan me een nederlands alternatief voor 'sedo' herinneren ... weet iemand toevallig nog de url?

[flauwe modus] www.sedo.nl ? [/flauwe modus]
Er zijn er 100'den, zoek gewoon naar domain parking met reclame ;)

iStudio
28/12/06, 21:38
je zegt dat je websites hebt ... puur domeinnaam dan zou ik zoals hierboven reeds gezegd gaan voor een domain parking met reclame...
Als het functionerende sites zijn ... Google adds?

faisj
31/12/06, 05:43
http://www.theppcparkingguide.com/ ;)

Namedrive is een aanrader.. meer info: http://www.theppcparkingguide.com/namedrive.html

superweb
28/01/07, 21:17
zm.nl maar hier heb je wel een google adsense acound nodig
ik heb er zelf ook paar namen staan en ben er zeer tevreden over

mek
10/02/07, 12:51
Net de juiste topic die ik zocht. Ik heb een aantal domeinen maar gebruik ze momenteel niet ivm tijd tekort. Stel ik meld me aan bij NameDrive en ik denk over een maand bv dat ik mijn domein weer wil gebruiken, kan ik dan ook gewoon zeggen van: ik stop er nu mee. Bij Sedo kon ik het antwoord wel vinden, maar bij Namedrive niet.

Dreas
10/02/07, 18:59
Ja je kan altijd weer stoppen met zo'n dienst.

Nsly
13/02/07, 05:11
Ik kan me een nederlands alternatief voor 'sedo' herinneren ... weet iemand toevallig nog de url?

domainspa.com ?

Maar je kunt in principe elke parking site gebruiken aangezien de advertenties toch meestal van google of yahoo komen, en dus ook in nederlands.