PDA

Bekijk Volledige Versie : gratis webhosting met mysql/php/cgibin



RoelMPV
11/12/06, 22:35
Beste mensen,

Ik ben opzoek naar een goede free webhosting, met de beschikking over het boven genoemde. Natuurlijk het liefst zonder wat voor ads dan ook. Ik wil beginnen met mijn site op een free server om zo te kijken wat voor bezoekers aantal ik aantrek voordat ik besluit over te gaan stappen op een echte domeinnaam.
qua webspace heb ik maar 20-30mb nodig en qua bandbreedte 2-5gb.

Zou iemand mij alstublieft willen helpen met het zoeken naar een goede host?

Hartelijk bedankt,

Roel

Apoc
11/12/06, 22:40
Search in progress...

...

"Kwaliteit Hosting + Gratis" yielded 0 results.

Search suggestion: try leaving out the word "gratis".

Remigius
11/12/06, 22:42
Voor niets gaat de zon op. Ik verwacht niet dat je het bovenstaande op WHT gaat vinden aangezien hier voornamelijk bedrijven zitten. Er zijn genoeg gratis providers, maar ik ken er geen één zonder ads. Je hebt bij sommige budget providers al een pakket voor 20 euro p/jaar, dit moet je toch kunnen opbrengen.

EHS-Jerre
11/12/06, 22:53
Ik denk dat een verzamelplaats van wehosters niet de gschikte plaats is om zoiets te zoeken :)

RoelMPV
11/12/06, 22:56
haha sorry volgens mij zit ik verkeerd ;) scuzi!

Randy
12/12/06, 00:45
Zoek een budgetprovider, voor 1 euro per maand heb je een webhostingpakket.

www.hostjewebsite.nl, vanaf 1euro / maand
www.pc-extreme.nl, vanaf 1,50 maand

En zo zijn er nog wel wat te vinden.

-Kevin
12/12/06, 01:02
Zoek een budgetprovider, voor 1 euro per maand heb je een webhostingpakket.

www.hostjewebsite.nl, vanaf 1euro / maand
www.pc-extreme.nl, vanaf 1,50 maand

En zo zijn er nog wel wat te vinden.

kan goedkoper :)

http://www.10eurohost.nl/webhosting_goedkoop.php

10 euro per jaar mooier kan het toch niet?
of toch wel?
http://www.apachefriends.org/en/xampp.html

Gratis en simpel...

marijn79
12/12/06, 11:48
Ik zoek ook gratis hosting, onbeperkt dataverkeer, webruimte, popboxen, databases en subdomeinen. Daarnaast graag 99,99% uptime, incl gratis domeinnaam, redundante servers in raid5, 24uurs telefonische helpdesk en op zondag een ontbijt op bed!

Kan iemand me hieraan helpen?

systemdeveloper
12/12/06, 12:41
Ik zoek ook gratis hosting, onbeperkt dataverkeer, webruimte, popboxen, databases en subdomeinen. Daarnaast graag 99,99% uptime, incl gratis domeinnaam, redundante servers in raid5, 24uurs telefonische helpdesk en op zondag een ontbijt op bed!

Kan iemand me hieraan helpen?
Met of zonder 5000 popups ?

Triloxigen
12/12/06, 12:55
Ik wil ook graag gratis hosting. 25 racks en unlimited traffic graag.

RichardF
12/12/06, 13:05
at the count of 3 you'll wake up

1... 2... 4.. 5..

TuCje
12/12/06, 14:11
Even google zoeken op free + webhosting: Probeer: http://www.free-webhosts.com

Hosting is tegenwoordig zo duur niet om very low budget webhosting te vinden. 1 to 2,50 eurie p maand is toch niet te duur om te proberen :P

Rammboy
12/12/06, 14:14
Even google zoeken op free + webhosting: Probeer: http://www.free-webhosts.com

Hosting is tegenwoordig zo duur niet om very low budget webhosting te vinden. 1 to 2,50 eurie p maand is toch niet te duur om te proberen :P

Waarom free hosting promoten? Als ze dat willen kunnen ze er zelf achter googlen, laten we dit forum serieus houden.

-Kevin
12/12/06, 15:38
suite (50 racks)
100 gbit dataverkeer
-bijna vergeten- genoeg servers om de racks mee te vulle

heeft iemand een idee waar ik dit gratis kan vinden?
ik rij voor jullie in een auto als jullie die voor mij kopen met jullie logo erop

:)

TuCje
12/12/06, 16:11
Waarom free hosting promoten? Als ze dat willen kunnen ze er zelf achter googlen, laten we dit forum serieus houden.

dan kunnen we beter dit forum opdoeken en doorlinken naar google...

Hij vraagt om gratis hosting, daar kan hij dat vinden case closed.

®on
12/12/06, 16:42
suite (50 racks)
100 gbit dataverkeer
-bijna vergeten- genoeg servers om de racks mee te vulle

heeft iemand een idee waar ik dit gratis kan vinden?
ik rij voor jullie in een auto als jullie die voor mij kopen met jullie logo erop

:)
Het punt lijkt me nu wel gemaakt; nog 1625 keer vergelijkbare opmerkingen plaatsen leidt nergens toe.

-Kevin
12/12/06, 22:45
http://www.armed.nl/

is dat niks? :)

Thijssss
12/12/06, 23:22
{xx} .

Solid
13/12/06, 22:20
{xx} Wek weer mooi geweest

systemdeveloper
13/12/06, 22:28
Hier is iets weggeknipt vanwege vermeende aanbieding. Lees quote in volgende reactie dan maar....

eweps
13/12/06, 22:31
Hmm... verkoop 3 hostingpakketten van me per jaar en ik geef je gratis hosting.

aanbiedingen in dit forum mogen niet!

ThePostman
14/12/06, 23:50
aanbiedingen in dit forum mogen niet!


Moet je het nodig quoten...nu staat het er nog ;)

Justin Nijs
15/12/06, 14:19
FreeHostia.com is wel goed volgens mij. Maar ik raad payhost aan. Zo duur is het allemaal niet hoor ;).
Of je moet gewoon goede contacten vinden :p, ik heb pas 1 keer voor mijn host betaald.

Rammboy
15/12/06, 15:20
dan kunnen we beter dit forum opdoeken en doorlinken naar google...

Hij vraagt om gratis hosting, daar kan hij dat vinden case closed.

De zon gaat niet voor niets op hé. Hij/zij heeft vast gegoogled om op WHT te komen, dus waarom niet googlen naar gratis hosting? Als we aan iedereen gaan vertellen dat je hier en daar gratis hosting krijgt en zonder reclame zelf op sommige plaatsen, word het forum binnenkort volgespammed met vragen " Waarom is freehostz (om maar ff een naam te verzinnen) offline?". Niet om hiermee iemand tegen te spreken o.i.d. maar ik wil maar op het spam-effect duiden. Er zijn genoeg budgethosts.

TuCje
15/12/06, 15:41
We gaan ook niemand meer helpen die 1u colocation zoekt met 20gig dataverkeer want dat is ook te vinden (http://www.google.nl/search?hl=nl&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=colocation+1u+20+gig&spell=1) op google. Je hardware kun je op speurders.nl kwijt.

Vraag gesteld, antwoord gegeven. Zo werkt het :)

Wat mij betreft {xx} , voordat het ontzettend offtopic gaat.

Rammboy
15/12/06, 15:47
We gaan ook niemand meer helpen die 1u colocation zoekt met 20gig dataverkeer want dat is ook te vinden (http://www.google.nl/search?hl=nl&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=colocation+1u+20+gig&spell=1) op google. Je hardware kun je op speurders.nl kwijt.

Vraag gesteld, antwoord gegeven. Zo werkt het :)

Wat mij betreft {xx} , voordat het ontzettend offtopic gaat.

Je begrijpt het totaal niet wat ik bedoel, er word gevraagd naar gratis hosting, een colo vind je niet gratis (tenzij sponsoring) ik bedoel maar dat als je dit toelaat, ze telkens met meer gaan vragen achter gratis hosting en dan word het een spam bedoeling :lovewht: . Je hoeft hiervoor niet meteen in het offensief te gaan. En voor mij mag het topic ook dicht.

TuCje
15/12/06, 16:10
Volgens mij snap je mijn onderliggende boodschap niet, maar we verschillen duidelijk van mening en dat mag ook dus een slotje lijkt me het beste...

Rammboy
15/12/06, 16:23
Volgens mij snap je mijn onderliggende boodschap niet, maar we verschillen duidelijk van mening en dat mag ook dus een slotje lijkt me het beste...

ja, laten we dit topic sluiten en NO HARD FEELINGS ! :lovewht:

Peter_k
02/01/07, 21:27
wie kan mij helpen om een input formulier met behulp van een sript werkend te krijgen.
ben in het bezit van een domeinaam en hosting. alleen ik krijg jammer genoeg geen voldoende aanwijzingen. slechte service

ispi
02/01/07, 21:44
.....

®on
02/01/07, 21:45
wie kan mij helpen om een input formulier met behulp van een sript werkend te krijgen.
ben in het bezit van een domeinaam en hosting. alleen ik krijg jammer genoeg geen voldoende aanwijzingen. slechte service
Kaap jij even een topic. {xx}