PDA

Bekijk Volledige Versie : colo provider meld zich op laatste moment af



BramuS
05/12/06, 17:10
Ik heb een afspraak gemaakt met een colo provider en een persoon waar ik de server van overkoop. Nu krijg ik vanmorge om 12 uur een mail dat de colo provider ziek is. Dit was hij zondag ook al zei hij. Alleen heb ik op dit moment geen nummer meer van de persoon waar ik de server van overkoop (ligt thuis) en dus weet ik niet of hij al onderweg is ofzo. Ik ga zelf nu maar gewoon naar amsterdam (vanuit limburg) en haal de server dan op. Bel mijn colo provider op en zeg dat ik dit niet netjes vind.

Hebben jullie enig idee of dit zo goed is, ik kan natuurlijk de persoon met de server moeilijk laten staan, maar ik moet nu wel 2x naar amsterdam rijden. Hij wist tcoh gister avond ook al dat het vandaag niet helemaal over kan zijn lijkt me...

Ik lees dit morge wel ik ga nu maar naar amsterdam de server halen. en dan zie ik wel.

Geoschmucker
05/12/06, 17:14
dat is verre van profi idd.. suc6 met de rit.. btw is rotterdam niet dichterbij om een server neer te ketsen?

frvge
05/12/06, 18:01
Tjsa, was ook eens voor niks naar Easynet DC gegaan met OV vanuit Den Haag. Zuigt best wel. Miscommunicatie op het laatst zonder GSM nummers = slecht :(

cwf
05/12/06, 18:24
begint bedrijfsnaam toevallig met een I in beide gevallen?

frvge
06/12/06, 02:11
Ik kan de mail niet meer terug vinden. Volgens mij begon het niet met een I.

-Kevin
06/12/06, 03:57
Ik kan de mail niet meer terug vinden. Volgens mij begon het niet met een I.

je weet toch wel bij welk bedrijf iets gaat(ging) afnemen.
veder niet zo netjes van dat bedrijf.

BramuS
06/12/06, 09:33
Nee bedrijf begint niet met een I, maar wel goed opgelost vind ik, hun betalen de kosten verder voor mij die ik nu extra moet maken.

Spyder01
06/12/06, 10:30
Kijk, dat is anderzijds dus wel weer netjes! Goede oplossing lijkt mij :) wou dat wat meer bedrijven zo netjes met hun klanten omgingen na zoiets.

TuCje
06/12/06, 10:49
Komt meestal wel weer goed :P Soms is het gewoon een kwestie van even geduld hebben :P

Geert-Jan
06/12/06, 11:35
Kijk, dat is anderzijds dus wel weer netjes! Goede oplossing lijkt mij :) wou dat wat meer bedrijven zo netjes met hun klanten omgingen na zoiets.

Dat zou die met die I niet gedaan hebben schat ik.....

BramuS
06/12/06, 12:56
Die met die I ken ik niet, en ik vond dit ook zeer netjes hoe ze het opgelost hadden mijn complimenten ervoor

Geoschmucker
07/12/06, 08:47
Dat zou die met die I niet gedaan hebben schat ik.....


die met die I ken ik wel. cage met die houten servers?

VantilborgICT
08/12/06, 11:32
Dat zou die met die I niet gedaan hebben schat ik.....

Even voor de duidelijkheid: een I en dan een letter die ergens vooraan in het alphabet staat (eerste 5 :) ) ???

®on
08/12/06, 11:46
Aanmelden voor Lingo kan hier (http://www.lingo.nl/portal?_scr=main_lingo_aanmelden). Doe ik ondertussen een slot op het topic.