PDA

Bekijk Volledige Versie : Klantenbestand ter overname aangeboden



Anoniem
04/12/06, 23:12
Beste webhosters,

U kunt contact met mij opnemen voor de overname van ons klantenbestand (allen doorlopende jaarcontracten). Het betreft:

Aantal domeinnamen: 525+
Hostingaccounts: 225+
DNS accounts: 60+
Aantal klanten: 275+
Bruto omzet: EUR 42.000,00+
Kosten servers: +/- EUR 5.000,00
Kosten domeinregistraties: +/- EUR 3.500,00

Het klanten bestand bestaat voornamelijk uit langdurige tevreden klanten. Slechts een klein deel zijn budget klanten. De facturatie geschied op jaarbasis per betaling vooruit. Facturen worden zowel per post als per email verzonden. Een deel van de klanten betaald per automatische incasso. De servers draaien op Linux met Plesk en Alabanza.

Gewenste overdrachtsdatum: voor 31-12-2006

Overnamesom: 1.2 x jaaromzet is reeds geboden. Onderbieden heeft geen zin!

Vragen a.u.b. in het forum plaatsen zodat ik die voor iedereen tegelijk kan beantwoorden.

p.s. bedragen zijn excl. BTW en op jaarbasis.

ronaldvanhoeven
05/12/06, 00:29
L.S.,

Graag zou ik met u in een rechtstreeks (mail)contact van gedachte willen wisselen omtrend de overname van uw bedrijf.

In dat mogelijk is kunt u mij mailen via ronaldvanhoeven@gmail.com

Met vriendelijke groet,

Ronald van Hoeven

Mark17
05/12/06, 00:52
Hoeveel U nemen de servers in en hoeveel dataverkeer word er verbruikt?
Tevens zou ik graag per e-mail gedachten uitwisselen over de mogelijkheden.

D. ter Horst
05/12/06, 10:21
Hoeveel U nemen de servers in en hoeveel dataverkeer word er verbruikt?
Tevens zou ik graag per e-mail gedachten uitwisselen over de mogelijkheden.

Wat heeft het aantal units dat de servers innemen te maken met het overnemen van een klantenbestand? ;)

Mark17
05/12/06, 21:02
Wat heeft het aantal units dat de servers innemen te maken met het overnemen van een klantenbestand? ;)

Het geeft een indicatie van de benodigde ruimte indien we gelijkwaardige hardware aanschaffen.

PimEffting
05/12/06, 21:35
Graag willen wij in contact komen om een eventuele overname te bespreken.
We zijn serieus geïnteresseerd.

jeffrey
11/12/06, 13:52
Beste,

kunt u mij meer informatie toezenden op sales@skyberate.net

bedankt

Hostingprovider
12/12/06, 00:14
Wat is de huidige status? heeft het nog zin om contact op te nemen / bod te doen?

Anoniem
12/12/06, 08:38
Wat is de huidige status? heeft het nog zin om contact op te nemen / bod te doen?

Morgen (woensdag 13 december 2006) ga ik alles op een rijtje zetten en zal ik in gesprek treden met de meest geschikte overnamekandidaat. Zorg er daarom voor uw overnamevoorstel (juridisch & financieel) uiterlijk vandaag in ons bezit is.

Anoniem
15/01/07, 22:23
Deze post kan afgeloten worden.


Het bedrijf is inmiddels succesvol overgenomen door XL Internet Services B.V. (x-lantic.nl)


Voor vragen neemt u aub contract op met Lennard Zwart (lennard@xl-is.nl)