PDA

Bekijk Volledige Versie : Webhosting voor PHP & MySQL welke?



AasSociaal
04/12/06, 13:12
Ik ben opzoek naar een goede webhosting die tevens toch wel voordelig is.

Ik ben op zoek naar een bedrijf dat allereerst een goede tot hele goede service heeft. Ik zit zelf nu bij Sity.nl en heb daar nog wel problemen met de service aangezien er laat tot niet gereageerd wordt op e-mails. En je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Verder heb ik daar nog een groter probleem gehad maar dat zal ik hier niet noemen.

Ik ben opzoek naar een bedrijf dat PHP en MySQL ondersteund en ook databases aanbiedt bij de pakketten. En het zou mooi zijn dat je daar zonder problemen zo over kan stappen op een groter pakket wanneer dat nodig is.

Hebben jullie suggesties voor webhosting bedrijven die hieraan voldoen?

systemdeveloper
04/12/06, 13:37
Hostingpakketten leveren we allemaal hier, maar...

1. wat wil je precies (ruimte, traffic, aantal ... noem het maar)?
2. wat is je budget ervoor?
3. waarop hebben je huidige problemen betrekking? Support mbt. het hostingpakket of met je scripts ?
4. hoe snel wil je een reactie van de hoster ?

Groetjes,

john

Ow ja, lees het volgende bericht ook even ;)

Ber|Art
04/12/06, 13:42
Als je op zoek bent naar hosting kan je mss beter een aanvraag doen in: http://www.webhostingtalk.nl/shared-colocated-dedicated-reseller-registratie-aanvragen/ hier mag geen reclame gemaakt worden.

AasSociaal
04/12/06, 13:48
Ik zal antwoord geven per punt.

1. Ik ben opzoek naar ong 250mb (is niet zo heel nauw dat is niet het allerbelangrijkste) 2 gig traffic en databases als het er maar meer dan 2 zijn.
Voor de rest is eigenlijk niet veel meer belangrijk daarvoor voor mij.
2. Budget zit ik zelf rond de 25 euro te denken per jaar inclusief of exclusief domein maakt niet uit
3. Problemen met betrekking tot melden van werkzaamheden waardoor me hosting eruit kan liggen waar ik graag van op de hoogte ben. Hieronder is te lezen waarom ik niet tevreden ben over me huidige hoster. En over dat grotere probleem ga ik niet uitwijden aangezien dat eigenlijk niet voorkomt en ik niet wil dat ze daarmee in het verkeerde daglicht komen te staan omdat ze het uiteindelijk na lange communicatie toch goed hebben geregeld.
4. Verder wil ik gewoon een service die me gelijk kan helpen met me vragen, dat het soms langer gaat duren kan ik begrijpen maar ik wil graag snelle afhandeling en niet dat ik lang moet wachten op reactie.

De thread staat in de andere sectie wat beter is geloof k

Ber|Art
04/12/06, 13:54
Zie: http://www.webhostingtalk.nl/shared-colocated-dedicated-reseller-registratie-aanvragen/108431-webhosting-voor-php-mysql-welke.html