PDA

Bekijk Volledige Versie : Facturatie



EHS-Jerre
30/11/06, 19:37
Beste posters,

Ik ben op zoek naar een gratis facturatie scriptje/programma
(indien op server: windows versie)

Het moet overzichtelijk zijn, facturen kunnen sturen en op de facturen mag liefst geen reclame van het scriptje/programma staan.

Als klanten kunnen inloggen en hun rekeningen bekijken is dit leuke extra maar niet noodzakelijk

Iemand een aanrader?

Geert-Jan
30/11/06, 19:46
Yep, deze.... (http://www.webhostingtalk.nl/search.php?searchid=488038)

Proxio
30/11/06, 20:18
Wij gebruiken sinds kort voor onze facturen Unit4, bevalt erg goed :). Zeker de moeite waard om eens naar te kijken.

AlexanderOnline
30/11/06, 21:23
Deze vraag komt echt tevaak langs, gebruik de zoekfunctie even :)

crazycoder
30/11/06, 21:37
Wij gebruiken sinds kort voor onze facturen Unit4, bevalt erg goed :). Zeker de moeite waard om eens naar te kijken.
TS vraagt naar 'gratis'.. laatste keer dat ik keek gaf unit4 geen software weg :)

Proxio
30/11/06, 22:17
TS vraagt naar 'gratis'.. laatste keer dat ik keek gaf unit4 geen software weg :)


Daar moet ik dan waarschijnlijk overheen hebben gekeken, ik zie het nu pas te staan. Of stond er dat vanmiddag toen ik poste nog niet? :D

http://freshmeat.net/projects/freshinvoice/

Is gratis en redelijk goed.

Geert-Jan
30/11/06, 23:12
Wij gebruiken sinds kort voor onze facturen Unit4, bevalt erg goed :). Zeker de moeite waard om eens naar te kijken.



hoe bevalt deze, met name de interface en functinaliteiten.
Ik ken Unit4 alleen nog uit het DOS tijdperk....

EHS-Jerre
30/11/06, 23:54
Bedankt voor 'nuttige' ;) tips

ik heb eigenlijk nog een vraagje, meer specifiek over boekhouding;
veel klanten huren bij servers per maand, desnoods zelfs maanden na mekaar. Ik maak elke maand dan de facturen, pas datum aan etc.

Moet dit eigenlijk? Hiermee bedoel ik specifiek het maken van 'dezelfde' facturen? of mag ik gewoon zeggen u betaald zolang u wil?

crazycoder
01/12/06, 00:24
Moet dit eigenlijk? Hiermee bedoel ik specifiek het maken van 'dezelfde' facturen? of mag ik gewoon zeggen u betaald zolang u wil?
Als mensen mogen betalen zo lang ze willen zal je weinig geld binnen krijgen ;)

Verder moet je gewoon een factuur versturen. Dat mag, onder bepaalde voorwaarden, overigens ook per e-mail..

EHS-Jerre
01/12/06, 15:28
Als mensen mogen betalen zo lang ze willen zal je weinig geld binnen krijgen ;)


Denk ik ook, maar zo bedoelde ik het in ieder geval niet ;)

allez dan zal ik eens aan de facturen van deze maand beginnen zeker ;)

knippin
06/12/06, 17:57
Is er ook nog programa's doe compatible zijn met een pda
zodat je dingen invoudig kan syncen en altijd alles bij de hand hebt

BramuS
07/12/06, 17:18
cinvoice is ook gratis, een beetje php'er haalt de reclame erzo overal uit :) mogelijkheid tot PDF, klanten inlog automatisch versturen van mail na betaling etc.

Sander-
07/12/06, 18:35
cinvoice is ook gratis, een beetje php'er haalt de reclame erzo overal uit :) mogelijkheid tot PDF, klanten inlog automatisch versturen van mail na betaling etc.

Wat ik hier zie is cinvoice niet gratis, er is een trailperiode en kost daarna $29,95

crazycoder
07/12/06, 18:58
sql-ledger.