PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuw & ervaren



SilverStarke
28/11/06, 20:43
hoi,

iemand die een jong & dynamisch bedrijf heeft op gebied van webhosting/colocatie/dedicated servers enz.... goed overweg kan met servers en configuratie, met controlpanels als plesk enz... en die eventueel zie zitten om met ander jong & dynamisch bedrijf samen te werken / partner worden? leave a message :p

Grtz SilverStarke

martysmarty
28/11/06, 21:19
Samenwerken op welk niveau?

Pepermuntje™
28/11/06, 21:41
Schrijf eerst maar eens een nette solicitatie brief naar een jonge en dynamisch bedrijf? ;)

phreak
28/11/06, 21:48
Branche: ITC-WEB-HOSTING-HARDWARE
Deelnemer SIDN: nee

ITC?

SilverStarke
28/11/06, 21:52
haha tis nie omda er nee staat da ik da nie heb, ook kvk is nie ingevuld ;)

en jah, een tikfoutje kan e ;) :p


phuh een mooie brief... geen zin in haha, gewoon ff polsen of een klein visje en een ander klein visje, wil samen werken om de grote vissen af te schrikken :p

bedrijfje da ik heb is nog klein, bijberoep en al 4 jaar

martysmarty
28/11/06, 21:56
laa ji altij d laatst lette we i j zinne?
(laat jij altijd de laatste letter weg in je zinnen)

VantilborgICT
28/11/06, 22:04
jong & dynamisch zijn er zo veel :)

Als je serieus bent zou ik wat meer informatie over jou en je bedrijfje neerzetten als ik jou was. Leeftijd e.d. is denk ik voor veel mensen ook wel belangrijk.

Ik kan me overgins niet voorstellen dat iemand wil gaan samenwerken met een persoon die hij helemaal niet kent (en dus niet zeker weet of hij hem kan vertrouwen), maar goed. Succes met het vinden van iemand!

Aessence
28/11/06, 22:39
Groeien kan door je eigen krachten te bundelen met die van anderen om zo succesvoller te zijn. Na vier jaar moet je toch weter (of ten minste een idee hebben) van waar je goed in bent... Dat 'adverteren' heeft wellicht meer succes dan 'jong en dynamisch' wat m.i. vaak vertaalt in '(te) jong en zonder enig plan'.

George/

SilverStarke
28/11/06, 22:42
laa ji altij d laatst lette we i j zinne?
(laat jij altijd de laatste letter weg in je zinnen)

ik verstond het wel zonder uw vertaling hoor :p
nee ik doe da nie ;) en ik schrijf de 2de letter ook nooit met een hoofdletter zoals hier iemand doet :p

goh george jij breekt mij op elk bericht af...

moet ik de ideen te rapen gooien, of mag ik kijken of we wel mensen zijn die echte interesse hebben, die sturen mij wel een prive bericht....
ik heb plannen genoeg en ja ik kan het zonder andere, maar mss niet even snel. Ik weet waarom ik nog steeds in bijberoep werk, en waarom nog niet fulltime of parttime voor mn eigen zaak, maar aangezien jij dat niet weet, moet je niet tal van vooroordelen op het forum gooien. Ik ben jong 24 jaar, heb al jaren het bedrijf en het is nog niet failliet wat zelfs grote bedrijven tegenkomen... i do it my way

Aessence
28/11/06, 23:08
goh george jij breekt mij op elk bericht af...

Dat is zeker mijn intentie niet; heb je net ook weer een kwartier tijd gegund voor m'n (inhoudelijk) antwoord in je andere topic.

Maar denk dat je minder reacties krijgt als je ook wat "te bieden" hebt. Je zoekt iemand met hosting ervaring, maar wat breng je zelf in/mee? Als het minder "skills" betreft en b.v. meer een idee/plan, omschrijf dat dan enigszins. Vaag als dat nodig is, iets is beter dan niets, maar hoe duidelijker je bent, hoe meer to the point reacties kunnen zijn.

George/

SilverStarke
29/11/06, 07:18
wat ik zelf kan, kan sites maken, designen, interactive cdrom's maken, movies , programma's schrijven, gameservers runnen/verhuren, we verkopen ook hardware, dus pc's ineen steken en laatste producten volgen,..... je kan nie meteen alles kunnen en doen, dus partner is mooi meegenomen, maar ik kan het zelf ook als ik geen zinvolle reacties krijg... of als ik niet de ideale medewerker/partner tegenkom, no problem.
uw extra vooroordeel over dat ik minder skills heb.... trekt weer ook op niets, ik zeg dat ik wel weet waar ik mee bezig ben, en waarom ik de dingen doe dat ik doe, kben niet zo een naief kieken zonder kop die eens zal proberen een bedrijfje te runnen...

jvdheuvel
29/11/06, 07:30
haha tis nie omda er nee staat da ik da nie heb, ook kvk is nie ingevuld ;)

en jah, een tikfoutje kan e ;) :p


phuh een mooie brief... geen zin in haha, gewoon ff polsen of een klein visje en een ander klein visje, wil samen werken om de grote vissen af te schrikken :p

bedrijfje da ik heb is nog klein, bijberoep en al 4 jaar

[OFFTOPIC]
Het bovenstaande stukje proza gaf mij in ieder geval wel het idee dat ik een bericht las van iemand die rond de 16/17 jaar is. Je taalgebruik doet heel erg veel, zeker t.o.v. (potentiële) klanten.

Gebruik gewoon ABN in plaats van die MSN-taal.... Dan krijgt de lezer in ieder geval de indruk dat hij/zij met een serieuze partij te maken heeft.

[ONTOPIC]
Als ik zie hoeveel dingen je doet, dan krijg ik sterk de indruk dat je gewoon alles doet wat je kan of denkt te kunnen. Zo ben ik ook ooit begonnen. Inmiddels ben ik er wel achter dat je je nooit voor 100% op al die verschillende services kan blijven richten. Probeer een keuze te maken in de dingen die je voornamelijk wil doen en probeer daar een goed draaiend bedrijf in op te bouwen (mits je het niet altijd als een bijverdienste wil blijven zien).

Succes met het vinden van een partner.

SilverStarke
29/11/06, 09:39
we werken al met 2, uiteraard kan ik niet alles zelf, de ene doet niet hetzelfde dan de andere. Een partner zoeken is dan al een 3de persoon die eraan zal meewerken...
qua taalgebruik was dat gewoon op ergernissen van die meneer die constant negatieve commentaar schenk op al mn posts ;) en ja , het is meer msn taal dan deftig nederlands. wat maakt het uit msn is gewoon geintegreerd in deze wereld :D.
Ik MOET geen partner vinden, ik kijk gewoon eens rond, om grenzen te verleggen, ik kan perfect weg zonder, maar je weet nooit ;)

crazycoder
29/11/06, 10:29
qua taalgebruik was dat gewoon op ergernissen van die meneer die constant negatieve commentaar schenk op al mn posts ;) en ja , het is meer msn taal dan deftig nederlands. wat maakt het uit msn is gewoon geintegreerd in deze wereld :D
MSN taal is volstrekt ongebruikelijk in het zakelijk verkeer.

hires
29/11/06, 13:09
Er zijn genoeg mensen die mogelijk een partnerschap met anderen aan willen gaan, wat dat betreft zit je hier goed. Alleen zou het op één of andere manier wel interresant moeten zijn om dat te doen. De taken delen kost meer overleg, soms meer geld en je kan minder zelf direct belangrijke beslissingen nemen. Tenslotte kunnen er onprettige conflicten onstaan waardoor de bedrijfsvoering stroever verloopt. Dus wat zou een rede zijn om met jou een samenwerkingsverband aan te gaan?

SilverStarke
29/11/06, 13:30
Dat is afhankelijk van de kandidaten. het is bedoelt om samen te groeien, groot worden, sterk staat tov andere bedrijven...

hires
29/11/06, 14:25
Ik denk dat iedereen wat meer informatie zou willen hebben. Heb je bijvoorbeeld een portfolio, of meer informatie over je huidige bedrijf? Wat zijn jouw ideeën over een samenwerkingsverband; ben je iemand die alles op papier vast wil leggen? Zijn er taken die jij voor je rekening wil nemen of dingen waar je zelf (erg) goed in bent? Wat is een goede rede om met jou een afspraak te maken om hierover te babbelen? Wat verwacht je van je zakelijke partner?

martysmarty
29/11/06, 17:48
Zoals hires al zegt. Vertel even wat meer over je bedrijf, portfolio, samenwerking op welk gebied.