PDA

Bekijk Volledige Versie : Budgetphone VOIP Onbeperkt



Erikcreative
27/11/06, 13:01
Vraagje,

Momenteel hebben wij Asterisk gekoppeld aan Budgetphone VOIP Basic. Hier betaal je 4,50 euro per maand. Je belt dan voor 0,01 cent naar vaste nummers in Nederland.

Nu willen wij over naar Budgetphone VOIP Onbeperkt. Dan betaal je 9,50 euro maar is het bellen naar vastenummers gratis. Dit hebben wij nodig voor uit outbound project.

Contact gehad met Budgetphone. Het omzetten naar onbeperkt is niet mogelijk omdat wij de aansluiting zakelijk gebruiken.

Weet iemand een andere voip provider waar je als zakelijke klant voor een vast bedrag onbeperkt naar vaste nummers kunt bellen?

Mark Vletter
27/11/06, 13:58
Ik denk niet dat dit veel voor komt bij de kleinere telecom leveranciers;
'onbeperkt bellen voor een vast bedrag' kan uit omdat consumenten niet veel bellen.

KPN is volgens mij bezig met bundels voor het MKB. Ik mag echter geen link openemen omdat ik mijn 10 posts nog niet gehaald heb.

Maar KPN / zakelijk / Zakelijk InternetPlusBellen Extra (75,59 per maand)

Ik hoor echt niet veel positiefs over KPN VoIP...

DennisWijnberg
27/11/06, 14:20
0,01 cent of 0,01 euro?

Erikcreative
27/11/06, 16:02
cent, sorry voor de verwarring

hostlogic.nl
27/11/06, 17:04
Al eens gekeken bij optibel? Daar kun je voor 12,95 per maand een abo nemen met onbeperkte belminuten naar vaste nummers. Nadeel is dat je er geen SIP account info krijgt maar een voorgeprogrammeerde Sipura 3000 in bruikleen. Het schijnt echter heel goed mogelijk te zijn om daar weer een tweede Sipura 3000 op aan te sluiten om zo het signaal weer digitaal te maken.

Dillard
27/11/06, 17:38
Het lijkt me overigens vrij logisch dat voor zakelijke bellers er geen optie voor "onbeperkt bellen naar vaste nummers is".

Uiteindelijk is het een kosten-baten berekening, bellen naar vaste nummers is niet duur, maar ook niet helemaal gratis. Als jij met je callcenter met 25 agents naar vaste nummers in Nederland gaat bellen 8 uur per dag, dan snap je zelf ook wel dat dat eenvoudigweg niet mogelijk is voor 9,50 per maand.

Ik denk dat andere aanbieders je ook zullen aanspreken op het moment dat ze een dergelijk belgedrag zien voorkomen, zelfs KPN kent een fair-use policy.

ivs
27/11/06, 17:57
Wordt dit de nieuwe klassieker net zoals:

http://www.webhostingtalk.nl/webhosting-forum/26703-unlimited-bandwidth-think-again.html

Kenneth
27/11/06, 18:39
ga voor KPN Belzakelijk Belvrij, kost 12,95 extra per maand maar is gratis naar alle vaste nummers (alleen vaste en niet mobiel).

voorcurve
03/12/06, 03:57
inderdaad, KPN hanteert ook een limiet voor zakelijk..

probleem wat je veelal met de 'vast bedrag per maand naar vast' voip abbo's hebt is dat deze maar een aantal kanalen aan kan (of misschien maar 1)
zakelijk is dat niet erg gunstig natuurlijk

@hostlogic.nl zo ga je wel heel erg prutsen met het signaal, en is natuurlijk niet bepaald gewenste configuratie