PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuwe telefoon, wat installeren?



santema
21/11/06, 12:58
Ik krijg eind deze week, begin volgende week mijn MDA vario 2 binnen. Met pocket internet totaal (en natuurlijk de nodige belminuten:P).

Ik weet zo niet precies wat erop staat, maar een route planner leek me makkelijk (al dan niet met gps), en pocket putty.

Ik neem aan dat hier meer personen zijn met een pocket pc/mda, wat hebben jullie geinstalleerd?

Santario
21/11/06, 13:10
Skype en een Softphone (weet niet of de laatste geschikt is voor Internet Totaal)

VantilborgICT
21/11/06, 14:26
Worms!!
http://www.mobygames.com/game/windowsmobile/worms-world-party

Glenn
21/11/06, 14:46
Zootje ping/tracert tools enzo, telnet :)

Aessence
21/11/06, 16:25
vxUtil voor netwerktools, WiFiFoFum voor WiFi scanner, TomTom 6 en linkjes naar je fav. sites.

Vergeet ook niet Push Email op je Exchange server te activeren.

George/

TuCje
21/11/06, 16:25
Zootje ping/tracert tools enzo, telnet :)

zoals ? pocketping ofzo :D

sander
21/11/06, 16:49
heb zelf ook een mda II vario,

putty, opera, spb weather , pocket music , sjphone (voip client)
skype en een irc client :)

atoomkern
22/11/06, 03:59
heb zelf ook een mda II vario,

putty, opera, spb weather , pocket music , sjphone (voip client)
skype en een irc client :)

Offtopic:
Sander, maak jij ook gebruik van voip via GPRS/UMTS/EDGE? En werkt dit stabiel genoeg? Of heeft het nog alleen zin via wifi? Dit is misschien ook interesant voor de topicstarter :)

sander
22/11/06, 11:09
Offtopic:
Sander, maak jij ook gebruik van voip via GPRS/UMTS/EDGE? En werkt dit stabiel genoeg? Of heeft het nog alleen zin via wifi? Dit is misschien ook interesant voor de topicstarter :)

Voor voip moet je een goeie umts/edge verbinding hebben met gprs is het niet te doen de latency is dan veelste hoog.

dimitrivisser
22/11/06, 12:01
Voor voip moet je een goeie umts/edge verbinding hebben met gprs is het niet te doen de latency is dan veelste hoog.

Is er iemand die ervaring heeft met voip icm UMTS ? Ik heb nog de Vario 1 en met gprs is het niet te doen. De Vario 2 heeft ook UMTS en ik vroeg me af of het de moeite is om over te stappen. Het schijnt ook dat UMTS icm TMobile pocket internet max 64 kbit is. Iemand ervaring met 64 kbit UMTS en voip ?

Frangkje
22/11/06, 12:14
Is er iemand die ervaring heeft met voip icm UMTS ? Ik heb nog de Vario 1 en met gprs is het niet te doen. De Vario 2 heeft ook UMTS en ik vroeg me af of het de moeite is om over te stappen. Het schijnt ook dat UMTS icm TMobile pocket internet max 64 kbit is. Iemand ervaring met 64 kbit UMTS en voip ?

T-Mobile is niet gek, voor dat flatfee GPRS / UMTS hebben ze wel zo'n delay ingebouwd dat VOIP via T-Mobile onwerkbaar is.