PDA

Bekijk Volledige Versie : GameServers verhuren



HelloApu
15/11/06, 17:51
Hey,

Ik ben van plan binnenkort gameservers te gaan verhuren, het enige waar ik niet echt wegwijs in geraak is hoe ik mijn papperase voor belastingen etc in orde moet krijgen. Kan iemand ff een link geven of ff zeggen wat je allemaal in orde moet brengen?

(Ik kom uit België)

WI-Hosting
15/11/06, 18:03
Heb je de zoekfunctie en google al gebruikt? Hier valt ZO veel over te vinden.
In de afgelopen week is deze vraag al iets van 4x gesteld.
(Meeste dan wel nederlanders, geef ik toe)

Gebruik eens de zoekfunctie en daarna google. Er moet vast wel iets staan op de site van de belgische belastingdienst.

JayvD
15/11/06, 18:18
In belgie is het compleet anders geregeld dan in NL.

Jullie hebben ook een soort Kamer van Koophandel geloof ik, kijk daar eens.

swedendedicated
15/11/06, 23:25
In België moet je tevens 18 jaar zijn, wil je een bedrijf opstarten.

B3rt
16/11/06, 00:37
Ik wil eigenlijk zeggen begin er niet aan maar goed dat moet iedereen natuurlijk voor zichzelf weten. Er zijn helaas al zoveel aanbieders op de markt en zoveel verschillende vormen etc.. dat het haast onmogelijk is als nieuwkomer om nog apart te zijn.

Dus denk goed na voordat je begint want een goeie boterham zal het absoluut niet opleveren!

Randy
16/11/06, 01:41
Zoals B3rt al zegt; er zijn al veel aanbieders. Aanbieders met waarschijnlijk meer kennis, mensen en kapitaal. Wil je daar tegen concurreren? Bovendien moet je jezelf de vraag stellen: "Wie wil ik als klant". Als je antwoord 15-jarige CSS-jugend is, kun je je plannen verder uitwerken.

Misschien kijken naar een markt waar nog ruimte is? (Windows, Ruby, CFM hosting etc)

hostb
16/11/06, 01:48
De vraag blijft of het nog origineel is..
Maar je zou bijvoorbeeld als reseller kunnen kijken of je veel klanten aantrekt.
We doen dit wel vaker, je begint op die manier met lage kosten en een beperkt risico.

Maar wil je hier je tijd in steken? of kan je niet beter iets kiezen als Randy schetst?