PDA

Bekijk Volledige Versie : TKA: 5 servers + RAID ding



Exsilia
15/11/06, 14:46
Heuh,

Ik heb een 6-tal servers te koop, de exacte configuratie verschilt maar hebben allemaal:

* Tenminste 1.5 Ghz CPU
* 3Ware 7000/7002-LP RAID Controller
* Tenminste 2x 40 GB harddisk
* Tenminste 256 MB RAM, meeste 1 tot 1.5 GB
* Op 1 na een 3COM NIC (10/100)
* 2U IPC-C2S (Procase) (5 wit, 1 zwart)

Al deze servers functioneren, maar een aantal vertonen stabiliteitsproblemen, waardoor ze voor onze standaarden niet meer bruikbaar zijn. Ze crashen gemiddeld om de 2 maand een keer.

Daarnaast heb ik nog een EasyRAID X6P RAID cabinet. Dit is een 2U behuizing met redundante hotswap voeding waar 6 PATA schijven in kunnen. Het apparaat heeft een SCSI aansluiting voor de koppeling naar de host. 1 van de servers bevat dus ook een Adaptec SCSI kaart. Er zitten 6 schijven in van 200 GB. De aan/uit schakelaar van dit ding is kapot, en de bedrading hiervan is gesoldeerd zodat het apparaat altijd aan staat. De nieuw waarde was (als ik het goed heb) ongeveer 2500 euro.

Verder heb ik nog 10 maal 40 GB PATA schijven liggen, die ik ook graag wil verkopen :)

Ik wil het liefst van deze dingen in 1x af zijn. De servers wil ik minimaal per 2 verkopen. De overige dingen kunnen apart verkocht worden. Het gaat om een zakelijke verkoop (dus met BTW), maar zonder garantie. Bieden maar :)

swedendedicated
15/11/06, 15:14
graag alle servers posten met specs en vraagprijs en eventueel foto's, dit is bieden op lucht.

MortyDot
15/11/06, 15:49
klopt, graag meer details voordat ik ga meedoen.

Thijs
15/11/06, 16:35
Tevens is een setprijs ook wel gewenst denk ik.