PDA

Bekijk Volledige Versie : Animocheck Rackmountable cases



WWA
14/11/06, 20:36
Bij deze zou ik graag jullie reactie's willen horen m.b.t. een webshop voor servercases die ik wil beginnen.
Ik importeer de kasten uit het buitenland en wil deze hier verkopen.
De prijzen zullen in het begin (mogelijk de 1e maand) zijn zoals ze nu zijn om te zien hoe het aankoopgedrag van klanten zal zijn,om een voorbeeld te geven, de 2U-CASE007 kan ik straks ongeveer voor 107.50 leveren, het aanbod wordt natuurlijk wel groter (kasten worden overigens zonder voeding geleverd):

http://84.53.96.51/servershop

Jaz
14/11/06, 20:41
ziet er interessant uit! Als het aanbod inderdaad groter wordt zal het ook zeker nog meer interessant worden!

Vind persoonlijk wel dat de image's van je cases nogal klein zijn.. een groter resolutie ( lees; meer details ) zou ik fijner vinden... Nu is het niet al te makkelijk te zien. bedoel hiermee dus als je op een image klikt om een groter versie ervan te zien in een popup....

edit: geld niet voor ze allemaal is me zojuist opgemerkt. Sommige zijn wel groter resolutie :)

interion-is.nl
14/11/06, 21:25
Intressant, zeker als het aanbod groter word ga je hier zeker goed op verdienen aangezien er niet veel shops zijn die dit doen.

succes verder :)

ErikKosters
14/11/06, 21:26
Lijkt me handig dat ze verkocht worden incl. voeding.

WWA
14/11/06, 21:29
Erik,
Ik kan eventueel een x-tal voedingen in voorraad opnemen die dan gekozen kunnen worden i.c.m. een bepaalde case, aangezien sommige cases een ietwat specialere voeding nodig hebben is dit bij een aantal zowiezo het geval...
Alvast bedankt voor jullie reactie's/opmerkingen deze zijn uiteraard zeer waardevol :)

Wat vinden jullie trouwens van de prijzen op dit moment?

pierce
14/11/06, 23:18
prijzen lijken wel ok, mits incl. btw.
Ben benieuwd naar je 1u aanbod.

Worden de servers wel incl. railkits geleverd?

Aessence
14/11/06, 23:22
Cases ok, maar de voeding is vaak de duurste component. Hoe staat het daar mee?

George/

gjtje
14/11/06, 23:33
En accessoires als airducts, fans, sata/sas backplanes? Als dat niet beschikbaar is in ruime keuze blijf je wel erg in het budget segment hangen, en daar zit, zoals de naam al zegt, niet zo veel geld.

WWA
14/11/06, 23:38
De prijzen zijn exclusief BTW, de servers worden uiteraard wel met alle benodigde fans,risercards en andere toebehoren geleverd.
Ik richt me in principe op budget en klanten die wat meer op kwaliteit letten, de 2U-CASE007 zal straks op 124,95 incl btw uitkomen, voor een 2U kast is dit volgens mij aardig goedkoop.....


@George, in 90% van alle kasten kan een standaard ATX voeding, ik laat de klant vrij om een eigen voeding te gebruiken, de prijzen die ik zal vragen voor de voedingen hebben dus eigenlijk geen effect op het huidige aanbod..... ik heb ook eerlijk gezegd nog geen idee hoe hoog die prijzen ongeveer zullen worden.

@gjtje

Uiteraard zullen er meer accesoires beschikbaar zijn, maar aangezien ik aan het begin geen grote voorraad kan hebben zal de levertijd sowieso oplopen tot 2 weken bij extra accesoires, en omdat de klanten die dus voor kwaliteit willen gaan extra accessoires zullen kopen is de kans klein dat ze met deze levertijd nog zullen bestellen :)

@Pierce
De servers worden zonder railkits geleverd, deze kunnen eventueel als optie besteld worden, de prijzen hiervan zullen tussen de 25 en 30 euro liggen.

santema
14/11/06, 23:51
Jammer dat je geen 1U hebt.

Bento
14/11/06, 23:56
Chenbro 1Utjes tegen een mooie prijs zullen gretig aftrek vinden denk ik :) Maar idd slides en frontjes en 1U koelertjes enzo zou je ook moeten verkopen.

WWA
15/11/06, 01:05
De prijzen van de 1U's worden me een beetje te hoog :)
de goedkoopste zou zonder voeding rond de 125 gaan kosten en incl voeding ongeveer 165 en dan praten we over ex BTW


De prijzen van de 1U's worden me een beetje te hoog :)
de goedkoopste zou zonder voeding rond de 125 gaan kosten en incl voeding ongeveer 165 en dan praten we over ex BTW

ik kom hier nog op terug :)


De prijzen van de 1U's worden me een beetje te hoog :)
de goedkoopste zou zonder voeding rond de 125 gaan kosten en incl voeding ongeveer 165 en dan praten we over ex BTW



ik kom hier nog op terug :)

Ik heb even rondgekeken en ik kan waarschijnlijk de Chenbro RM-121 leveren incl voeding voor ongeveer 120 euro ex btw incl voeding, maar dit is al een vrij oude versie....

De RM-113 is ook een mogelijkheid deze zou ongeveer op 145 ex btw incl voeding uitkomen.

xabin
15/11/06, 17:33
Ik volg het een beetje, ben je van plan om alleen chenbro's te verkopen?

Ik vraag mij eigelijk af, voor welk soort behuizingen is er vraag naar ? Behuizingen met plaats voor schijven of bijvoorbeeld een behuizing met plaats voor 4 schijven en 1 (slim) cd-rom.

BeneluxGaming
15/11/06, 17:39
Wij zijn ook vooral op zoek naar 1U rackmounts en geen 2U. Ik denk toch ook dat daar meer handel in zit...

WWA
15/11/06, 17:55
Ik ga zeker niet alleen chenbro's verkopen :) de 2U's die nu op de site staan zijn allemaal noname maar wel van goede kwaliteit, ik weet dat de vraag naar 1U's groot is maar de import van 1U's is moeilijker dan van 2U's

@BeneluxGaming
Kun je aangeven wat voor 1U's je precies zoekt?

Magus
20/11/06, 15:59
Hier ook erg veel interesse. Hoe worden de cases afgeleverd, wat zijn de verzendkosten?