PDA

Bekijk Volledige Versie : Iemand aanwezig in Easynet?



my816797
11/11/06, 09:55
Hallo mensen,

Ik zit met een 'vastgelopen' switch, het ding doet als switch nog netjes zijn werk, maar telnet/http/snmp zijn plat. Ding heeft dus even een rebootje nodig. Ik zou graag zelf zijn gegaan maar dat is op dit moment vrij lastig.

Als er dus iemand aanwezig is / zo heen gaat, graag!

Groeten,
Wietse

ErikKosters
11/11/06, 10:23
Wietse,

Ik ben er rond 3 uur aanwezig. Mocht je me nodig zijn :). Bel me maar ff rond 12u op 06-19146300.

my816797
11/11/06, 10:27
Wietse,

Ik ben er rond 3 uur aanwezig. Mocht je me nodig zijn :). Bel me maar ff rond 12u op 06-19146300.

Dankje :) IK zal je zeker even bellen!

(Ik probeerde het dus via hierzo...)


<rick@euroaccess.nl> (mail.euroaccess.nl: Cannot connect to remote host)

Hmm niet toevallig iemand anders?

Euroaccess reageert niet op toegangsaanvragen, mailtjes en telefoon. Kan gebeuren natuurlijk, maar ik kan dus niet bij m'n switch. Het ding hangt in 1N. Als er dus iemand naar 1N gaat, gráág!

Groeten,
Wietse

swedendedicated
11/11/06, 12:35
Misschien wilt de bewaking even rebooten? Is bij mij altijd geen probleem.

my816797
11/11/06, 13:09
Misschien wilt de bewaking even rebooten? Is bij mij altijd geen probleem.

De huidige bewakingskerel wil dat alleen maar met toestemming van EuroAccess, wat natuurlijk heel logisch is maar nogal lastig als ze niet reageren op toegangsaanvragen, mail en telefoon...

XF-RICK
11/11/06, 15:34
Dankje :) IK zal je zeker even bellen!

(Ik probeerde het dus via hierzo...)



Hmm niet toevallig iemand anders?

Euroaccess reageert niet op toegangsaanvragen, mailtjes en telefoon. Kan gebeuren natuurlijk, maar ik kan dus niet bij m'n switch. Het ding hangt in 1N. Als er dus iemand naar 1N gaat, gráág!

Groeten,
Wietse

Onjuist, je bent geen directe afnemer van Euroaccess, je leverancier dient contact op te nemen met ons. Pas dan zal er actie ondernomen worden.

Wij hebben geen mail en/of telefonisch contact gehad met je leverancier mogen ontvangen.

Svp volgende keer wat zorgvuldiger met je uitspraken zijn.

my816797
11/11/06, 15:41
Ik probeer jullie niet zwart te maken hoor, ik krijg alleen niemand te pakken... Ik neem af van XS24, maar die krijg ik ook niet te pakken. Gezien jullie over de approvals voor toegang gaan (toch?) leek het mij het makkelijkst om jullie te bereiken.

ErikKosters
12/11/06, 01:36
Alles is goed gekomen. Ik heb ff dat ding een schop gegeven en hij werkt weer :).

WI-Hosting
12/11/06, 13:06
Ik probeer jullie niet zwart te maken hoor, ik krijg alleen niemand te pakken... Ik neem af van XS24, maar die krijg ik ook niet te pakken. Gezien jullie over de approvals voor toegang gaan (toch?) leek het mij het makkelijkst om jullie te bereiken.

Ook al geeft Euroaccess de uiteindelijke approval, dat doen ze alleen op aanvragen van directe afnemers, als jij XS-24 (Peter) niet kan bereiken, moet je dat probleem oplossen, en kan je niet zomaar om hem heen werken.
Euroaccess kan dus niet zomaar mensen access verlenen omdat ze zeggen dat ze bij een reseller van hun zitten he ;)

Het is allemaal alsnog goed gekomen, maar ik zou dus wel even contact opnemen met XS-24 waarom er geen contact was ;)