PDA

Bekijk Volledige Versie : Netwerk camera te koop



Xgh-Lennert
07/11/06, 13:22
Beste WHT'ers,

Ik heb een linksys WVC200-EU camera te koop omdat ik er niets mee doe en nooit wat mee gedaan heb. Heb hem ongeveer een maand geleden gekocht omdat mij het leuk leek om van afstand de lens te kunnen draaien.

Achteraf heb ik er vrij weinig aan omdat er in onze serverruimte al voldoende camera's hangen en geen cm2 niet gefilmd wordt. Beetje overbodige aankoop dus.

Het gaat over het volgende product

Linksys WVC200-EU (nieuw in doos)
* Wireless of via utp kabel aan te sluiten
* van afstand is de lens te draaien (180 graden in alle richtingen)
* 640x480 high quality / high framerate
* microfoon ingebouwd (je collega's op afstand afluisteren)

Foto's camera;
www.xtreemhosting.nl/camera/camera1.JPG
www.xtreemhosting.nl/camera/camera2.JPG
www.xtreemhosting.nl/camera/camera3.JPG
www.xtreemhosting.nl/camera/camera4.JPG
www.xtreemhosting.nl/camera/camera5.JPG


Nieuwprijs : 270 euro incl BTW.

Bieden mag vanaf 190 euro
Buy now : 240 euro

Camera is af te halen in de Spaanse Kubus te Rotterdam (WeDare) of in Naaldwijk.
Opsturen ook mogelijk, kosten koper.

Bieden kan via dit Topic, verdere vragen kunnen ook gemaild (lennert@xtreemhosting.nl) worden of via PM gestuurd worden.

Randy
07/11/06, 14:01
Lennert,

Heeft deze een .WMV output? (Dus kan ik hem gebruiken via een Windows Streamserver?)

Xgh-Lennert
07/11/06, 14:26
Beste Randy,

Ik heb werkelijk geen flauw idee. Bij deze de link van linksys met de vrijgegeven info over het apparaat.

http://www.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_Product_C2&childpagename=US%2FLayout&cid=1143837459487&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper

Voor verdere vragen raad ik je toch even aan contact op te nemen met linksys, zij kunnen je vast meer vertellen over het apparaat.

ErikKosters
07/11/06, 14:56
Ziet er goed uit; vooral grappig dat audio, echter iets zegt mij dat je er weinig aan hebt in een server-ruimte (lawaai only).

Xgh-Lennert
07/11/06, 15:08
Kwaliteit van het geluid vondt ik bijzonder goed eerlijk gezegd, maar ik zou de tool niet echt gaan gebruiken in de serverruimte inderdaad. Had hem gekocht omdat de lens van afstand beweegbaar is. Normaliter kosten die camera's van andere merken zo'n 1500 euro minimaal, terwijl de beeldkwaliteit van deze cam gewoon goed is, ook in het donker!

blaaat
07/11/06, 15:43
Ik zie op de site staan


#
# Automatically sends email alerts with video clips upon motion detection
Is het ook mogelijk om alleen direct te recorden als er beweging is?
voor welke platforms is de software om te recorden beschikbaar?

Edit: is deze makkelijk aan muur te mounten?

Proxio
07/11/06, 16:18
Dat motion detection hoef je in een serverruimte niet veel van te verwachten overigens ;), wij hebben het ook een tijdje aan gehad (iets met knipperende ledjes van je servers en zo...).

Xgh-Lennert
07/11/06, 16:34
Camera is te monteren aan de muur, gaat wat moeilijker dan gebruikelijk maar het is mogelijk.

Verdere info over de camera weet ik zelf ook niet. Voor meer info verwijs ik je echt door naar linksys.

NIS3
10/11/06, 13:30
190 Geboden.

Xgh-Lennert
11/11/06, 18:46
190 Geboden.

Verkocht.
Ik stuur je een PM met verdere gegevens!