PDA

Bekijk Volledige Versie : Hostingbedrijfje te koop aangeboden



Anoniem
04/11/06, 20:39
Geachte lezer,

Doordat de meeste vennoten recentelijk zijn afgestudeerd en er geen financieel draagvlak is om fulltime werkzaamheden binnen de VOF te verrichten bieden wij deze te koop aan. Hieronder volgt kort wat informatie:

Het bedrijf is gestart in 2004, en bestaat uit 4 personen. Het bedrijf is van oorsprong gevestigd in Leiden en heeft haar klantenkring (welke ieder jaar gestaagd groeit) dan ook rondom Leiden.

De volgende pakketten worden binnen gehanteerd:
Starter - 50 MB - 500MB - 42 Euro per jaar (excl BTW)
Basis - 250MB - 4500MB - 72 Euro per jaar (excl BTW)
Professioneel - 500MB - 10000MB - 119,40 per jaar (excl BTW)
Extreem - 1000MB - 20000MB - 155,40 per jaar (excl BTW)

Er zijn op dit moment ongeveer 180 actieve domeinen, waarvan 95 zonder hosting pakket.

Over het totaal aantal domeinen vallen zo’n 100 domeinen onder één Reseller contract waarvoor een korting van max 15% geldt voor de afgenomen hosting accounts.

Het bedrijf heeft op dit moment 2 actieve 1U servers draaien (meer gedetailleerde informatie in de bijlage). Beide zijn geplaatst door middel van collocatie ondergebracht in Redbus. Het contract met deze colocator is per direct op te zeggen door recente prijsverhogingen. Er wordt gebruik gemaakt van Plesk Controle Panel 8.0 en hiervoor is een translater license aanwezig.

Wij zijn geïnteresseerd in een volledige overname inclusief contracten + hardware en klanten. De naam van de VOF wordt in verband met concurrentiebeding pas aan u kenbaar gemaakt als u via een PM reageert.

Bent u geïnteresseerd en wilt u de volledige informatie over de VOF of een bod uitbrengen, reageer dan op dit bericht door een Personal Message(PM). Graag in het bericht de volgende informatie te geven:

- Welk bedrijf u vertegenwoordigt
- KVK Nummer van het bedrijf
- Eventuele vragen voor ons bedrijf
- Startbod op ons bedrijf
- Wat uw toekomstplannen zijn voor het bedrijf en de overgenomen klanten.

swedendedicated
04/11/06, 21:54
Ik mis nog een paar dingetjes, kosten colo pm, kosten domeinen, hardware specificaties, contract van klanten, omzet.

Peuk
05/11/06, 00:42
Ik mis nog een paar dingetjes, kosten colo pm, kosten domeinen, hardware specificaties, contract van klanten, omzet.tevredenheid van klanten, hoeveelheid klanten (klanten kunnen meerdere domeinen hebben, vandaar :)), omzet/winst/kosten, hoeveel tijd de support in beslag neemt per *.

Lijkt mij aardig algemene informatie die beter hier geplaatst kan worden dan per pm of mail?
Waar kan ik overigens de bijlage vinden? ;)

janwillem
05/11/06, 08:06
ben ook geinteresseerd in omzetgegevens en overige info.

ronaldvanhoeven
05/11/06, 11:02
Geachte lezer:

Graag wil ik met u direct van gedachte wisselen over een eventuele overname van uw bedrijf.

Indien u dit wenst kunt u mij mailen via ronaldvanhoeven@gmail.com of bellen op 0628 52 01 58, zodat wij een en ander snel en makkelijk kunnen kortsluiten. Wij hebben ervaring in het overnemen van bedrijven.

Met vriendelijke groet,

Ronald van Hoeven

Anoniem
05/11/06, 13:45
Bedankt voor de reacties. De informatie die gevraagd wordt zal alleen worden gegeven aan de bedrijven die ons via PM contacten. Dus deze informatie zal niet in deze discussie worden geplaatst.

Bedankt!

jeffrey
06/11/06, 10:41
Beste,

kun je mij wat informatie sturen op sales@skyberate.net?

WebhostLeiden
08/11/06, 08:39
Beste Kamelion,

We zijn een in Leiden gevestigd hostinghbedrijf en hebben interesse in het overnemen van jullie activiteiten.

Als je interesse hebt kan je ons een bericht sturen.

Alvast bedankt.


iSource b.v.

hires
25/11/06, 18:53
Graag een bericht als er een deal is gesloten.

WilloW
25/11/06, 19:36
Zou je ons ook een mail kunnen sturen met informatie? info at eliveldnetworks.nl alvast bedankt.

djalken
25/11/06, 20:44
Hier ook interesse, zou je ook kunnen mailen naar mij? dirk-jan at alkeninternet.nl

hostb
26/11/06, 02:22
Volgens mij is het al verkocht (per mail info over ontvangen)